Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Nu vill jag faktiskt inte till skolan. Eller det är att servera jag inte vill. Har fått nån värre trauma för det nu, efter det som har hänt. Förra veckan fällde jag en hel bricka med drickor så nu vågar jag inte bära brickor mer. Och igår föll en gammal man vid mitt bord mitt i allt ihop medvetslös och ambulansen kom. Och usch usch usch blir helt skakis av att tänka på det o nu ska man fortsätta servera som vanligt *kram* ♥ ♥♥♥ 20 mar, 2014 21:52 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag har inte lämnat religionsuppgiften som skulle in idag. Jag har knappt ens börjat på den. Men jag känner verkligen att jag inte har någon som helst ork eller motivation för skolan just nu. Jag orkar inte bry mig längre.
![]()
20 mar, 2014 22:12 |
|
Frivolt
Elev |
Har typ ett bråk med min danslärare på fb
Vi ska prata efter klassen på måndag, face too face! Jag hoppas att det ska redas ut då! Jag gillar inte det här :'( 21 mar, 2014 11:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Har typ ett bråk med min danslärare på fb Vi ska prata efter klassen på måndag, face too face! Jag hoppas att det ska redas ut då! Jag gillar inte det här :'( Var det om det där med musiken? 21 mar, 2014 11:20 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Har typ ett bråk med min danslärare på fb Vi ska prata efter klassen på måndag, face too face! Jag hoppas att det ska redas ut då! Jag gillar inte det här :'( Var det om det där med musiken? Yepp D: 21 mar, 2014 11:25 |
|
Borttagen
|
Jag hatar att jag tror på det när M och C berättar hur mycket jag betyder. Jag hatar att jag ändå blir lämnad igen. Jag hatar att jag inte kan släppa dem.
21 mar, 2014 15:30 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Frivolt: ![]() Den här bilden ger mig sommarkänslor D: Dumma vinter o va så lång! Jag vill ocksåååå ha sommar :c
21 mar, 2014 15:32 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Allting känns så meningslöst. Varför bryr jag mig ens? Varför sitter jag över huvud taget upp och försöker äta lite mat? Varför ger jag inte bara upp helt och hållet? För att du är en underbar person. ♥ 21 mar, 2014 16:02 |
|
Borttagen
|
It isn't cutting if it didn't bleed bitch >.<
Men aj aj det gör så ont ;'( 21 mar, 2014 16:52 |
|
Ginny_Power
Elev |
21 mar, 2014 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen