Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag strök henne över ryggen, försökte visa henne hur mycket hon betydde för mig.
23 nov, 2013 13:44
|
|
Borttagen
|
Gatlyktorna tändes med ett blinkande och snart badade den förut mörklagda gatan i ljus.
23 nov, 2013 21:33
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-23 kl. 23:10
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Badade gatan? I vad? Vatten?
-
Jag kysste henne igen.
23 nov, 2013 22:43
|
|
Borttagen
|
[har ändrat]
Jag besvarade den.
23 nov, 2013 23:10
|
|
Borttagen
|
Jag log.
"Ska vi gå hem?"
24 nov, 2013 13:13
|
|
Borttagen
|
"Mm..."
"Det är julafton imorrn..."
Mumlade jag medan vi gick.
24 nov, 2013 15:11
|
|
Borttagen
|
var det inte julafton alldeles jättenyss?
-
"Just det ja!" Jag tvärstannade.
"Måste dra, hej då!" Jag tvärvände.
25 nov, 2013 18:58
|
|
Borttagen
|
[Nej Sanna hade bara klätt julgranen mm]
Jag skrattade lågt för mig själv och fortsatte gå i riktning mot huset.
25 nov, 2013 20:52
|
|
Borttagen
|
[aha  ]
Jag rusade till stans enda stora galleria.
26 nov, 2013 18:13
|
|
Borttagen
|
Jag gick in och upp till Wills rum. Kände för att vara lite själv.
27 nov, 2013 07:41
|
Du får inte svara på den här tråden.