|
Borttagen
|
Ibland så flimrar det framför mina ögon och allting snurrar och jag får ont i huvudet :ccc Är väl inte farligt eller någonting, men det är sjukt obehagligt....
25 mar, 2014 18:55
|
LunaLovegood1
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Köpte en crop top/magtröja idag. Den satt bra över brösten osv och är jättefin, men jag. klarar. inte. av. min. mage. varför. köpte. jag. den. jävla. tröjan. min smala, fina underbara och dessutom nyblivna kompis köpte en likadan. fast mindre. och vi ska ha dem i skolan imorgon, jag vill det, men. inte. min. mage
25 mar, 2014 21:27
|
JosefinFini
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!
Mina klasskompisar ringde min mamma idag och berättade att jag inte äter lunch i skolan.
Jag förstår att de gjorde det för att de bryr sig om mig, och jag är nog faktiskt lite rörd över det.
Men det blir krångligt. Och ingen verkar ju fatta att det inte är så att jag blir gladare av att äta. Det är ju inte som att tankarna och känslorna försvinner bara för att de tvingar i mig något, speciellt inte om det är onyttigt.
Allt känns fullständigt kaos nu.
Och jag hade hållit mig borta från bladen hela februari och nästan hela mars, men idag gick det inte längre.

25 mar, 2014 22:20
|
LIA15
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag åstadkom inte ett enda dugg på träslöjdslektionen idag. Jag försökte verkligen. Jag spikade fel och fick göra om igen och igen. Det är vår lärares fel. Hon började alldeles nyligen. Hon tror att jag är dålig på allt, det får mig att känna mig dålig och då fungerar ingenting. Och så förklarar hon ingenting! Om hon hade sagt från början att man skulle försöka sätta spiken i mitten så kanske det inte hade blivit fel. Jag känner mig dålig och vill ha vår gamla träslöjdslärare tillbaka.
26 mar, 2014 14:49
|
LunaLovegood1
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Så var det detta igen då. Fan, varför måste du alltid??? Gråter. Grät. Gråter. Svarta kinder. Stelnade tårar. Ett litet märke på övre låret. Kan knappt prata pga halsont pga har skrikit så jävla mycket. Och så har jag alldeles strax träning. Vill inte. Orkar inte. Men måste. Fan jävla helvete.
osammanhängande och stuff, men ja
26 mar, 2014 17:50
|
Ginny00
Elev
|
Skrivet av LunaLovegood1: Spoiler: Tryck här för att visa!Köpte en crop top/magtröja idag. Den satt bra över brösten osv och är jättefin, men jag. klarar. inte. av. min. mage. varför. köpte. jag. den. jävla. tröjan. min smala, fina underbara och dessutom nyblivna kompis köpte en likadan. fast mindre. och vi ska ha dem i skolan imorgon, jag vill det, men. inte. min. mage Skrivet av JosefinFini: Spoiler: Tryck här för att visa!
Mina klasskompisar ringde min mamma idag och berättade att jag inte äter lunch i skolan.
Jag förstår att de gjorde det för att de bryr sig om mig, och jag är nog faktiskt lite rörd över det.
Men det blir krångligt. Och ingen verkar ju fatta att det inte är så att jag blir gladare av att äta. Det är ju inte som att tankarna och känslorna försvinner bara för att de tvingar i mig något, speciellt inte om det är onyttigt.
Allt känns fullständigt kaos nu.
Och jag hade hållit mig borta från bladen hela februari och nästan hela mars, men idag gick det inte längre.
Ni är båda fina och fantastiska människor och jag älskar er väldigt mycket. Ni. Är. Så. Himla. Bra. Och jag önskar att jag kunde göra mer än att säga att jag vet hur det känns, jag tycker om er. ♥

26 mar, 2014 19:41
|
the marauder
Elev
|
26 mar, 2014 20:36
|
yerAwizardThea
Elev
|
HAHA jag hatar att jag får känslor för varenda person som jag lär känna ordentligt. Like da f**k!? De har aldrig känslor tillbaks så det är ju en bra sak. Men liksom jag vill ju inte! Jag vill vara deras vän, inte nåt annat.
26 mar, 2014 20:55
|
Qlql
Elev
|
Skrivet av LIA15: Spoiler: Tryck här för att visa!Jag åstadkom inte ett enda dugg på träslöjdslektionen idag. Jag försökte verkligen. Jag spikade fel och fick göra om igen och igen. Det är vår lärares fel. Hon började alldeles nyligen. Hon tror att jag är dålig på allt, det får mig att känna mig dålig och då fungerar ingenting. Och så förklarar hon ingenting! Om hon hade sagt från början att man skulle försöka sätta spiken i mitten så kanske det inte hade blivit fel. Jag känner mig dålig och vill ha vår gamla träslöjdslärare tillbaka.
Jag hatar lärare som bara kommer till en skola och tror att de vet allt om alla elever...
Hon är säkert väldigt osäker i sig själv men det ursäktar inte att klanka ner på folk!
Har du försökt prata med nån vuxen på skolan du har förtroende för (kanske din klassföreståndare?)
De kanske kan hjälpa till att hitta en lösning, kanske kan du/ni prata med denna träslöjdslärare och förklara hur du känner?
26 mar, 2014 21:15
|
|
Borttagen
|
När jag hade köpt en jacka för några dagar sedan och var på väg ut från köpcentrum så kom det en kille mot mig, det gick så fort att jag knappt hann registrera honom. Men jag fick intrycket av att han var "vuxen". Han skyndar alltså fram till mig, vänder sig om och trycker upp sin röv mot mitt skrev, sen kutar han därifrån. Jag stod som paralyserad. Vem fan gör sådär? Allt kan inte ha stått rätt till.
26 mar, 2014 21:22
|
Du får inte svara på den här tråden.