GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Rut Luna: Borde vi? :o OKEJ 8DSkrivet av Borttagen: Jag hatar att folk säger en sak och sedan gör en annan sak Jag med. Vi borde starta en klubb för dem som inte har varit på månen 11 feb, 2013 19:31 |
|
mican00
Elev |
1. Novelltävling - de som vill vara med får anmäla sig och så ska varje person skriva en egen novell till en mall som nån av dig och mig får komma på.
Pris: Du lägger upp Novellen i tråden och ger bra och dålig kritik. (Någon kan hjälpa dig med det ifall du inte vill göra det själv) 2. Maskottävling - Man får anmäla sig, och så får man rita en egen maskot på datorn eller på papper (bara om man kan ta ett bra kort eller scanna) man kan antingen vara själv eller i grupp. Pris: Vi använder maskoten som Grythenpuffs maskot. 3. Fototävling - Man ska ta det bästa fotot som visar något tema som du satt upp tex gemenskapen mellan alla elevhem, då kanske någon tar ett foto där fyra personer från olika elevhem står bredvid varandra och typ visar att de är vänner på något sätt. Pris: Det vet jag inte... XD ^^ Detta skrev jag i ett mejl till Harrypotterr en gång och 2:an har vi ju haft, men vi kanske kan ha någon av de andra tävlingarna? ![]()
11 feb, 2013 19:38 |
|
Rut Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rut Luna: Borde vi? :o OKEJ 8D Skrivet av Borttagen: Jag hatar att folk säger en sak och sedan gör en annan sak Jag med. Vi borde starta en klubb för dem som inte har varit på månen Det klart vi borde :-D Jag är faktiskt död. 11 feb, 2013 19:42 |
|
JosefinFini
Elev |
11 feb, 2013 19:48 |
|
Borttagen
|
Tycker jag med
11 feb, 2013 19:49 |
|
Borttagen
|
Här kommer ettlite konstigt inlägg, men ändå... XD. Typ lite bilder och text och sånt... Hah XD
-Min Profilbild: Som ser lite annorlunda ut... Vad hände nu? På subway surfers... jag kan inte se gubben längre! ?? Mycket armband... XD Yeahh, jag lyssnade på Greyhound JÄTTEHÖGT med t:v s högtalare... Så högt så jag fick ont i huvudet... XDSedan vill jag hälsa alla mina Grythenpuffare Glad alla-hjärtand-dag i förskott!! ♥♥♥♥♥♥♥ -Ett gulligt bad-skumm! I ♥ you, MUGGLIS BAMSE_KRAAAAMMMMM!!! En liten fin "I Love ♥ you" ask, som dessutom är köpt i Egypten. För ganska länge sedan men ändå! XD ...HAHAA... XD Good bye ! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 11 feb, 2013 19:55 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tycker jag med Vi får skriva lite olika idéer... Typ en lag tävling vore kul, där lagen är blandade (med elevhemmen) för att vi ska sammarbeta ![]()
11 feb, 2013 20:14 |
|
missy moon
Elev |
12 feb, 2013 08:07 |
|
Borttagen
|
Håller med! 12 feb, 2013 09:42 |
|
Borttagen
|
Hej!
Någon inne? 12 feb, 2013 11:28 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen