Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Cara Riddle angående Aias förslag tänkte jag.
"Du kan ju alltid ta Oscar." sen fick jag en mycket fel syn för mina ögon när du har honom som hund xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 mar, 2014 22:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Jag måste jobba på sommaren så har inte tid Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Obliviate_: Är de äldre kan de vara ensamma hemma 8 timmar, men inte när de är valpar Skrivet av Cara Riddle: Jag vill köpa en hund, men jag har inte tid! Damn vad det är jobbigt, jag vill verkligen ha en söt liten valp som bor i min lägenhet xD mjo, vore dom inte väldigt svåra att lämna ensamma så vore det ganska bra husdjur Jo, jag vet Skaffa över sommarlovet? Skrivet av Borttagen: Det är klart, men jag vill uppfostra min hund själv så den inte får några dåliga vanor Cara Riddle, man behöver inte skaffa en valp utan det finns många äldre hundar som behöver hem. Funderar på att min nästa hund inte ska bli en valp utan en som är något/några år. Men det finns ju fördelar och nackdelar med båda. C: Skrivet av Vildvittra: Haha nej Oscar skall inte bli min hund xDCara Riddle angående Aias förslag tänkte jag. "Du kan ju alltid ta Oscar." sen fick jag en mycket fel syn för mina ögon när du har honom som hund xD ![]()
18 mar, 2014 22:53 |
|
Obliviate_
Elev |
Cara Riddle Tvinga oskar att vara hemma
18 mar, 2014 23:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
18 mar, 2014 23:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: nu till sept hinner valpen bli stor ;-)Han skall med studera till hösten så det funkar inte xD 18 mar, 2014 23:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Inte om jag skaffar den i sommar xDSkrivet av Cara Riddle: nu till sept hinner valpen bli stor ;-) Han skall med studera till hösten så det funkar inte xD ![]()
19 mar, 2014 09:51 |
|
Frivolt
Elev |
19 mar, 2014 13:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu vill jag faktiskt inte till skolan. Eller det är att servera jag inte vill. Har fått nån värre trauma för det nu, efter det som har hänt.
Förra veckan fällde jag en hel bricka med drickor så nu vågar jag inte bära brickor mer. Och igår föll en gammal man vid mitt bord mitt i allt ihop medvetslös och ambulansen kom. Och usch usch usch blir helt skakis av att tänka på det o nu ska man fortsätta servera som vanligt 20 mar, 2014 11:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Nu vill jag faktiskt inte till skolan. Eller det är att servera jag inte vill. Har fått nån värre trauma för det nu, efter det som har hänt. Förra veckan fällde jag en hel bricka med drickor så nu vågar jag inte bära brickor mer. Och igår föll en gammal man vid mitt bord mitt i allt ihop medvetslös och ambulansen kom. Och usch usch usch blir helt skakis av att tänka på det o nu ska man fortsätta servera som vanligt *kram* ♥ 20 mar, 2014 12:09 |
|
Ithrenniel
Elev |
Allting känns så meningslöst. Varför bryr jag mig ens? Varför sitter jag över huvud taget upp och försöker äta lite mat? Varför ger jag inte bara upp helt och hållet?
![]()
20 mar, 2014 15:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen