The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Skrivet av Majis: Skrivet av Jessica Tonks: Skrivet av Majis: Ja, men det finns ju varelser som inte är så snlla som ändå har nåt med hästar att göra xD Men ja... Smart teori ändå Att hästar är magnifika och vackra har väl inget med att vara snäll att göra med? xD Ja, men liksom vackra brukar ju oftast koppla till det snälla Det tycker jag är väldigt dumt i sådana fall, oftast tycker jag att dom som är vackra brukar vara elaka O.o Jo, i och för sig Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 aug, 2012 18:59 |
|
Jessica Tonks
Elev |
25 aug, 2012 19:00 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: I ringaren i Notre Dam är hjälten ful xD Och i Shrek! Ja, men jag sa oftast, men jag gillar mer dom där hjälten är ful xD Shrek ärr en av mina favoritfilmer, men jag tycker inte han är så ful! Men kul att han inte ha hjältepersonligheten. Liksom är lite smått grotesk ibland och så! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 aug, 2012 19:01 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Jessica Tonks: I ringaren i Notre Dam är hjälten ful xD Och i Shrek! Ja, men jag sa oftast, men jag gillar mer dom där hjälten är ful xD Shrek ärr en av mina favoritfilmer, men jag tycker inte han är så ful! Men kul att han inte ha hjältepersonligheten. Liksom är lite smått grotesk ibland och så! Jag håller med dig, dom filmer där hjälten är felfri och sockersött är jag trött på. Shrek är också en stor favorit hos mig
25 aug, 2012 19:03 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Skrivet av Majis: Skrivet av Jessica Tonks: I ringaren i Notre Dam är hjälten ful xD Och i Shrek! Ja, men jag sa oftast, men jag gillar mer dom där hjälten är ful xD Shrek ärr en av mina favoritfilmer, men jag tycker inte han är så ful! Men kul att han inte ha hjältepersonligheten. Liksom är lite smått grotesk ibland och så! Jag håller med dig, dom filmer där hjälten är felfri och sockersött är jag trött på. Shrek är också en stor favorit hos mig Ja, precis! Därför är PJ ganska bra Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 aug, 2012 19:07 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Jessica Tonks: Skrivet av Majis: Skrivet av Jessica Tonks: I ringaren i Notre Dam är hjälten ful xD Och i Shrek! Ja, men jag sa oftast, men jag gillar mer dom där hjälten är ful xD Shrek ärr en av mina favoritfilmer, men jag tycker inte han är så ful! Men kul att han inte ha hjältepersonligheten. Liksom är lite smått grotesk ibland och så! Jag håller med dig, dom filmer där hjälten är felfri och sockersött är jag trött på. Shrek är också en stor favorit hos mig Ja, precis! Därför är PJ ganska bra Åh jag älskar Tyson
25 aug, 2012 19:10 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Skrivet av Majis: Skrivet av Jessica Tonks: Skrivet av Majis: Skrivet av Jessica Tonks: I ringaren i Notre Dam är hjälten ful xD Och i Shrek! Ja, men jag sa oftast, men jag gillar mer dom där hjälten är ful xD Shrek ärr en av mina favoritfilmer, men jag tycker inte han är så ful! Men kul att han inte ha hjältepersonligheten. Liksom är lite smått grotesk ibland och så! Jag håller med dig, dom filmer där hjälten är felfri och sockersött är jag trött på. Shrek är också en stor favorit hos mig Ja, precis! Därför är PJ ganska bra Åh jag älskar Tyson Ja! FISKPONNIES!!!!!! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 aug, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
vad händer
25 aug, 2012 19:15 |
|
Majis
Elev |
Hallå? varför är ni inte sociala?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 26 aug, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
hade sista inlägget
26 aug, 2012 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen