Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
25 aug, 2012 16:51 |
|
Cindy
Elev |
25 aug, 2012 16:51 |
|
tomtesnodd
Elev |
åh va glad jag blev!Savi
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 25 aug, 2012 17:16 |
|
AlexZz
Elev |
25 aug, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Tack så jättemycket detsamma detsamma!
25 aug, 2012 18:40 |
|
Miskel
Elev |
Alltså, det här är kanske lite wierd, och bli inte helt och hållet outwierded av det här, men jag tycker att du, Ginny00 verkar vara en helt superduperawesome person.
Seriöst. Jag har bara sett dig skriva i forum helt random, och vi har aldrig riktigt "pratat", med du verkar sjukt awesome. Hehe. That's it.
25 aug, 2012 18:41 |
|
Incendio
Elev |
Dramione99, en av få som jag verkligen knutit starka band till här på mugglis.
Du är en underbar person, som jag verkligen, verkligen tycker om! Min lilla Prim.♥ 25 aug, 2012 18:43 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Miskel: Alltså, det här är kanske lite wierd, och bli inte helt och hållet outwierded av det här, men jag tycker att du, Ginny00 verkar vara en helt superduperawesome person. Seriöst. Jag har bara sett dig skriva i forum helt random, och vi har aldrig riktigt "pratat", med du verkar sjukt awesome. Hehe. That's it. Åh, tack! ♥ 25 aug, 2012 18:47 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Incendio: Dramione99, en av få som jag verkligen knutit starka band till här på mugglis. Du är en underbar person, som jag verkligen, verkligen tycker om! Min lilla Prim.♥ Känner samma sak för dig!! Nu blir jag nästan lite rörd, då jag tänker på hur fin och bra du är, och att jag fått lära känna dig! Tänk, om du inte börjat på din Clato-ff hade jag nog aldrig ens noterat dig - hemsk tanke nu så här! Många har man pratat med här. Men du är en av få som jag faktiskt känner att jag litar på och som verkligen betyder något för mig. Om du en dag bara skulle försvinna skulle jag bli gaaanska förstörd. Jag tycker verkligenverkligenverkligen om dig med! Jättemkt! ♥ Lav ya! Prim ♥ Katniss - forever and always. Punkt. 25 aug, 2012 18:49 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Incendio: Dramione99, en av få som jag verkligen knutit starka band till här på mugglis. Du är en underbar person, som jag verkligen, verkligen tycker om! Min lilla Prim.♥ Känner samma sak för dig!! Nu blir jag nästan lite rörd, då jag tänker på hur fin och bra du är, och att jag fått lära känna dig! Tänk, om du inte börjat på din Clato-ff hade jag nog aldrig ens noterat dig - hemsk tanke nu så här! Många har man pratat med här. Men du är en av få som jag faktiskt känner att jag litar på och som verkligen betyder något för mig. Om du en dag bara skulle försvinna skulle jag bli gaaanska förstörd. Jag tycker verkligenverkligenverkligen om dig med! Jättemkt! ♥ Lav ya! Prim ♥ Katniss - forever and always. Punkt. Clato är bäst. På riktigt. Nej men åh, nu sitter jag här med tårar i ögonen 25 aug, 2012 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen