Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag rodnar och stirrar ner i golvet.
- Maxwell! Fnissar jag tyst.
14 dec, 2013 01:50
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar och drar åt mig flaskan igen.
14 dec, 2013 01:50
|
|
Borttagen
|
Jag svalkar mina varma kinder genom att lägga händerna på dem.
- Nu kör vi något annat!! Mumlar jag generat. Jag vägrar se på Maxwell som söker min blick.
14 dec, 2013 01:52
|
|
Borttagen
|
Jag ler elakt.
"Eller ni kanske vill berätta hur det hände sig?"
14 dec, 2013 01:52
|
|
Borttagen
|
Jag skakar på huvudet.
- Brian sluta bara!! Mumlar jag, dels generat, dels allvarligt.
14 dec, 2013 01:54
|
|
Borttagen
|
Jag ler igen, men förbli tyst.
14 dec, 2013 01:55
|
|
Borttagen
|
En obekväm tystnad sprider sig i rummet innen Adrian startar en ny lek, någon drick lek eller liknande. Jag hänger inte riktigt med.
14 dec, 2013 01:57
|
|
Borttagen
|
"Okej, de under femman, ut", började Adrian. Alla fyrorna som suttit och fnissat försvann.
Sen efter var jag inte riktigt med.
"Jag glömde en grej, är tillbaka strax"
14 dec, 2013 01:59
|
|
Borttagen
|
Jag sitter och tittar på grabbarna som dricker sig fullare och fullare.
14 dec, 2013 02:00
|
|
Borttagen
|
Jag springer upp till sovsalen och drar fram min flaska jag fått av grannens son, som är som en storebror. När jag mår dåligt tar jag en skätt, som nu.
14 dec, 2013 02:01
|
Du får inte svara på den här tråden.