@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
9 okt, 2011 21:32 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av leumas vän: Näe, sett klart hela Hitta Nemo! Till och med dne läskiga biten när hajarna kommer =D Nej, men seriöst så var det jag gjorde att pröva en ny burgare på BK och den smakade hemskt! Burger king by day, skogen by night xD 9 okt, 2011 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av leumas vän: Näe, sett klart hela Hitta Nemo! Till och med dne läskiga biten när hajarna kommer =D Nej, men seriöst så var det jag gjorde att pröva en ny burgare på BK och den smakade hemskt! Burger king by day, skogen by night xD thihihi hell yes xD ![]() 9 okt, 2011 21:34 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: thahah that was a nice one b1 leumas vän jag visste inte ens att ni hade internetuppkoppling där ute i skogen. ett mirakel att ni har dvd o.o Varför tror alla att jag bor i skogen? XD du är ju skogshuggare junior! Och vart har du fått det ifrån? XD Jag bor i centrala Motala typ och här finns inga träd. 9 okt, 2011 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: thahah that was a nice one b1 leumas vän jag visste inte ens att ni hade internetuppkoppling där ute i skogen. ett mirakel att ni har dvd o.o Varför tror alla att jag bor i skogen? XD du är ju skogshuggare junior! Och vart har du fått det ifrån? XD Jag bor i centrala Motala typ och här finns inga träd. jo det finns ju alltid kyrkparken där nere vid vattnet, sen finns det en massa runt burger king och elgiganten där borta, sen om man åker bort mot fotbollsplanen finns det skog där också du kommer inte undan skogsbo! 9 okt, 2011 21:37 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: thahah that was a nice one b1 leumas vän jag visste inte ens att ni hade internetuppkoppling där ute i skogen. ett mirakel att ni har dvd o.o Varför tror alla att jag bor i skogen? XD du är ju skogshuggare junior! Och vart har du fått det ifrån? XD Jag bor i centrala Motala typ och här finns inga träd. Förlåt inte träd, levnadskamrater säger ni va?? xD 9 okt, 2011 21:37 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: thahah that was a nice one b1 leumas vän jag visste inte ens att ni hade internetuppkoppling där ute i skogen. ett mirakel att ni har dvd o.o Varför tror alla att jag bor i skogen? XD du är ju skogshuggare junior! Och vart har du fått det ifrån? XD Jag bor i centrala Motala typ och här finns inga träd. jo det finns ju alltid kyrkparken där nere vid vattnet, sen finns det en massa runt burger king och elgiganten där borta, sen om man åker bort mot fotbollsplanen finns det skog där också du kommer inte undan skogsbo! Men den delen av Motala är ju inte central ju! Det är ju typ utkanten av Motala. Och ofta tt du varit i Motala? XD 9 okt, 2011 21:38 |
|
Borttagen
|
9 okt, 2011 21:42 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: thahah that was a nice one b1 leumas vän jag visste inte ens att ni hade internetuppkoppling där ute i skogen. ett mirakel att ni har dvd o.o Varför tror alla att jag bor i skogen? XD du är ju skogshuggare junior! Och vart har du fått det ifrån? XD Jag bor i centrala Motala typ och här finns inga träd. Förlåt inte träd, levnadskamrater säger ni va?? xD What happened skogsmullle? Skrämer storstads barnen dig?? 9 okt, 2011 21:50 |
|
leumas vän
Elev |
Ni är ju knäppa hela bunten! Jag vill inte ha några flickvänner! Jag vill dock att ni slutar fjanta er! XD
9 okt, 2011 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen