Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av luna, lily: Jo, det står att du har skrivit: Jag blev medlem i går har gått upp i rank va det har inte jag skrivit? 10 feb, 2013 17:42 |
|
Borttagen
|
Tihi astrid kan inte gå till Hogwarts!
10 feb, 2013 17:49 |
|
Borttagen
|
Jag har nästan precis kommit hem från bion!!
Spoiler: den var super bra, fast det finns bättre Tryck här för att visa! 10 feb, 2013 17:50 |
|
Borttagen
|
Jag ska se den på sportlovet! Säg inget!
10 feb, 2013 17:52 |
|
luna, lily
Elev |
Skrivet av Borttagen: åå den filmen vill ja se den verkar bra ha varit på gymnastik tävling kom 1a Jag har nästan precis kommit hem från bion!! Spoiler: den var super bra, fast det finns bättre Tryck här för att visa!
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
10 feb, 2013 17:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: åå den filmen vill ja se den verkar bra ha varit på gymnastik tävling kom 1a Jag har nästan precis kommit hem från bion!! Spoiler: den var super bra, fast det finns bättre Tryck här för att visa! GRATTIS!!!!!!! 10 feb, 2013 17:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: åå den filmen vill ja se den verkar bra ha varit på gymnastik tävling kom 1a Jag har nästan precis kommit hem från bion!! Spoiler: den var super bra, fast det finns bättre Tryck här för att visa! Grattis! Jag kan tyvärr inte skriva med stora bokstäver?! Kan någon berätta hur man gör?? 10 feb, 2013 17:55 |
|
luna, lily
Elev |
Skrivet av Borttagen: tackar lily, lunakom fyra men det va jätte bra för i hennes grubblar va det väldigt många som ramlade och så så det va jätte bra Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: åå den filmen vill ja se den verkar bra ha varit på gymnastik tävling kom 1a Jag har nästan precis kommit hem från bion!! Spoiler: den var super bra, fast det finns bättre Tryck här för att visa! GRATTIS!!!!!!!
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
10 feb, 2013 17:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: åå den filmen vill ja se den verkar bra ha varit på gymnastik tävling kom 1a Jag har nästan precis kommit hem från bion!! Spoiler: den var super bra, fast det finns bättre Tryck här för att visa! Grattis! Jag kan tyvärr inte skriva med stora bokstäver?! Kan någon berätta hur man gör?? [ size=det du vill ha pt] den text du vill ha[/size] Fast utan mellanrum och med nummer istället för "det du vill ha" 10 feb, 2013 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: tackar lily, lunakom fyra men det va jätte bra för i hennes grubblar va det väldigt många som ramlade och så så det va jätte bra Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: åå den filmen vill ja se den verkar bra ha varit på gymnastik tävling kom 1a Jag har nästan precis kommit hem från bion!! Spoiler: den var super bra, fast det finns bättre Tryck här för att visa! GRATTIS!!!!!!! Grubblar?? *grubblar på svaret* 10 feb, 2013 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen