Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ron tänker tillbaka

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

1 2 3 ... 132 133 134 ... 139 140 141
Användare Inlägg
.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Skrivet av Hotissue:
Som ni säkert märker så har jag rensat bort 10 sidor av bara spam nu. Det är alltså inte okej att skriva "meeeeeeeeeeeer" vartannat inlägg. Budskapet går fram efter en gång :p

Att skriva "meeeeeeeeeer" sida efter sida, eller prata om andra saker som inte har något med fanficen att göra ses som spam och är därför ett regelbrott.
Jättebra, tack!

20 aug, 2011 18:25

hermione_33
Elev

Avatar


Skrivet av .:HermioneGranger:.:
Skrivet av Hotissue:
Som ni säkert märker så har jag rensat bort 10 sidor av bara spam nu. Det är alltså inte okej att skriva "meeeeeeeeeeeer" vartannat inlägg. Budskapet går fram efter en gång :p

Att skriva "meeeeeeeeeer" sida efter sida, eller prata om andra saker som inte har något med fanficen att göra ses som spam och är därför ett regelbrott.
Jättebra, tack!

Bra!

"Can you dance like a Hippogriff?"

20 aug, 2011 20:01

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av hermione_33:
Skrivet av .:HermioneGranger:.:
Skrivet av Hotissue:
Som ni säkert märker så har jag rensat bort 10 sidor av bara spam nu. Det är alltså inte okej att skriva "meeeeeeeeeeeer" vartannat inlägg. Budskapet går fram efter en gång :p

Att skriva "meeeeeeeeeer" sida efter sida, eller prata om andra saker som inte har något med fanficen att göra ses som spam och är därför ett regelbrott.
Jättebra, tack!

Bra!

Nu är det bara att vänta på att Ron ska göra ett inblägg.

21 aug, 2011 16:35

Ron
Elev

Avatar


Hej hörrni!

Än en gång, ursäkta för att jag inte har skrivit. Mitt liv är bara lite kaos, just börjat gymnasiet, har fullt upp hela tiden, känner mig så stressad att jag knappt sover på nätterna..

Men idag ska jag skriva, lovar och svär.


We're all wizards, even Ron.

23 aug, 2011 15:53

Luna 1
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Hej hörrni!

Än en gång, ursäkta för att jag inte har skrivit. Mitt liv är bara lite kaos, just börjat gymnasiet, har fullt upp hela tiden, känner mig så stressad att jag knappt sover på nätterna..

Men idag ska jag skriva, lovar och svär.



Stackare med ditt kaos!
Och vad bra att du ska skriva!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

23 aug, 2011 16:05

Borttagen

Avatar


YAAAY !

23 aug, 2011 16:07

.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Ja, vad roligt! Men lycka till med gymnasiet och allt kaos!♥

23 aug, 2011 17:40

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Hej hörrni!

Än en gång, ursäkta för att jag inte har skrivit. Mitt liv är bara lite kaos, just börjat gymnasiet, har fullt upp hela tiden, känner mig så stressad att jag knappt sover på nätterna..

Men idag ska jag skriva, lovar och svär.


Vi älskar dig och din ff ändå

23 aug, 2011 18:18

.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Ron:
Hej hörrni!

Än en gång, ursäkta för att jag inte har skrivit. Mitt liv är bara lite kaos, just börjat gymnasiet, har fullt upp hela tiden, känner mig så stressad att jag knappt sover på nätterna..

Men idag ska jag skriva, lovar och svär.


Vi älskar dig och din ff ändå
Ja det ska du verkligen förstå

23 aug, 2011 19:49

Ron
Elev

Avatar


Tack, ni är dom bästa läsarna jag skulle kunna tänka mig!

Hoppas ni gillar det här...

Kapitel 47 - Perfekt för stunden
Ron vaknade med ett snabbt ryck, han hade ont nästan överallt. Nacken gjorde extra ont eftersom att han hade somnat på ett väldigt märkligt sätt. Han reste sig långsamt upp och gav ifrån sig ett stön av smärta. Han såg sig omkring, ingen Hermione.

"Ginny?" ropade Ron och kände paniken komma när han inte fick något svar. Han sprang till badrummet, ingen där. Ron förstod inte hur han kunnat vara så dum och somna, han skulle ju se till så att inget hände dem. Han sprang ut genom dörren, in till sällskapsrummet och där tvärstannade han när han såg Ginny och Hermione sitta och tala med en okänd man. De verkade komma överrens ganska bra, skrattade och log i mellan åt mot varandra. Hermione såg ovanligt pigg och glad ut, hon var inlindad i en filt och drack något ur en väldigt stor mugg.

"Nämen där har vi ju sömntutan!" ropade Ginny och log mot Ron som inte var lika glad.
"Visste ni hur orolig jag har varit?" frågade Ron och blängde på sin lillasyster.
"Men herregud Ron, det är inte som att vi stuckit iväg 5 mil, vi har ju bara varit några meter ifrån rummet, kom och sätt dig nu, William höll just på att berätta en väldigt intressant historia" svarade Ginny och blängde tillbaka på Ron.
Han svarade inte utan kollade istället på Hermione, hon log sitt vackra leende, det där leendet bara hon kan le, det leendet som får Ron att glömma allt ont i världen. Han satte sig ner bredvid henne, kysste henne på pannan och kramade sedan om henne.
"Jag älskar dig, mer än livet" viskade Ron till henne och i just den studen kändes allt helt perfekt.
"Jag älskar dig mer än allt" viskade Hermione tillbaka och kände hur all smärta försvann ur kroppen, hon svävade, svävade bort från allt det onda.
De fyra satt där i många timmar, skrattade och bara njöt av att de alla var krya och glada. Ron kunde inte sluta le, hans Hermione mådde bra. Då var allt bra.


"Jag ska bara hämta lite mer te, kommer snart." sa Hermione och reste sig upp. Hon gav Ron en snabb puss på munnen och gick sedan iväg.
Plötsligt vek Hermiones ben sig, hon föll handlöst ner knä på golvet. Ron och så många andra hörde smällen, de vände sig om för att se vad som pågick, där såg de Hermioe på golvet, hon hostade, hostade upp blod.

We're all wizards, even Ron.

23 aug, 2011 19:55

1 2 3 ... 132 133 134 ... 139 140 141

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

Du får inte svara på den här tråden.