Prs :3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs :3
|
Borttagen
|
Jag gick in i huset och möttes av mamma.
" Hej gubben, sa hon
" Hej, suckade jag.
3 maj, 2014 11:34
|
|
Borttagen
|
Jag försökte ringa Zacke, men det gick inte.
3 maj, 2014 11:37
|
|
Borttagen
|
" vad är det?, sa mamma
" inget.., sa jag
3 maj, 2014 11:42
|
|
Borttagen
|
Jag ringde Erika istället.
3 maj, 2014 11:44
|
|
Borttagen
|
Mammas telefon ringde. Hon svarade.
" Ja, hej det är Erika, sa hon
3 maj, 2014 14:56
|
|
Borttagen
|
- Det är Kalilia, är Zacke där?, frågade jag när Erika svarade.
3 maj, 2014 14:57
|
|
Borttagen
|
-Ja visst, sa Erika och gav telefonen till mig.
-Det är Kalila, viskade hon.
Jag skakade på huvudet och gick in i mitt rum.
-Nä han verkar inte vilja prata, sa Erika
3 maj, 2014 14:59
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
- Okej, tack, hejdå, sade jag och lade på.
3 maj, 2014 15:06
|
|
Borttagen
|
Jag satt på sängen. Jag hade ingen lust att prata med Kalila. Jag hade försökt krama och stötta henne, men hon hade bara gått.
3 maj, 2014 15:10
|
|
Borttagen
|
Jag kanske kunde gå hem till Zacke? Nej, då skulle han säkert bara bli ännu mer sur.
3 maj, 2014 15:37
|
Du får inte svara på den här tråden.