Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hur är det ens rimligt att man ska bedömas på hur bra man springer och ur snabbt man kan simma 500 meter när man går naturvetenskapligt program (och dessutom får panik så fort man är för nära vattnet)? Som om att vi inte redan har mer än nog jämfört med andra program.
This makes no sense to me :'( 21 mar, 2014 22:40 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Ginny_Power: Funderar verkligen att säga till hen att jag är kär. Eller? Gör jag allting värre? Början kanske kan hjälpa https://www.youtube.com/watch?v=IKIAbueB9sM 21 mar, 2014 23:11 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Ginny_Power: Funderar verkligen att säga till hen att jag är kär. Eller? Gör jag allting värre? jag med. men vågar inte riktigt
21 mar, 2014 23:14 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Ginny_Power: Funderar verkligen att säga till hen att jag är kär. Eller? Gör jag allting värre? jag med. men vågar inte riktigt Jag har gjort det och jag kan säga att det blev bättre på några sätt och sämre på andra sätt... ;;
22 mar, 2014 10:53 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag vill inte leva ute i världen längre. Mitt rum är så tryggt och mysigt. Jag vill bara stanna här för all framtid.
![]()
22 mar, 2014 16:49 |
|
huffpuff
Elev |
Jag vill var med i en musikal... Jag ääääälskar att spela teater! Fast jag suger på att dansa och sjunga... Men det är ändå typ min största dröm!
Min favoritmusikal är nog Grease... Jag kan alla låtar utantill... TildeW gillar också musikaler... Tror jag... Typ...
22 mar, 2014 17:01 |
|
TildeW
Elev |
22 mar, 2014 17:06 |
|
huffpuff
Elev |
22 mar, 2014 17:08 |
|
Zendaya
Elev |
Asså jag bryr mig inte om när mamma snackar med min pappa, moster elr klagar på mig om att jag 'äter för lite' men nu gick hon för långt. Du behöver inte snacka om sånt med mina kompisars föräldrar för jag äter inte ens för lite och även om du tycker det din överviktiga feta jävel så ska du för fan inte snacka om det med sånna som du inte ens är nära med
22 mar, 2014 21:36 |
|
Noaidi
Elev |
Jag måste verkligen skriva av mig.
Spoiler: Tryck här för att visa! En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 22 mar, 2014 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen