Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 132 133 134 ... 805 806 807
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


MÖSSA! Because mössor is awesome

22 sep, 2012 10:51

BlondaHermione
Elev

Avatar


Du har just funnit världens svåraste kuggfråga. Men jag väljer nog mössa, jag är svag för tofsar. Dock kan vantar vara hemskt söta de med

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

22 sep, 2012 10:59

IamAK
Elev

Avatar


vantar. bara för att jag nästan aldrig använder mössa, passar inte i det... + att är mer kall om händerna än om huvudet.

22 sep, 2012 11:22

MissFniss
Elev

Avatar


Mössa. Men jag tycker lika mycket om vantar. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6zhy4CVdK1rs7wooo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F8cc997157695e1fa86aff235db90c114%2Ftumblr_n31mqmgntS1qbdpqqo1_250.gif

22 sep, 2012 11:43

Borttagen

Avatar


Båda är lika sköna och varma och ett måste när det är kallt, så på den punkten ligger de lika. Det som får vantar att tappa i poäng hos mig är att de är mer i vägen än mössor, det blir svårare att hålla på med mobilen och iPoden med vantar, särskilt som de varmaste vantarna/handskarna oftast är ett hinder för finmotoriken. Mössor bara sitter där, de kanske kan klia lite ibland men har ofta inget problem med det, dessutom tycker jag min mössfrisyr är väldigt snygg (eftersom det inte gör att håret står rakt upp som det vill göra annars), så därför brukar jag ha någon form av mössa året runt

Mössa!

22 sep, 2012 11:56

Obliviate_
Elev

Avatar


asså jag använder bara vantar så.. får köra på det.

Aldrig haft mössa sen jag var liten och aldrig haft behov av det heller..

22 sep, 2012 11:57

Borttagen

Avatar


Oj, jag säger nog vantar. Eftersom man kan ju ersätta mössan med jack-luvan. Om man har det alltså.
____________________________________________
Pigfarts is real!

22 sep, 2012 12:07

Pixie
Elev

Avatar


Mössa
man kan ju alltid hålla nån i handen. då blir man varm ♥

dessutom är röda öron FULT

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

22 sep, 2012 12:16

kakan42
Elev

Avatar


Mössa, Även fast det är sjuuukt jubbigt att frysa om händerna!

22 sep, 2012 12:36

Katla
Elev

Avatar


mössa!! älskar mössor!!

♏︎

22 sep, 2012 12:43

1 2 3 ... 132 133 134 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.