Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
25 aug, 2012 22:15 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: And you know that you're the best too!! ♥♥♥♥♥♥♥ ♥ one word can chanse the life♥ ♥ Just a little thing can change the whole world ♥ Like you said! Its hard to change the world But I can changes my life if i just Belive some! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 25 aug, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: And you know that you're the best too!! ♥♥♥♥♥♥♥ ♥ one word can chanse the life♥ ♥ Just a little thing can change the whole world ♥ Like you said! Its hard to change the world But I can changes my life if i just Belive some! ♥ If you wanna make the world a better place, take a look at yourself and make that change 25 aug, 2012 22:20 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: aa eller peter... Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: aaa inte alex iaf.. Lordlollo Jag kommer säkert få kyssjukan hehe! ♥ 'Hih, forever alone... Nae, men inte så mycket som ADDE! ♆ 25 aug, 2012 22:27 |
|
leumas vän
Elev |
Cara Riddle: Jag läser ditt inlägg och tänker bara wat? Vad har jag gjort? Det enda jag gör att flumma typ XD
25 aug, 2012 22:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Men varför tackar du mig det är skönt att vara tbx För att det är awesome att "Höra" sådana där saker Det gör mig glad =D Liksom att man är uppskattad C: Att folk gillar en C: Känner man sig nere så är det härligt att höra sådant ^^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 aug, 2012 22:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Vildvittra: ja men man kan inte gilla dig Tessan ♥Skrivet av Cara Riddle: Men varför tackar du mig det är skönt att vara tbx För att det är awesome att "Höra" sådana där saker Det gör mig glad =D Liksom att man är uppskattad C: Att folk gillar en C: Känner man sig nere så är det härligt att höra sådant ^^ Skrivet av leumas vän: Cara Riddle: Jag läser ditt inlägg och tänker bara wat? Vad har jag gjort? Det enda jag gör att flumma typ XD precis ![]()
25 aug, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig. Myself ♥ Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne. ♥ linnvendela 25 aug, 2012 22:44 |
|
Obliviate_
Elev |
25 aug, 2012 22:45 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig. Myself ♥ Och jag känner en ännu bättre person, väldigt snygg en, som kallar sig Linn. Jag älskar henne, och skulle för för att få träffa henne. ♥ linnvendela Vem var det som var snygg sa du? ♥ Jaha. 25 aug, 2012 22:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen