Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
varför söndag? :O efter söndagen kommer ju måndagen igen! :'( åh hemska tanke!
vad händer på söndag? 20 sep, 2011 15:57 |
|
Ginnyy
Elev |
20 sep, 2011 15:59 |
|
Borttagen
|
AWESSOMMMEE !!!!
20 sep, 2011 16:03 |
|
Enchanted
Elev |
Om jag skulle stå framför erised speglen skulle man se mig hålla ett lypsyl. JAG VILL INTE HA TORRA LÄPPAR!!
20 sep, 2011 16:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Om jag skulle stå framför erised speglen skulle man se mig hålla ett lypsyl. JAG VILL INTE HA TORRA LÄPPAR!! Jag vet inte riktigt vad jag skulle se i spegeln... Kanske mig själv med någon som älskar mig eller mig själv på en broadway-scen...? Eller bara se mig själv med en massa personer som uppskattar mig och gillar mig för den jag är... 20 sep, 2011 16:44 |
|
Borttagen
|
Padfootie
vilken show skulle du vilja vara med i? 20 sep, 2011 16:46 |
|
James Black
Elev |
20 sep, 2011 16:49 |
|
Borttagen
|
20 sep, 2011 16:53 |
|
Borttagen
|
^
thats awesome 20 sep, 2011 17:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Padfootie vilken show skulle du vilja vara med i? Jadu... Rent vore sjukt kul, eller kanske Wicked (Eller AVPS/AVPM xD) pandan Rätt sätt att dölja svaret med 20 sep, 2011 17:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen