the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Kommer också från japan men låt säga har inte varit där på ett halvår " sa Sai han tänkte testa henne och se hur hon
skulle svara på frågor om magiska väsen.
21 nov, 2015 22:43
|
|
Borttagen
|
"okej" sa Rin, hon var en aning osäker.
21 nov, 2015 22:46
|
|
Borttagen
|
" tror du på magiska varelser? " frågade Sai försiktigt och såg på Rin. Han ville veta det innan han sa varför han inte varit i japan på ett halvår.
21 nov, 2015 22:49
|
|
Borttagen
|
21 nov, 2015 22:50
|
|
Borttagen
|
" Okej bra om du läser nyheter så var det ett halvår någon nyhet om en mamma som dödade sin son " sa sai och såg på Rin.
21 nov, 2015 22:52
|
|
Borttagen
|
"okej om du säger det så" sa Rin som inte fattade vad det hade med magiska varelser att göra
21 nov, 2015 22:53
|
|
Borttagen
|
" Låt säga den sonen var jag " sa Sai och såg på Rin
21 nov, 2015 22:55
|
|
Borttagen
|
"där ser man" sa Rin som började att känna sig obekväm.
21 nov, 2015 22:56
|
|
Borttagen
|
" Du känns inte som en vanlig person vad är du för varelse? " frågade Sai och fixade till granrisen i sin famn.
21 nov, 2015 22:58
|
|
Borttagen
|
"Det är personligt..." sa Rin som inte ville säga vad hon var för något än.
21 nov, 2015 23:00
|
Du får inte svara på den här tråden.