Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Du är alltid så snäll kära du och tack för allt. den natten jag skrev till dig mådde jag så himla dåligt och jag är så glad att du pratade med mig ♥Cara Riddle Aw ![]()
25 aug, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig. Myself ♥ Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne. ♥ linnvendela Vem var det som var snygg sa du? ♥ Du. ♥ 25 aug, 2012 22:47 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig. Myself ♥ Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne. ♥ linnvendela Vem var det som var snygg sa du? ♥ Du. ♥ Eller typ kanske du? ♥ Jaha. 25 aug, 2012 22:48 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Obliviate_: Du är alltid så snäll kära du och tack för allt. den natten jag skrev till dig mådde jag så himla dåligt och jag är så glad att du pratade med mig ♥ Cara Riddle Aw Det är väll självklart att jag gjorde det 25 aug, 2012 22:48 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Obliviate_: jag vet inte vad jag hade gjort utan dig Sanna ♥ love u girl ♥Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Obliviate_: Du är alltid så snäll kära du och tack för allt. den natten jag skrev till dig mådde jag så himla dåligt och jag är så glad att du pratade med mig ♥ Cara Riddle Aw Det är väll självklart att jag gjorde det ![]()
25 aug, 2012 22:51 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Obliviate_: jag vet inte vad jag hade gjort utan dig Sanna ♥ love u girl ♥ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Obliviate_: Du är alltid så snäll kära du och tack för allt. den natten jag skrev till dig mådde jag så himla dåligt och jag är så glad att du pratade med mig ♥ Cara Riddle Aw Det är väll självklart att jag gjorde det jag dig ju ^^ 25 aug, 2012 22:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig. Myself ♥ Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne. ♥ linnvendela Vem var det som var snygg sa du? ♥ Du. ♥ Eller typ kanske du? ♥ Skärp dig. Du. ♥ 25 aug, 2012 22:54 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig. Myself ♥ Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne. ♥ linnvendela Vem var det som var snygg sa du? ♥ Du. ♥ Eller typ kanske du? ♥ Skärp dig. Du. ♥ *host* Du *host* ♥ Jaha. 25 aug, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig. Myself ♥ Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne. ♥ linnvendela Vem var det som var snygg sa du? ♥ Du. ♥ Eller typ kanske du? ♥ Skärp dig. Du. ♥ *host* Du *host* ♥ Hostande kommer inte få slut på min åsikt. (; ♥ 25 aug, 2012 23:06 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig. Myself ♥ Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne. ♥ linnvendela Vem var det som var snygg sa du? ♥ Du. ♥ Eller typ kanske du? ♥ Skärp dig. Du. ♥ *host* Du *host* ♥ Hostande kommer inte få slut på min åsikt. (; ♥ Haha, du kanske inte vill röra mig om jag hostar och är sjuk? (; ♥ Jaha. 25 aug, 2012 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen