Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Att gå hem till mig är en big deal. Vi bor tre mil ifrån varandra... Men en bra idé annars. Ska försöka komma på skolan imorgon! Luna Chang Det kanske inte är det bästa att skolka från skolan, men får man ångest och mår dåligt över en dag ute i skidbacken så kan du väl bara strunta i det? Eller förslagsvis gå hem till Thea (om du heter det) eftersom att körtelfeber inte smittar (om ni inte är väldigt klängiga så att säga.)
17 mar, 2014 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Att gå hem till mig är en big deal. Vi bor tre mil ifrån varandra... Men en bra idé annars. Ska försöka komma på skolan imorgon! Luna Chang Det kanske inte är det bästa att skolka från skolan, men får man ångest och mår dåligt över en dag ute i skidbacken så kan du väl bara strunta i det? Eller förslagsvis gå hem till Thea (om du heter det) eftersom att körtelfeber inte smittar (om ni inte är väldigt klängiga så att säga.) Haha, vanligt bysnack. Är så van med att alla är grannar så jag tror att det bara är att gå hem till varandra. ^^ 17 mar, 2014 22:28 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Luna Chang Det kanske inte är det bästa att skolka från skolan, men får man ångest och mår dåligt över en dag ute i skidbacken så kan du väl bara strunta i det? Eller förslagsvis gå hem till Thea (om du heter det) eftersom att körtelfeber inte smittar (om ni inte är väldigt klängiga så att säga.) Jag vet att skolka inte är bra och jag är verkligen inte typen som skulle göra det, har aldrig gjort det och kommer förhoppningsvis aldrig göra det. Jag ska pallra mig dit idag efter att ha taggat upp litr på morgon med min ungefär lika entusiastiska syster då vi kom på att vi kan laga tuppburgare (jupp.) Så nu är det värsta över men ja, vi får väl se. Om Thea har smittat mig så skedde det nog redan i lördags då hon bokstavligt talat sov PÅ mig xD Hej 18 mar, 2014 08:21 |
|
Frivolt
Elev |
Tänker skriva ett mejl till min danslärare för att hon har så otroligt hög volym på sina lektioner, och trots att jag sagt till flera gånger så händer ingenting! Sist blev hon mest bara irriterad på mig typ...
Så nu tänkte jag säga till på skarpen. Skiter i vad andra tycker men jag vill inte bli döv iallafall! 18 mar, 2014 11:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag vill köpa en hund, men jag har inte tid! Damn vad det är jobbigt, jag vill verkligen ha en söt liten valp som bor i min lägenhet xD
![]()
18 mar, 2014 20:59 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag vill köpa en hund, men jag har inte tid! Damn vad det är jobbigt, jag vill verkligen ha en söt liten valp som bor i min lägenhet xD mjo, vore dom inte väldigt svåra att lämna ensamma så vore det ganska bra husdjur 18 mar, 2014 22:12 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Är de äldre kan de vara ensamma hemma 8 timmar, men inte när de är valpar Skrivet av Cara Riddle: Jag vill köpa en hund, men jag har inte tid! Damn vad det är jobbigt, jag vill verkligen ha en söt liten valp som bor i min lägenhet xD mjo, vore dom inte väldigt svåra att lämna ensamma så vore det ganska bra husdjur ![]()
18 mar, 2014 22:17 |
|
Frivolt
Elev |
Ska nog ta och sova nu innan något går sönder!
Ska bara lyssna på några låtar först som kan lugna ner mig! 18 mar, 2014 22:23 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Obliviate_: Är de äldre kan de vara ensamma hemma 8 timmar, men inte när de är valpar Skrivet av Cara Riddle: Jag vill köpa en hund, men jag har inte tid! Damn vad det är jobbigt, jag vill verkligen ha en söt liten valp som bor i min lägenhet xD mjo, vore dom inte väldigt svåra att lämna ensamma så vore det ganska bra husdjur Jo, jag vet Skaffa över sommarlovet? 18 mar, 2014 22:28 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle, man behöver inte skaffa en valp utan det finns många äldre hundar som behöver hem. Funderar på att min nästa hund inte ska bli en valp utan en som är något/några år. Men det finns ju fördelar och nackdelar med båda. C:
18 mar, 2014 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen