Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
dillen99 ♥
25 aug, 2012 21:49 |
|
dillen99
Elev |
You now you are the best! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 25 aug, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
25 aug, 2012 21:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
De av er som har räckt mig en hjälpande hand då jag mest sökte den är jag mer än tacksam för och ni finns mig alltid varmt om hjärtat. Att förlora er står jag inte ut med och jag hoppas mig då aldrig behöva det. Jag är ingen enkel människa trotts det förstår ni mig och ni har haft turen att lära er att jag talar ett särskilt språk och det tyder ni bättre än många andra.
Ni vet säkert vilka ni är men nu när jag har haft ett helvete har ni hjälpt mig ur det och jag är så tacksam för det ♥ utan er hade jag inte suttit här idag. det var länge sedan jag hade en sån nergång men ni stod ut med mig och tog mig ur den ♥ så drf vill jag tacka: Minidjuret, Kossanberta, MizzNina, lovarto, Vildvittra, Obliviate_, leumas vän, Alex96. Ni är underbara och jag känner mig hedrad som får vara vän med er ![]()
25 aug, 2012 21:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-25 kl. 21:57
|
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: And you know that you're the best too!! ♥♥♥♥♥♥♥ ♥ one word can chanse the life♥ Man mikham to ra dar aghosh giram <3 25 aug, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
25 aug, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
Tack så hemskt mycket Cara! Jag blir så himla lycklig när jag kan göra någon nytta. Jag vet inte riktigt vad jag gör, men om vad jag än gör fungerar så ska jag fortsätta med det haha c: Jag älskar dig Cara. Mer än du tror. ♥ 25 aug, 2012 22:06 |
|
Minidjuret
Elev |
Cara Riddle- Jag är sjukt glad över att vi hjälpt dig, och du är alltid välkommen att skriva av dig eller prata med mig när som hellst! ♥
25 aug, 2012 22:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: du bara är där och orkar med mig ♥ du är en människa som bryr sig och inte överger mig ♥Cara Riddle Tack så hemskt mycket Cara! Jag blir så himla lycklig när jag kan göra någon nytta. Jag vet inte riktigt vad jag gör, men om vad jag än gör fungerar så ska jag fortsätta med det haha c: Jag älskar dig Cara. Mer än du tror. ♥ jag älskar dig med My du är min syster ♥ Minidjuret ja du har hjälpt mig så mycket ♥ utan dig hade ja jag vill inte ens tänka på det jag skall försöka bli bättre på det älskade syster ♥ ![]()
25 aug, 2012 22:13 |
|
Vildvittra
Elev |
Cara Riddle Aw :3 Tack söta du ♥
Välkommen tillbaka =D "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 aug, 2012 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen