TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Siggan 09: JAAG VET! (Fast lite för seriös)Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: *Spyr* Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: BILAR SOM KOSTAR 20 000 ÄR DYRT MENAR DU?? JAG SKULLE KUNNA SKAFFA MIG DET PÅ EN VECKA OM JAG ANSTRÄNGDE MIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Tänk om det är fula BMW Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Umiety: Skrivet av LunaLovegood123: Should I be worried that three different cars keeps driving around my house? They’re probably street racing or something Probably. Verkar som den silvriga BMW vinner. BMW är himla dyrt, tjuvar säger jag. du borde gömma dig i en garderob 100% DYYYRT ÄNDÅ *Show me *Skuggreser mig till det Kungliga SLottet och själ 20 000 kronor* Gick snabbare än vad jag trodde "I wonder what it feels like to do that shit in real life" *blockar dig från alla socialamedier, mugglarportalen ,snap, skype, insta, mitt liv etc* LÖÖÖÖÖÖÖGNARE! Jag har också läst Spejarens lärling (iallafall 6 böcker av den serien) DU ÄR MIN BÄSTIS!!!! Jag har läst 9 WOOHOO! Jag vet det *lägger mig i er konversation* Spejarens lärling är så bra!!!!! 22 okt, 2017 16:25 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: *Spyr* Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: BILAR SOM KOSTAR 20 000 ÄR DYRT MENAR DU?? JAG SKULLE KUNNA SKAFFA MIG DET PÅ EN VECKA OM JAG ANSTRÄNGDE MIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Tänk om det är fula BMW Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Umiety: Skrivet av LunaLovegood123: Should I be worried that three different cars keeps driving around my house? They’re probably street racing or something Probably. Verkar som den silvriga BMW vinner. BMW är himla dyrt, tjuvar säger jag. du borde gömma dig i en garderob 100% DYYYRT ÄNDÅ *Show me *Skuggreser mig till det Kungliga SLottet och själ 20 000 kronor* Gick snabbare än vad jag trodde "I wonder what it feels like to do that shit in real life" *blockar dig från alla socialamedier, mugglarportalen ,snap, skype, insta, mitt liv etc* LÖÖÖÖÖÖÖGNARE! Jag har också läst Spejarens lärling (iallafall 6 böcker av den serien) DU ÄR MIN BÄSTIS!!!! Jag har läst 9 WOOHOO! Jag vet det *lägger mig i er konversation* Spejarens lärling är så bra!!!!! *lägger mig i lite till* Jaaa! I löve it! ![]() 22 okt, 2017 16:27 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av ella potter: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: *Spyr* Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: BILAR SOM KOSTAR 20 000 ÄR DYRT MENAR DU?? JAG SKULLE KUNNA SKAFFA MIG DET PÅ EN VECKA OM JAG ANSTRÄNGDE MIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Tänk om det är fula BMW Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Umiety: Skrivet av LunaLovegood123: Should I be worried that three different cars keeps driving around my house? They’re probably street racing or something Probably. Verkar som den silvriga BMW vinner. BMW är himla dyrt, tjuvar säger jag. du borde gömma dig i en garderob 100% DYYYRT ÄNDÅ *Show me *Skuggreser mig till det Kungliga SLottet och själ 20 000 kronor* Gick snabbare än vad jag trodde "I wonder what it feels like to do that shit in real life" *blockar dig från alla socialamedier, mugglarportalen ,snap, skype, insta, mitt liv etc* LÖÖÖÖÖÖÖGNARE! Jag har också läst Spejarens lärling (iallafall 6 böcker av den serien) DU ÄR MIN BÄSTIS!!!! Jag har läst 9 WOOHOO! Jag vet det *lägger mig i er konversation* Spejarens lärling är så bra!!!!! *lägger mig i lite till* Jaaa! I löve it! Håller med om att den ibland är lite seriös, men gapskrattar alltid åt den torra humorn. “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 22 okt, 2017 16:28 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av ella potter: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: *Spyr* Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: BILAR SOM KOSTAR 20 000 ÄR DYRT MENAR DU?? JAG SKULLE KUNNA SKAFFA MIG DET PÅ EN VECKA OM JAG ANSTRÄNGDE MIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Tänk om det är fula BMW Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Umiety: Skrivet av LunaLovegood123: Should I be worried that three different cars keeps driving around my house? They’re probably street racing or something Probably. Verkar som den silvriga BMW vinner. BMW är himla dyrt, tjuvar säger jag. du borde gömma dig i en garderob 100% DYYYRT ÄNDÅ *Show me *Skuggreser mig till det Kungliga SLottet och själ 20 000 kronor* Gick snabbare än vad jag trodde "I wonder what it feels like to do that shit in real life" *blockar dig från alla socialamedier, mugglarportalen ,snap, skype, insta, mitt liv etc* LÖÖÖÖÖÖÖGNARE! Jag har också läst Spejarens lärling (iallafall 6 böcker av den serien) DU ÄR MIN BÄSTIS!!!! Jag har läst 9 WOOHOO! Jag vet det *lägger mig i er konversation* Spejarens lärling är så bra!!!!! *lägger mig i lite till* Jaaa! I löve it! Håller med om att den ibland är lite seriös, men gapskrattar alltid åt den torra humorn. Hahha, jag vill typ skrika högt varje gång will är awsome med sin långbåge ♥ ![]() 22 okt, 2017 16:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Och jag vill skrika högt när en borde dö...Skrivet av Siggan 09: Skrivet av ella potter: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: *Spyr* Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: BILAR SOM KOSTAR 20 000 ÄR DYRT MENAR DU?? JAG SKULLE KUNNA SKAFFA MIG DET PÅ EN VECKA OM JAG ANSTRÄNGDE MIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Tänk om det är fula BMW Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Umiety: Skrivet av LunaLovegood123: Should I be worried that three different cars keeps driving around my house? They’re probably street racing or something Probably. Verkar som den silvriga BMW vinner. BMW är himla dyrt, tjuvar säger jag. du borde gömma dig i en garderob 100% DYYYRT ÄNDÅ *Show me *Skuggreser mig till det Kungliga SLottet och själ 20 000 kronor* Gick snabbare än vad jag trodde "I wonder what it feels like to do that shit in real life" *blockar dig från alla socialamedier, mugglarportalen ,snap, skype, insta, mitt liv etc* LÖÖÖÖÖÖÖGNARE! Jag har också läst Spejarens lärling (iallafall 6 böcker av den serien) DU ÄR MIN BÄSTIS!!!! Jag har läst 9 WOOHOO! Jag vet det *lägger mig i er konversation* Spejarens lärling är så bra!!!!! *lägger mig i lite till* Jaaa! I löve it! Håller med om att den ibland är lite seriös, men gapskrattar alltid åt den torra humorn. Hahha, jag vill typ skrika högt varje gång will är awsome med sin långbåge ♥ 22 okt, 2017 16:32 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: *Spyr* Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: BILAR SOM KOSTAR 20 000 ÄR DYRT MENAR DU?? JAG SKULLE KUNNA SKAFFA MIG DET PÅ EN VECKA OM JAG ANSTRÄNGDE MIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Tänk om det är fula BMW Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Umiety: Skrivet av LunaLovegood123: Should I be worried that three different cars keeps driving around my house? They’re probably street racing or something Probably. Verkar som den silvriga BMW vinner. BMW är himla dyrt, tjuvar säger jag. du borde gömma dig i en garderob 100% DYYYRT ÄNDÅ *Show me *Skuggreser mig till det Kungliga SLottet och själ 20 000 kronor* Gick snabbare än vad jag trodde "I wonder what it feels like to do that shit in real life" *blockar dig från alla socialamedier, mugglarportalen ,snap, skype, insta, mitt liv etc* LÖÖÖÖÖÖÖGNARE! Jag har också läst Spejarens lärling (iallafall 6 böcker av den serien) DU ÄR MIN BÄSTIS!!!! Jag har läst 9 WOOHOO! Jag vet det *lägger mig i er konversation* Spejarens lärling är så bra!!!!! high five! 22 okt, 2017 17:32 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av DarkNight: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: *Spyr* Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: BILAR SOM KOSTAR 20 000 ÄR DYRT MENAR DU?? JAG SKULLE KUNNA SKAFFA MIG DET PÅ EN VECKA OM JAG ANSTRÄNGDE MIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Tänk om det är fula BMW Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Umiety: Skrivet av LunaLovegood123: Should I be worried that three different cars keeps driving around my house? They’re probably street racing or something Probably. Verkar som den silvriga BMW vinner. BMW är himla dyrt, tjuvar säger jag. du borde gömma dig i en garderob 100% DYYYRT ÄNDÅ *Show me *Skuggreser mig till det Kungliga SLottet och själ 20 000 kronor* Gick snabbare än vad jag trodde "I wonder what it feels like to do that shit in real life" *blockar dig från alla socialamedier, mugglarportalen ,snap, skype, insta, mitt liv etc* LÖÖÖÖÖÖÖGNARE! Jag har också läst Spejarens lärling (iallafall 6 böcker av den serien) DU ÄR MIN BÄSTIS!!!! Jag har läst 9 WOOHOO! Jag vet det *lägger mig i er konversation* Spejarens lärling är så bra!!!!! high five! Blö “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 22 okt, 2017 17:35 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Kan ni sluta citera mig tack?
22 okt, 2017 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Är du inte glad??Kan ni sluta citera mig tack? 22 okt, 2017 17:37 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Är du inte glad?? Kan ni sluta citera mig tack? varför skulle jag vara glad? 22 okt, 2017 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen