Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: äh vi är tds vi är de elaka och onda så hon ahr inte en chans Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha äh, vi springer bara vöer henne Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! Nej, jag är bara orolig att hon blir arg om ni kommer utan att hon vet det. Hon brukar bli lite sådan när hon inte vet vad som ska hända. x3 Margaret du kan få ha Loki på onsdagar och måndagar Ja jag är säkert bra på något xD "ja jag bara, den här människan vet jag vem det är, så vi chansar och ser vad som händer om jag skickar en FB-vän-förfrågan" och ja det gick ju bra ![]()
1 jul, 2012 23:13 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: äh vi är tds vi är de elaka och onda så hon ahr inte en chans Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha äh, vi springer bara vöer henne Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! Nej, jag är bara orolig att hon blir arg om ni kommer utan att hon vet det. Hon brukar bli lite sådan när hon inte vet vad som ska hända. x3 Asså, jag vet men jag bryr mig ju om henne trots att hon är lite bossig... XD . .
1 jul, 2012 23:15 |
|
9te
Elev |
1 jul, 2012 23:15 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: haha okej vi får vara snälla då Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: äh vi är tds vi är de elaka och onda så hon ahr inte en chans Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha äh, vi springer bara vöer henne Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! Nej, jag är bara orolig att hon blir arg om ni kommer utan att hon vet det. Hon brukar bli lite sådan när hon inte vet vad som ska hända. x3 Asså, jag vet men jag bryr mig ju om henne trots att hon är lite bossig... XD ![]()
1 jul, 2012 23:16 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha okej vi får vara snälla då Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: äh vi är tds vi är de elaka och onda så hon ahr inte en chans Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha äh, vi springer bara vöer henne Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! Nej, jag är bara orolig att hon blir arg om ni kommer utan att hon vet det. Hon brukar bli lite sådan när hon inte vet vad som ska hända. x3 Asså, jag vet men jag bryr mig ju om henne trots att hon är lite bossig... XD Eller så är jag bara vaken hela natten så att ni inte kan stirra på den sovande jag... :3 . .
1 jul, 2012 23:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: men de tär inte lika roligt xD då blir du inte vöerraskad när du vaknar xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha okej vi får vara snälla då Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: äh vi är tds vi är de elaka och onda så hon ahr inte en chans Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha äh, vi springer bara vöer henne Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! Nej, jag är bara orolig att hon blir arg om ni kommer utan att hon vet det. Hon brukar bli lite sådan när hon inte vet vad som ska hända. x3 Asså, jag vet men jag bryr mig ju om henne trots att hon är lite bossig... XD Eller så är jag bara vaken hela natten så att ni inte kan stirra på den sovande jag... :3 ![]()
1 jul, 2012 23:18 |
|
Kattninen
Elev |
1 jul, 2012 23:20 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Tro mig, jag kommer bli överraskad om jag får ett sms eller dylikt att ni är i Gimo.Skrivet av AlexZz: men de tär inte lika roligt xD då blir du inte vöerraskad när du vaknar xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha okej vi får vara snälla då Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: äh vi är tds vi är de elaka och onda så hon ahr inte en chans Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha äh, vi springer bara vöer henne Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! Nej, jag är bara orolig att hon blir arg om ni kommer utan att hon vet det. Hon brukar bli lite sådan när hon inte vet vad som ska hända. x3 Asså, jag vet men jag bryr mig ju om henne trots att hon är lite bossig... XD Eller så är jag bara vaken hela natten så att ni inte kan stirra på den sovande jag... :3 . .
1 jul, 2012 23:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: haha jaså? xD haha då skall vi överraska dig i sommar xDSkrivet av Cara Riddle: Tro mig, jag kommer bli överraskad om jag får ett sms eller dylikt att ni är i Gimo. Skrivet av AlexZz: men de tär inte lika roligt xD då blir du inte vöerraskad när du vaknar xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha okej vi får vara snälla då Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: äh vi är tds vi är de elaka och onda så hon ahr inte en chans Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha äh, vi springer bara vöer henne Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! Nej, jag är bara orolig att hon blir arg om ni kommer utan att hon vet det. Hon brukar bli lite sådan när hon inte vet vad som ska hända. x3 Asså, jag vet men jag bryr mig ju om henne trots att hon är lite bossig... XD Eller så är jag bara vaken hela natten så att ni inte kan stirra på den sovande jag... :3 ![]()
1 jul, 2012 23:22 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Du skrämmer mig. Skrivet av AlexZz: haha jaså? xD haha då skall vi överraska dig i sommar xD Skrivet av Cara Riddle: Tro mig, jag kommer bli överraskad om jag får ett sms eller dylikt att ni är i Gimo. Skrivet av AlexZz: men de tär inte lika roligt xD då blir du inte vöerraskad när du vaknar xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha okej vi får vara snälla då Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: äh vi är tds vi är de elaka och onda så hon ahr inte en chans Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha äh, vi springer bara vöer henne Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! Nej, jag är bara orolig att hon blir arg om ni kommer utan att hon vet det. Hon brukar bli lite sådan när hon inte vet vad som ska hända. x3 Asså, jag vet men jag bryr mig ju om henne trots att hon är lite bossig... XD Eller så är jag bara vaken hela natten så att ni inte kan stirra på den sovande jag... :3 . .
1 jul, 2012 23:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen