Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soda
Elev |
26 aug, 2012 11:31 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
En komplimang till Cara Riddle för att jag älskar hennes rollspelshandling^^
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 26 aug, 2012 11:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: naw vad söt du är ♥ nu blev jag jätte glad En komplimang till Cara Riddle för att jag älskar hennes rollspelshandling^^ ![]()
26 aug, 2012 11:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig. Myself ♥ Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne. ♥ linnvendela Vem var det som var snygg sa du? ♥ Du. ♥ Eller typ kanske du? ♥ Skärp dig. Du. ♥ *host* Du *host* ♥ Hostande kommer inte få slut på min åsikt. (; ♥ Haha, du kanske inte vill röra mig om jag hostar och är sjuk? (; ♥ *Rör dig.* *rodnar* *kramar dig* Puss på dig ♥ Puss på dig själv! ♥ 26 aug, 2012 12:09 |
|
Optic
Elev |
Savi tack tack världens finaste ♥
scarhead omg omg snart snart ses vi!!! ♥ omg kommer bli så epic asfdgdgfsdg ahh älskar dig, du är världens finaste ♥ 26 aug, 2012 12:34 |
|
MalinBrown
Elev |
Alla människor som älskar Harry Potter blir smarta, lär sig att älska, förlåta och att få styrka. PUSS PÅ ER ALLA!
26 aug, 2012 12:49 |
|
Lucy och Rose
Elev |
26 aug, 2012 15:11 |
|
Korra
Elev |
Savi Bry dig aldrig om vad de elaka människorna i din skola säger. Dem är inte värd hälften all kärlek som vi känner ifrån dig. Du är fantastisk ♥
26 aug, 2012 16:40 |
|
Tonks_xD
Elev |
Nu kommer
TOVES LILLA KOMPLIMANGBOMB! 8D Lucy och Rose ~ Du är rolig att skypa med, och du är väldigt awesome ^^ Ginny00 ~ Du vet varför du står här xD Du är bäst. På allting ♥ Cindy~ Du skriver Jättebra (precis som Johanna ^^) och du är bäst ♥ HarryPotterr ~ Fantastiska underbaris Eira. Du är bäst, rolig och är en perfekt Grythenpuffskapare Ginny Weasley99 ~ Du är rolig, snäll, awesome och allt sånt ♥ Love you ♥ Goizan ~ Fantastiska människa. Du skapade Ni-Vet-Vad, tack ♥ Korra ~ Du är så cool! Väldigt cool faktiskt M00NSTER ~ Du är helt enkelt helt awesome Miss_Green ~ Ebba. Kate. Fru Grön. Du är bäst ♥ avifors ~ Bara gillar dig sanna1324567 ~ Du är också jättesnäll, rolig, undebar...♥ MissWentz ~ FANTASTISKA DU ♥ Sannaaa ~ Du, du...♥ Du får ett enda stort hjärta av mig ♥ AlvaRawenclaw ~ Ingen mugglis utan dig, vettu! Pixi/Allahapa/Agent Pix med rätt att döda ~ Du är fantastisk. Blev verkligen förvånad när du sa att du var 10.. Victorie Weasly ~ Fattar du hur awesome du är? Du skriver en av världens bästa fanfiction och och och.. ♥ Ingis ~ Vi har ugglat en gång, och det var awesome! xD Ollis100 ~ Även om jag inte gillar MLP:FIM så mycket måste jag erkänna att du ritar bra. Bättre än bra Celest Gaunt ~ Du skapade 000, insperationen till Ni-Vet-Vad. TACK! Klara Weasley ~ ♥ Du är bäst. hermione-1 ~ Samma som Klara ♥ Och tack för mugglisväskan! JosefinFini FinisJosefin. Du sjunger jättefint och är helt bästig. Inte bajsig. _____________________________________ Jag har säkert missat massor nu, men tack för att ni gör mugglis mycket bättre ♥ ![]()
26 aug, 2012 17:59
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-26 kl. 18:05
|
|
Borttagen
|
Tonks_xD - ÅÅÅHHH DU ÄR BÄSTIG OCH ROLIG!! ♥
26 aug, 2012 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen