Spoiler: Tryck här för att visa!jag vet att alla blarren stans kommer hata mig nu och tycka att jag har helt fel men detta är bara vad jag tycker och ni har rätt att tycka tvärtom men alla tycker ju olika ok ok?
ok
jag tycker detta var ett riktigt dåligt avsnitt.
inte bara för att quinn inte fick en sjukhusscen (som karofsky fick och till och med burt i säsong två...)
och inte bara för att hennes olycka knappt togs på allvar (åh hej quinn du ser helt oskadd ut förutom att du sitter i rullstol men var glad att du lever tjoho).
utan ÖRGH jag tycker verkligen inte om blaine.
han tycker så synd om sig själv för att hans bror var i rampljuset och han själv inte fick all uppmärksamhet för en gångs skull. han hade bråkat lite med sin bror och fick tusen låtar (som han dessutom förstörde, imo). bland dem fighter, en poweful låt som hade kunnat sjungas av t.ex. quinn eller santana, som faktiskt är fighters... liksom ja, det kan inte vara lätt för blaine att ha en bror med så stort ego, men wtf? ett helt avsnitt bara för det? hur var det ens relevant? jag kanske har missat något nu som tycker att blaine var extremt löjlig hela avsnittet, men...
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag förväntade mig mera från Quinns storyline. Jag älskar Quinn men jag tycker att allt är så orealistisk. I en sån bilolycka blir man inte riktigt så återställd som hon blev. Jag läste på tv-links att en kille hade blivit förbannad på detta avsnitt för han hade förlorat sin flickvän på samma sätt som Quinn hamnade i bilolyckan. Flickvännens vän hamnade i koma och han tyckte att allt var orealistiskt. Jag håller med. Jag vill INTE att Quinn ska dö utan att jag tycker att hon ska få en värdigare storyline. Hon hamnade i världens mest hemska olycka men hon verkar må bra psykisk och halvt fysisk. CONTINUITY. GLEE. CONTINUITY
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag förväntade mig mera från Quinns storyline. Jag älskar Quinn men jag tycker att allt är så orealistisk. I en sån bilolycka blir man inte riktigt så återställd som hon blev. Jag läste på tv-links att en kille hade blivit förbannad på detta avsnitt för han hade förlorat sin flickvän på samma sätt som Quinn hamnade i bilolyckan. Flickvännens vän hamnade i koma och han tyckte att allt var orealistiskt. Jag håller med. Jag vill INTE att Quinn ska dö utan att jag tycker att hon ska få en värdigare storyline. Hon hamnade i världens mest hemska olycka men hon verkar må bra psykisk och halvt fysisk. CONTINUITY. GLEE. CONTINUITY
Spoiler: Tryck här för att visa!Man kan klara sig mirakulöst! Har en fd. klasskompis som blev påkörd av en lastbil i sidan på sin bil, och han låg på sjukhus 1 natt, och sen fick han komma hem och vila, och är helt återställd nu, och detta var typ 1 månad sen.
Jag älskade avsnittet, även om jag tycker att det är dags för mindre Blaine och mer av alla andra.
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag förväntade mig mera från Quinns storyline. Jag älskar Quinn men jag tycker att allt är så orealistisk. I en sån bilolycka blir man inte riktigt så återställd som hon blev. Jag läste på tv-links att en kille hade blivit förbannad på detta avsnitt för han hade förlorat sin flickvän på samma sätt som Quinn hamnade i bilolyckan. Flickvännens vän hamnade i koma och han tyckte att allt var orealistiskt. Jag håller med. Jag vill INTE att Quinn ska dö utan att jag tycker att hon ska få en värdigare storyline. Hon hamnade i världens mest hemska olycka men hon verkar må bra psykisk och halvt fysisk. CONTINUITY. GLEE. CONTINUITY
Spoiler: Tryck här för att visa!Man kan klara sig mirakulöst! Har en fd. klasskompis som blev påkörd av en lastbil i sidan på sin bil, och han låg på sjukhus 1 natt, och sen fick han komma hem och vila, och är helt återställd nu, och detta var typ 1 månad sen.
Jag älskade avsnittet, även om jag tycker att det är dags för mindre Blaine och mer av alla andra.
Spoiler: Tryck här för att visa!Fast det känns fortfarande overkligt nu när det var så seriöst att Quinn hamnade i rullstol. Jag tycker att det borde ha hanterats på ett annat sätt och RIB verkar knuffa bort hela grejen...
Spoiler: Tryck här för att visa!har inget emot blaine, men det är för mycket fokus på honom ;__;
borde inte quinn sjunga fighter? santana? så blaine sjöng fighter pga sin bror?
(har inte sett BigBro, så jag hänger inte riktigt med)
Spoiler: Tryck här för att visa!Det känns lite Haters gonna hate här inne. Många gillar inte Blaine, och hatar därför allt han gör.
Jag älskar inte honom, men har inte heller något emot honom, och tycker att det är dags för någon annan att få lite story.
Men jag tyckte att han gjorde Fighter fantastiskt bra.
Varför skulle inte han få sjunga den? Han kanske är en fighter han också. Bara för att han inte har fött barn, sitter i rullstol eller har en familj som ogillar honom för att han är homosexuell så betyder inte det att han kanske tycker att han har det jobbigt.
Man får lov att tycka synd om sig själv och kan inte bara tänka på de som har det sämre hela tiden. Även om man självklart ska göra det ibland.
Jag förstår Blaine i den låten, absolut!
Det är inte underbart att känna sig nedtryckt och dålig i sin familj/släkt. Det suger kan jag tala om.