Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vill ha - tråden

Forum > Off Topic > Vill ha - tråden

1 2 3 ... 132 133 134 ... 282 283 284
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


varför söndag? :O efter söndagen kommer ju måndagen igen! :'( åh hemska tanke!
vad händer på söndag?

20 sep, 2011 15:57

Ginnyy
Elev

Avatar


FREAKIN' GLEE 3D PÅ SÖNDAG!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

20 sep, 2011 15:59

Borttagen

Avatar


AWESSOMMMEE !!!!

20 sep, 2011 16:03

Enchanted
Elev

Avatar


Om jag skulle stå framför erised speglen skulle man se mig hålla ett lypsyl. JAG VILL INTE HA TORRA LÄPPAR!!

20 sep, 2011 16:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Enchanted:
Om jag skulle stå framför erised speglen skulle man se mig hålla ett lypsyl. JAG VILL INTE HA TORRA LÄPPAR!!


Jag vet inte riktigt vad jag skulle se i spegeln... Kanske mig själv med någon som älskar mig eller mig själv på en broadway-scen...?
Eller bara se mig själv med en massa personer som uppskattar mig och gillar mig för den jag är...

20 sep, 2011 16:44

Borttagen

Avatar


Padfootie

vilken show skulle du vilja vara med i?

20 sep, 2011 16:46

James Black
Elev

Avatar


Jag skulle vilja ha en Limo!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroennzB6X1qdyo5zo1_r1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages2.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F9600000%2FHarry-Potter-gifs-harry-james-potter-9651095-350-149.gif

20 sep, 2011 16:49

Borttagen

Avatar


Tror jag vet nästan exakt vad jag skulle se i Erised spegeln, men för att svara er, utan att röja mitt svar:
Mig själv med ett par tjocka yllestrumpor.



https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fassets0.ordienetworks.com%2Fimages%2FGifGuide%2Fclapping%2Fhp3.gif

20 sep, 2011 16:53

Borttagen

Avatar


^
thats awesome

20 sep, 2011 17:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Padfootie

vilken show skulle du vilja vara med i?


Jadu... Rent vore sjukt kul, eller kanske Wicked
(Eller AVPS/AVPM xD)

pandan Rätt sätt att dölja svaret med

20 sep, 2011 17:00

1 2 3 ... 132 133 134 ... 282 283 284

Forum > Off Topic > Vill ha - tråden

Du får inte svara på den här tråden.