GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
13 feb, 2013 13:48 |
|
Borttagen
|
Vi borde absolut ha en tävling snart! Har inte så mycket tid just nu men hinner nog fixa i helgen
13 feb, 2013 16:53 |
|
Miss_E
Elev |
Skrivet av t i l d a: Skrivet av Borttagen: Vad är det? Svårt att förklara, men grejen är att de ska motivera folk till att plugga mer matte. Och det låter sjukt tråkigt, men han var till exempel där idag och herrregud, han är sjukt bra på att snacka xD Han pratar inte om det vanliga: "Ni måste kunna matte för att klara av verkliga livet m.m..." Han snackar mer om: "För att klara er i livet måste ni misslyckas, misslyckas och misslyckas, men INTE ge upp." Han berättade om en som gick på Chalmers med honom som inte fattade ett skit i början, men sen innan han ens hade gått ut var han VD för ett sjukt stort företag bara för att han kom på en idé. Såna grejer snackar han om. Och nu kan man anmäla sig till att vara som en slags "mentor" för yngre elever. Sen kan man antingen få hålla sig till staden eller skolan whatever, eller så kan man få resa runt i hela Sverige och vara mentor. Typ så liksom. Mathivation har började i en förort utanför Göteborg, och efter 8 mån hade de varit i Bangkok, LA, och sjukt många fler städer runt om i hela världen. Så det är ganska coolt Det tycker jag absolut att du ska göra! Låter jättekul! Och häftigt! och... ...fantastiskt!
13 feb, 2013 17:53 |
|
missy moon
Elev |
Jag har riktigt mycket läxor nu nu
Wanna klick?Maybe here?<3 13 feb, 2013 17:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAAA!!!! Detta är mitt 2002-inlägg!!!!!! Wihiii XD! Vad kul 13 feb, 2013 18:30 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
13 feb, 2013 19:13 |
|
missy moon
Elev |
13 feb, 2013 19:15 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
13 feb, 2013 19:16 |
|
missy moon
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Måste ta med mig extra snacks Skrivet av missy moon: *Tar fram min åskvigg och flyger till dig ♥* Du är så välkommen Wanna klick?Maybe here?<3 13 feb, 2013 19:18 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi borde absolut ha en tävling snart! Har inte så mycket tid just nu men hinner nog fixa i helgen Vi kan ha en novell-tävling i helgen, imorgon ska jag på någon skrivgrej så det passar bra ![]()
13 feb, 2013 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen