Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The PJO/HoO Side

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

1 2 3 ... 132 133 134 ... 384 385 386
Användare Inlägg
Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Jessica Tonks:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Jessica Tonks:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Jessica Tonks:
Det kanske är så för att hästar är så vackra och magnifika djur?

Ja, men det finns ju varelser som inte är så snlla som ändå har nåt med hästar att göra xD Men ja... Smart teori ändå


Att hästar är magnifika och vackra har väl inget med att vara snäll att göra med? xD

Ja, men liksom vackra brukar ju oftast koppla till det snälla Liksom så tänkte jag Och lite så med magnifik också.......... xD Men ja... Kanske det är det som är osaken? O.o


Det tycker jag är väldigt dumt i sådana fall, oftast tycker jag att dom som är vackra brukar vara elaka O.o

Jo, i och för sig Men magnifik är ju oftast såna som är snälla, i böcker i alla fall och så Ofta så är det ju också när en hjälte bli kär i en tjej ska hon var snäll och vacker så tänkte lite på det då att "vackert" var snällt, men ja, vackra är elaka också, men snälla med Ofta brukar det vara att både huvudrollen/hjälten är vacker likaså med fienden ibland också xD Haha!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 aug, 2012 18:59

Jessica Tonks
Elev

Avatar


I ringaren i Notre Dam är hjälten ful xD Och i Shrek!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

25 aug, 2012 19:00

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Jessica Tonks:
I ringaren i Notre Dam är hjälten ful xD Och i Shrek!

Ja, men jag sa oftast, men jag gillar mer dom där hjälten är ful xD Shrek ärr en av mina favoritfilmer, men jag tycker inte han är så ful! Men kul att han inte ha hjältepersonligheten. Liksom är lite smått grotesk ibland och så!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 aug, 2012 19:01

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Jessica Tonks:
I ringaren i Notre Dam är hjälten ful xD Och i Shrek!

Ja, men jag sa oftast, men jag gillar mer dom där hjälten är ful xD Shrek ärr en av mina favoritfilmer, men jag tycker inte han är så ful! Men kul att han inte ha hjältepersonligheten. Liksom är lite smått grotesk ibland och så!


Jag håller med dig, dom filmer där hjälten är felfri och sockersött är jag trött på. Shrek är också en stor favorit hos mig Tja, han är inte vacker direkt i alla fall xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

25 aug, 2012 19:03

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Jessica Tonks:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Jessica Tonks:
I ringaren i Notre Dam är hjälten ful xD Och i Shrek!

Ja, men jag sa oftast, men jag gillar mer dom där hjälten är ful xD Shrek ärr en av mina favoritfilmer, men jag tycker inte han är så ful! Men kul att han inte ha hjältepersonligheten. Liksom är lite smått grotesk ibland och så!


Jag håller med dig, dom filmer där hjälten är felfri och sockersött är jag trött på. Shrek är också en stor favorit hos mig Tja, han är inte vacker direkt i alla fall xD

Ja, precis! Därför är PJ ganska bra Percy är skämtsam och så I like! Men (nu kommer jag bli hatad) Annabeth är ju ganska lik såna där ideal tjejkompisen-som-man-redan-vet-om-att-hjälten-kommer-bli-ihop-med så henne gillar jag lite mindre, bar för hon är som de flesta såna i filmer/böcker... Men jag gillar henne ändå, hon är bättre än de flesta, men liksom det gör så att hon inte blir min allra favvokaraktär, jag föredrar alltid de lite roligare, klumpigare och kanske inte lika smarta karaktärerna! Så mina favvos är Tyson och Grover

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 aug, 2012 19:07

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Jessica Tonks:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Jessica Tonks:
I ringaren i Notre Dam är hjälten ful xD Och i Shrek!

Ja, men jag sa oftast, men jag gillar mer dom där hjälten är ful xD Shrek ärr en av mina favoritfilmer, men jag tycker inte han är så ful! Men kul att han inte ha hjältepersonligheten. Liksom är lite smått grotesk ibland och så!


Jag håller med dig, dom filmer där hjälten är felfri och sockersött är jag trött på. Shrek är också en stor favorit hos mig Tja, han är inte vacker direkt i alla fall xD

Ja, precis! Därför är PJ ganska bra Percy är skämtsam och så I like! Men (nu kommer jag bli hatad) Annabeth är ju ganska lik såna där ideal tjejkompisen-som-man-redan-vet-om-att-hjälten-kommer-bli-ihop-med så henne gillar jag lite mindre, bar för hon är som de flesta såna i filmer/böcker... Men jag gillar henne ändå, hon är bättre än de flesta, men liksom det gör så att hon inte blir min allra favvokaraktär, jag föredrar alltid de lite roligare, klumpigare och kanske inte lika smarta karaktärerna! Så mina favvos är Tyson och Grover


Åh jag älskar Tyson Han är bara för bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

25 aug, 2012 19:10

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Jessica Tonks:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Jessica Tonks:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Jessica Tonks:
I ringaren i Notre Dam är hjälten ful xD Och i Shrek!

Ja, men jag sa oftast, men jag gillar mer dom där hjälten är ful xD Shrek ärr en av mina favoritfilmer, men jag tycker inte han är så ful! Men kul att han inte ha hjältepersonligheten. Liksom är lite smått grotesk ibland och så!


Jag håller med dig, dom filmer där hjälten är felfri och sockersött är jag trött på. Shrek är också en stor favorit hos mig Tja, han är inte vacker direkt i alla fall xD

Ja, precis! Därför är PJ ganska bra Percy är skämtsam och så I like! Men (nu kommer jag bli hatad) Annabeth är ju ganska lik såna där ideal tjejkompisen-som-man-redan-vet-om-att-hjälten-kommer-bli-ihop-med så henne gillar jag lite mindre, bar för hon är som de flesta såna i filmer/böcker... Men jag gillar henne ändå, hon är bättre än de flesta, men liksom det gör så att hon inte blir min allra favvokaraktär, jag föredrar alltid de lite roligare, klumpigare och kanske inte lika smarta karaktärerna! Så mina favvos är Tyson och Grover


Åh jag älskar Tyson Han är bara för bra!

Ja! FISKPONNIES!!!!!!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 aug, 2012 19:14

Borttagen

Avatar


vad händer

25 aug, 2012 19:15

Majis
Elev

Avatar


Hallå? varför är ni inte sociala?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

26 aug, 2012 20:32

Borttagen

Avatar


hade sista inlägget

26 aug, 2012 20:53

1 2 3 ... 132 133 134 ... 384 385 386

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

Du får inte svara på den här tråden.