Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Incendio: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Incendio: Dramione99, en av få som jag verkligen knutit starka band till här på mugglis. Du är en underbar person, som jag verkligen, verkligen tycker om! Min lilla Prim.♥ Känner samma sak för dig!! Nu blir jag nästan lite rörd, då jag tänker på hur fin och bra du är, och att jag fått lära känna dig! Tänk, om du inte börjat på din Clato-ff hade jag nog aldrig ens noterat dig - hemsk tanke nu så här! Många har man pratat med här. Men du är en av få som jag faktiskt känner att jag litar på och som verkligen betyder något för mig. Om du en dag bara skulle försvinna skulle jag bli gaaanska förstörd. Jag tycker verkligenverkligenverkligen om dig med! Jättemkt! ♥ Lav ya! Prim ♥ Katniss - forever and always. Punkt. Clato är bäst. På riktigt. Nej men åh, nu sitter jag här med tårar i ögonen jag vet att du älskar mig! Jamen herre, Oh my, CLATO is the best! Det trodde jag vi kommit fram till för längesedan? xD. Kommer shippa de tills jag dööör. Love Cato. And U. 25 aug, 2012 18:59 |
|
linnvendela
Elev |
Jag känner en helt underbar person som heter Klara. Och jag skulle bara vilja säga det att, hej Klara, jag älskar dig.
Myself ♥ Jaha. 25 aug, 2012 19:25 |
|
HannaPanna
Elev |
25 aug, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
linnvendela, jag tycker att du är modig ♥
25 aug, 2012 19:55 |
|
linnvendela
Elev |
25 aug, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Möööh, har typ ändrat den här texten 10 gånger bara för att få någon ordning på den, men det går inte så uttrycker mig enkelt. superman, avifors, Enchanted: I L O V E YOU GUYS.
Vi ses ju otroligt snart, men ville bara säga att jag är så himla glad över att jag har träffat er, ni hade ju lika gärna kunnat vara pedofiler eller whatever. Anyway. Hoppas hoppas hoppas att vi är vänner like a looong time from now, och skulle vi inte vara det om 5 år så är jag så tacksam att jag fått lära känna er! YOLO BITCHES ![]() btw, erkänn att collaget var fett kreativt. 25 aug, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Kate Malfoy ♥ även om hon är borttagen!
Du var så Awesome! Jag vill att du kommer tillbaka! Mugglarportalen är bättre med dig!♥ 25 aug, 2012 20:37 |
|
dillen99
Elev |
-Patronus-- Jag tycker du är kul att duelera med! ♥
Hp Luna- Du rä bäst på att rolla! ♥ luna99-du är bäst att prata med och vara med för du vet allt om mig och endå är min vän! ♥ Man mikham to ra dar aghosh giram <3 25 aug, 2012 21:26 |
|
Savi
Elev |
25 aug, 2012 21:45 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
25 aug, 2012 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen