Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1333 1334 1335 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Cara Riddle Aw Finaste du. Är glad att du mår bättre nu, du förtjänar att vara lycklig
Du är alltid så snäll kära du och tack för allt. den natten jag skrev till dig mådde jag så himla dåligt och jag är så glad att du pratade med mig ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

25 aug, 2012 22:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig.
Myself

Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne.
linnvendela

Vem var det som var snygg sa du?

Du.

25 aug, 2012 22:47

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig.
Myself

Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne.
linnvendela

Vem var det som var snygg sa du?

Du.

Eller typ kanske du?

Jaha.

25 aug, 2012 22:48

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Obliviate_:
Cara Riddle Aw Finaste du. Är glad att du mår bättre nu, du förtjänar att vara lycklig
Du är alltid så snäll kära du och tack för allt. den natten jag skrev till dig mådde jag så himla dåligt och jag är så glad att du pratade med mig ♥


Det är väll självklart att jag gjorde det Som jag skrev, jag vet själv hur viktigt det är o ha nån o snacka med, speciellt när man mår dåligt. Menade allvar när jag sa att du kan höra av dig om det är nått oavsett tid på dygnet ^^

25 aug, 2012 22:48

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Obliviate_:
Cara Riddle Aw Finaste du. Är glad att du mår bättre nu, du förtjänar att vara lycklig
Du är alltid så snäll kära du och tack för allt. den natten jag skrev till dig mådde jag så himla dåligt och jag är så glad att du pratade med mig ♥


Det är väll självklart att jag gjorde det Som jag skrev, jag vet själv hur viktigt det är o ha nån o snacka med, speciellt när man mår dåligt. Menade allvar när jag sa att du kan höra av dig om det är nått oavsett tid på dygnet ^^
jag vet inte vad jag hade gjort utan dig Sanna ♥ love u girl ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

25 aug, 2012 22:51

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Obliviate_:
Cara Riddle Aw Finaste du. Är glad att du mår bättre nu, du förtjänar att vara lycklig
Du är alltid så snäll kära du och tack för allt. den natten jag skrev till dig mådde jag så himla dåligt och jag är så glad att du pratade med mig ♥


Det är väll självklart att jag gjorde det Som jag skrev, jag vet själv hur viktigt det är o ha nån o snacka med, speciellt när man mår dåligt. Menade allvar när jag sa att du kan höra av dig om det är nått oavsett tid på dygnet ^^
jag vet inte vad jag hade gjort utan dig Sanna ♥ love u girl ♥


jag dig ju ^^

25 aug, 2012 22:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig.
Myself

Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne.
linnvendela

Vem var det som var snygg sa du?

Du.

Eller typ kanske du?

Skärp dig. Du.

25 aug, 2012 22:54

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig.
Myself

Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne.
linnvendela

Vem var det som var snygg sa du?

Du.

Eller typ kanske du?

Skärp dig. Du.

*host* Du *host*

Jaha.

25 aug, 2012 22:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig.
Myself

Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne.
linnvendela

Vem var det som var snygg sa du?

Du.

Eller typ kanske du?

Skärp dig. Du.

*host* Du *host*

Hostande kommer inte få slut på min åsikt. (;

25 aug, 2012 23:06

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig.
Myself

Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne.
linnvendela

Vem var det som var snygg sa du?

Du.

Eller typ kanske du?

Skärp dig. Du.

*host* Du *host*

Hostande kommer inte få slut på min åsikt. (;

Haha, du kanske inte vill röra mig om jag hostar och är sjuk? (;

Jaha.

25 aug, 2012 23:06

1 2 3 ... 1333 1334 1335 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.