Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 132 133 134 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag strök henne över ryggen, försökte visa henne hur mycket hon betydde för mig.

23 nov, 2013 13:44

Borttagen

Avatar


Gatlyktorna tändes med ett blinkande och snart badade den förut mörklagda gatan i ljus.

23 nov, 2013 21:33

Detta inlägg ändrades senast 2013-11-23 kl. 23:10
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Badade gatan? I vad? Vatten?

-

Jag kysste henne igen.

23 nov, 2013 22:43

Borttagen

Avatar


[har ändrat]

Jag besvarade den.

23 nov, 2013 23:10

Borttagen

Avatar


Jag log.
"Ska vi gå hem?"

24 nov, 2013 13:13

Borttagen

Avatar


"Mm..."

"Det är julafton imorrn..."
Mumlade jag medan vi gick.

24 nov, 2013 15:11

Borttagen

Avatar


var det inte julafton alldeles jättenyss?

-

"Just det ja!" Jag tvärstannade.
"Måste dra, hej då!" Jag tvärvände.

25 nov, 2013 18:58

Borttagen

Avatar


[Nej Sanna hade bara klätt julgranen mm]

Jag skrattade lågt för mig själv och fortsatte gå i riktning mot huset.

25 nov, 2013 20:52

Borttagen

Avatar


[aha ]

Jag rusade till stans enda stora galleria.

26 nov, 2013 18:13

Borttagen

Avatar


Jag gick in och upp till Wills rum. Kände för att vara lite själv.

27 nov, 2013 07:41

1 2 3 ... 132 133 134 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.