Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1329 1330 1331 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ntonks: Omg jag är som din kompis. Jag klagar och klagar men har inte något riktigt problem men har sjukt svårt för att sluta med det Men jag får väl försöka sluta gnälla heh.


Jag gnäller också en hel del, jag tror bara att det viktiga är att man ser till att liksom... ibland vara den som lyssnar själv också!

17 mar, 2014 20:17

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Alltså Hellvete.

Vi har friluftsdag imorgon.
Vi ska till en slalombacke.
Man kan även åka längdskidor och det finns en pulkbacke.

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte.
Jag har INGET där att göra. Jag har aldrig provat åka slalom. Jag hatar att åka längdskidor och jag har ändå inga. Pulkbacken åker man nerför en gång sen orkar man inte gå upp någon mer gång för det är inte värt det. Jag kommer inte ha någon där att vara med. Det ska tydligen komma dit en annan skola också. Jag kommer sitta i en snödriva hela dagen och göra ingenting.
Jag vill verkligen verkligen inte dit.
Men jag måste. För pappa försåt inte. Jag kommer inte få ut något som helst av dagen. Kanske någon köldskada på sin höjd.
Jag hade hellre haft en vanlig dag i skolan.
För inte nog med att jag inte har något där att göra, så måste vi sluta senare än en vanlig Tisdag. Jag tänker inte gå längre än en vanlig tisdag. Jag tänker inte göra det.
Kan inte lärarna förstå att inte alla åker slalom?
Att inte alla har något att göra där?
Sen hade jag kunnat dra mig til en av lärarna också, för hon är snäll och rolig och jag vet att hon gillar mig också. MEN hon ska stanna i skolan och rätta dagens Nationella prov så det går ju inte.
Alltså FAN. Jag började seriöst gråta nyss för jag vill verkligen inte dit. Jag har inget där att göra och jag kommer inte få ut något av dagen

Jag har försökt prata med pappa men han sa bara att han inte kan uppmuntra mig till att skippa skolan och så var det med det.
Alltså FAAAN.
HANNA jag vill inte vara sjuk! :c Hoppas mamma släpper mig till skolan imorgon så att du slipper vara ensam där. Men hon tror att det är körtelfeber så... Men jag kommer nog ändå!^^
That's just not nice by Kentagent

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

17 mar, 2014 20:20

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Alltså Hellvete.

Vi har friluftsdag imorgon.
Vi ska till en slalombacke.
Man kan även åka längdskidor och det finns en pulkbacke.

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte.
Jag har INGET där att göra. Jag har aldrig provat åka slalom. Jag hatar att åka längdskidor och jag har ändå inga. Pulkbacken åker man nerför en gång sen orkar man inte gå upp någon mer gång för det är inte värt det. Jag kommer inte ha någon där att vara med. Det ska tydligen komma dit en annan skola också. Jag kommer sitta i en snödriva hela dagen och göra ingenting.
Jag vill verkligen verkligen inte dit.
Men jag måste. För pappa försåt inte. Jag kommer inte få ut något som helst av dagen. Kanske någon köldskada på sin höjd.
Jag hade hellre haft en vanlig dag i skolan.
För inte nog med att jag inte har något där att göra, så måste vi sluta senare än en vanlig Tisdag. Jag tänker inte gå längre än en vanlig tisdag. Jag tänker inte göra det.
Kan inte lärarna förstå att inte alla åker slalom?
Att inte alla har något att göra där?
Sen hade jag kunnat dra mig til en av lärarna också, för hon är snäll och rolig och jag vet att hon gillar mig också. MEN hon ska stanna i skolan och rätta dagens Nationella prov så det går ju inte.
Alltså FAN. Jag började seriöst gråta nyss för jag vill verkligen inte dit. Jag har inget där att göra och jag kommer inte få ut något av dagen

Jag har försökt prata med pappa men han sa bara att han inte kan uppmuntra mig till att skippa skolan och så var det med det.
Alltså FAAAN.
HANNA jag vill inte vara sjuk! :c Hoppas mamma släpper mig till skolan imorgon så att du slipper vara ensam där. Men hon tror att det är körtelfeber så... Men jag kommer nog ändå!^^
That's just not nice by Kentagent

You should stay home then.

I'll hopefully end up at home anyways because this is not how you should feel about this.

Hej

17 mar, 2014 20:22

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Alltså Hellvete.

Vi har friluftsdag imorgon.
Vi ska till en slalombacke.
Man kan även åka längdskidor och det finns en pulkbacke.

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte.
Jag har INGET där att göra. Jag har aldrig provat åka slalom. Jag hatar att åka längdskidor och jag har ändå inga. Pulkbacken åker man nerför en gång sen orkar man inte gå upp någon mer gång för det är inte värt det. Jag kommer inte ha någon där att vara med. Det ska tydligen komma dit en annan skola också. Jag kommer sitta i en snödriva hela dagen och göra ingenting.
Jag vill verkligen verkligen inte dit.
Men jag måste. För pappa försåt inte. Jag kommer inte få ut något som helst av dagen. Kanske någon köldskada på sin höjd.
Jag hade hellre haft en vanlig dag i skolan.
För inte nog med att jag inte har något där att göra, så måste vi sluta senare än en vanlig Tisdag. Jag tänker inte gå längre än en vanlig tisdag. Jag tänker inte göra det.
Kan inte lärarna förstå att inte alla åker slalom?
Att inte alla har något att göra där?
Sen hade jag kunnat dra mig til en av lärarna också, för hon är snäll och rolig och jag vet att hon gillar mig också. MEN hon ska stanna i skolan och rätta dagens Nationella prov så det går ju inte.
Alltså FAN. Jag började seriöst gråta nyss för jag vill verkligen inte dit. Jag har inget där att göra och jag kommer inte få ut något av dagen

Jag har försökt prata med pappa men han sa bara att han inte kan uppmuntra mig till att skippa skolan och så var det med det.
Alltså FAAAN.
HANNA jag vill inte vara sjuk! :c Hoppas mamma släpper mig till skolan imorgon så att du slipper vara ensam där. Men hon tror att det är körtelfeber så... Men jag kommer nog ändå!^^
That's just not nice by Kentagent

You should stay home then.

I'll hopefully end up at home anyways because this is not how you should feel about this.
But I can't leave you It's not nice by me :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

17 mar, 2014 20:24

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Alltså Hellvete.

Vi har friluftsdag imorgon.
Vi ska till en slalombacke.
Man kan även åka längdskidor och det finns en pulkbacke.

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte.
Jag har INGET där att göra. Jag har aldrig provat åka slalom. Jag hatar att åka längdskidor och jag har ändå inga. Pulkbacken åker man nerför en gång sen orkar man inte gå upp någon mer gång för det är inte värt det. Jag kommer inte ha någon där att vara med. Det ska tydligen komma dit en annan skola också. Jag kommer sitta i en snödriva hela dagen och göra ingenting.
Jag vill verkligen verkligen inte dit.
Men jag måste. För pappa försåt inte. Jag kommer inte få ut något som helst av dagen. Kanske någon köldskada på sin höjd.
Jag hade hellre haft en vanlig dag i skolan.
För inte nog med att jag inte har något där att göra, så måste vi sluta senare än en vanlig Tisdag. Jag tänker inte gå längre än en vanlig tisdag. Jag tänker inte göra det.
Kan inte lärarna förstå att inte alla åker slalom?
Att inte alla har något att göra där?
Sen hade jag kunnat dra mig til en av lärarna också, för hon är snäll och rolig och jag vet att hon gillar mig också. MEN hon ska stanna i skolan och rätta dagens Nationella prov så det går ju inte.
Alltså FAN. Jag började seriöst gråta nyss för jag vill verkligen inte dit. Jag har inget där att göra och jag kommer inte få ut något av dagen

Jag har försökt prata med pappa men han sa bara att han inte kan uppmuntra mig till att skippa skolan och så var det med det.
Alltså FAAAN.
HANNA jag vill inte vara sjuk! :c Hoppas mamma släpper mig till skolan imorgon så att du slipper vara ensam där. Men hon tror att det är körtelfeber så... Men jag kommer nog ändå!^^
That's just not nice by Kentagent

You should stay home then.

I'll hopefully end up at home anyways because this is not how you should feel about this.
But I can't leave you It's not nice by me :c

But don't get sicker, THAT'S not nice of you.

Hej

17 mar, 2014 20:25

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Alltså Hellvete.

Vi har friluftsdag imorgon.
Vi ska till en slalombacke.
Man kan även åka längdskidor och det finns en pulkbacke.

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte.
Jag har INGET där att göra. Jag har aldrig provat åka slalom. Jag hatar att åka längdskidor och jag har ändå inga. Pulkbacken åker man nerför en gång sen orkar man inte gå upp någon mer gång för det är inte värt det. Jag kommer inte ha någon där att vara med. Det ska tydligen komma dit en annan skola också. Jag kommer sitta i en snödriva hela dagen och göra ingenting.
Jag vill verkligen verkligen inte dit.
Men jag måste. För pappa försåt inte. Jag kommer inte få ut något som helst av dagen. Kanske någon köldskada på sin höjd.
Jag hade hellre haft en vanlig dag i skolan.
För inte nog med att jag inte har något där att göra, så måste vi sluta senare än en vanlig Tisdag. Jag tänker inte gå längre än en vanlig tisdag. Jag tänker inte göra det.
Kan inte lärarna förstå att inte alla åker slalom?
Att inte alla har något att göra där?
Sen hade jag kunnat dra mig til en av lärarna också, för hon är snäll och rolig och jag vet att hon gillar mig också. MEN hon ska stanna i skolan och rätta dagens Nationella prov så det går ju inte.
Alltså FAN. Jag började seriöst gråta nyss för jag vill verkligen inte dit. Jag har inget där att göra och jag kommer inte få ut något av dagen

Jag har försökt prata med pappa men han sa bara att han inte kan uppmuntra mig till att skippa skolan och så var det med det.
Alltså FAAAN.
HANNA jag vill inte vara sjuk! :c Hoppas mamma släpper mig till skolan imorgon så att du slipper vara ensam där. Men hon tror att det är körtelfeber så... Men jag kommer nog ändå!^^
That's just not nice by Kentagent

You should stay home then.

I'll hopefully end up at home anyways because this is not how you should feel about this.
But I can't leave you It's not nice by me :c

But don't get sicker, THAT'S not nice of you.
Nah but I need to gooo
I've promised Liv to borrow my skidor too D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

17 mar, 2014 20:28

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Alltså Hellvete.

Vi har friluftsdag imorgon.
Vi ska till en slalombacke.
Man kan även åka längdskidor och det finns en pulkbacke.

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte.
Jag har INGET där att göra. Jag har aldrig provat åka slalom. Jag hatar att åka längdskidor och jag har ändå inga. Pulkbacken åker man nerför en gång sen orkar man inte gå upp någon mer gång för det är inte värt det. Jag kommer inte ha någon där att vara med. Det ska tydligen komma dit en annan skola också. Jag kommer sitta i en snödriva hela dagen och göra ingenting.
Jag vill verkligen verkligen inte dit.
Men jag måste. För pappa försåt inte. Jag kommer inte få ut något som helst av dagen. Kanske någon köldskada på sin höjd.
Jag hade hellre haft en vanlig dag i skolan.
För inte nog med att jag inte har något där att göra, så måste vi sluta senare än en vanlig Tisdag. Jag tänker inte gå längre än en vanlig tisdag. Jag tänker inte göra det.
Kan inte lärarna förstå att inte alla åker slalom?
Att inte alla har något att göra där?
Sen hade jag kunnat dra mig til en av lärarna också, för hon är snäll och rolig och jag vet att hon gillar mig också. MEN hon ska stanna i skolan och rätta dagens Nationella prov så det går ju inte.
Alltså FAN. Jag började seriöst gråta nyss för jag vill verkligen inte dit. Jag har inget där att göra och jag kommer inte få ut något av dagen

Jag har försökt prata med pappa men han sa bara att han inte kan uppmuntra mig till att skippa skolan och så var det med det.
Alltså FAAAN.
HANNA jag vill inte vara sjuk! :c Hoppas mamma släpper mig till skolan imorgon så att du slipper vara ensam där. Men hon tror att det är körtelfeber så... Men jag kommer nog ändå!^^
That's just not nice by Kentagent

You should stay home then.

I'll hopefully end up at home anyways because this is not how you should feel about this.
But I can't leave you It's not nice by me :c

But don't get sicker, THAT'S not nice of you.
Nah but I need to gooo
I've promised Liv to borrow my skidor too D:

But Thea, You're sick. Stay home and get un-sick.

Hej

17 mar, 2014 20:41

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Alltså Hellvete.

Vi har friluftsdag imorgon.
Vi ska till en slalombacke.
Man kan även åka längdskidor och det finns en pulkbacke.

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte.
Jag har INGET där att göra. Jag har aldrig provat åka slalom. Jag hatar att åka längdskidor och jag har ändå inga. Pulkbacken åker man nerför en gång sen orkar man inte gå upp någon mer gång för det är inte värt det. Jag kommer inte ha någon där att vara med. Det ska tydligen komma dit en annan skola också. Jag kommer sitta i en snödriva hela dagen och göra ingenting.
Jag vill verkligen verkligen inte dit.
Men jag måste. För pappa försåt inte. Jag kommer inte få ut något som helst av dagen. Kanske någon köldskada på sin höjd.
Jag hade hellre haft en vanlig dag i skolan.
För inte nog med att jag inte har något där att göra, så måste vi sluta senare än en vanlig Tisdag. Jag tänker inte gå längre än en vanlig tisdag. Jag tänker inte göra det.
Kan inte lärarna förstå att inte alla åker slalom?
Att inte alla har något att göra där?
Sen hade jag kunnat dra mig til en av lärarna också, för hon är snäll och rolig och jag vet att hon gillar mig också. MEN hon ska stanna i skolan och rätta dagens Nationella prov så det går ju inte.
Alltså FAN. Jag började seriöst gråta nyss för jag vill verkligen inte dit. Jag har inget där att göra och jag kommer inte få ut något av dagen

Jag har försökt prata med pappa men han sa bara att han inte kan uppmuntra mig till att skippa skolan och så var det med det.
Alltså FAAAN.
HANNA jag vill inte vara sjuk! :c Hoppas mamma släpper mig till skolan imorgon så att du slipper vara ensam där. Men hon tror att det är körtelfeber så... Men jag kommer nog ändå!^^
That's just not nice by Kentagent

You should stay home then.

I'll hopefully end up at home anyways because this is not how you should feel about this.
But I can't leave you It's not nice by me :c

But don't get sicker, THAT'S not nice of you.
Nah but I need to gooo
I've promised Liv to borrow my skidor too D:

But Thea, You're sick. Stay home and get un-sick.
But I don't wanna be sick

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

17 mar, 2014 20:49

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Alltså Hellvete.

Vi har friluftsdag imorgon.
Vi ska till en slalombacke.
Man kan även åka längdskidor och det finns en pulkbacke.

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte.
Jag har INGET där att göra. Jag har aldrig provat åka slalom. Jag hatar att åka längdskidor och jag har ändå inga. Pulkbacken åker man nerför en gång sen orkar man inte gå upp någon mer gång för det är inte värt det. Jag kommer inte ha någon där att vara med. Det ska tydligen komma dit en annan skola också. Jag kommer sitta i en snödriva hela dagen och göra ingenting.
Jag vill verkligen verkligen inte dit.
Men jag måste. För pappa försåt inte. Jag kommer inte få ut något som helst av dagen. Kanske någon köldskada på sin höjd.
Jag hade hellre haft en vanlig dag i skolan.
För inte nog med att jag inte har något där att göra, så måste vi sluta senare än en vanlig Tisdag. Jag tänker inte gå längre än en vanlig tisdag. Jag tänker inte göra det.
Kan inte lärarna förstå att inte alla åker slalom?
Att inte alla har något att göra där?
Sen hade jag kunnat dra mig til en av lärarna också, för hon är snäll och rolig och jag vet att hon gillar mig också. MEN hon ska stanna i skolan och rätta dagens Nationella prov så det går ju inte.
Alltså FAN. Jag började seriöst gråta nyss för jag vill verkligen inte dit. Jag har inget där att göra och jag kommer inte få ut något av dagen

Jag har försökt prata med pappa men han sa bara att han inte kan uppmuntra mig till att skippa skolan och så var det med det.
Alltså FAAAN.
HANNA jag vill inte vara sjuk! :c Hoppas mamma släpper mig till skolan imorgon så att du slipper vara ensam där. Men hon tror att det är körtelfeber så... Men jag kommer nog ändå!^^
That's just not nice by Kentagent

You should stay home then.

I'll hopefully end up at home anyways because this is not how you should feel about this.
But I can't leave you It's not nice by me :c

But don't get sicker, THAT'S not nice of you.
Nah but I need to gooo
I've promised Liv to borrow my skidor too D:

But Thea, You're sick. Stay home and get un-sick.
But I don't wanna be sick

Right now I want to.
Just for tomorrow.

Hej

17 mar, 2014 20:54

Borttagen

Avatar


Luna Chang
Det kanske inte är det bästa att skolka från skolan, men får man ångest och mår dåligt över en dag ute i skidbacken så kan du väl bara strunta i det?
Eller förslagsvis gå hem till Thea (om du heter det) eftersom att körtelfeber inte smittar (om ni inte är väldigt klängiga så att säga.)

17 mar, 2014 22:11

1 2 3 ... 1329 1330 1331 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.