Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Safira Potter: Ingen orsak ♥Skrivet av LauraTree: Skrivet av Safira Potter: Att han/hon ignorerar dig behöver inte betyda att han/hon inte gillar dig. Jag har ignorerar typ alla jag varit kär i för att jag blev så Till "XXXXXX" Tycker om dig jättemycket. Men du verkar inte lägga märke till mig. Bara till XXXXX och till XXXXX. Förra året var du typ kär i mig men nu? Du ignorerar mig TOTALT. Men jag ser ju ibland att du sneglar åt mitt håll. Men varför pratar du inte? Vill bara höra ett litet ord. Men strunta i det då! Jättebra tråd LilyLunaPotter! nervös i deras närhet och trodde att de inte gillade mig. Bara då du vet ♥ Hoppas det löser sig ♥ Tack så mycket, LauraTree! Det var verkligen snällt att du tog dig tid att läsa mitt inlägg och att du svarade mig! Tack så jättemycket! Hoppas också att det löser sig, och tack igen! ♥ 12 maj, 2013 17:28 |
|
Borttagen
|
Jag gillar dig jättemycket.
12 maj, 2013 17:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag vill så tala om för dig att jag gillar dig. Men jag vet inte om du gillar mig och jag kan inte bara säga det. Vi är vänner och jag vill inte förstöra något liksom genom att bara säga.
"Jag gillar dig" "Öh....tyvärr, men det går inte" Jag vågar verkligen inte säga det, för jag vill inte förstöra våran vänskap. Jag hatar så känslor. De rör bara till allt ![]()
13 maj, 2013 08:25 |
|
Safira Potter
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Safira Potter: Ingen orsak ♥ Skrivet av LauraTree: Skrivet av Safira Potter: Att han/hon ignorerar dig behöver inte betyda att han/hon inte gillar dig. Jag har ignorerar typ alla jag varit kär i för att jag blev så Till "XXXXXX" Tycker om dig jättemycket. Men du verkar inte lägga märke till mig. Bara till XXXXX och till XXXXX. Förra året var du typ kär i mig men nu? Du ignorerar mig TOTALT. Men jag ser ju ibland att du sneglar åt mitt håll. Men varför pratar du inte? Vill bara höra ett litet ord. Men strunta i det då! Jättebra tråd LilyLunaPotter! nervös i deras närhet och trodde att de inte gillade mig. Bara då du vet ♥ Hoppas det löser sig ♥ Tack så mycket, LauraTree! Det var verkligen snällt att du tog dig tid att läsa mitt inlägg och att du svarade mig! Tack så jättemycket! Hoppas också att det löser sig, och tack igen! ♥ ♥ http://24.media.tumblr.com/tumblr_mc5ujypfq21rqqwxoo1_500.gif 13 maj, 2013 09:57 |
|
.Ginny.
Elev |
13 maj, 2013 12:09 |
|
Dramione99
Elev |
Kan du fatta att du är en idiot som borde hålla käften lite oftare?
13 maj, 2013 16:34 |
|
Borttagen
|
1. Till en bekant
SNÄLLA flytta till norrlands djupaste skogar naken så kan myggen få festa loss på dig! 2. Till min nära nära vän Din kärleksförklaring gör det så svårt för mig att dölja mina egna känslor. Vi får aldrig bli tillsammans någonsin tack vare vår tidigare historia, men jag vill så gärna! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och är så glad att du berättade att du älskar mig. Men vad ska jag göra nu?? 3. Till en fd vän Sluta försöka vara någon annan och sluta vara så genuint pinsam varje gång vi går ut! Du betér dig som en knarkare med hjärnskador och det är skitpinsamt! 13 maj, 2013 17:06 |
|
dillen99
Elev |
Okej, inte coolt hörru!
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 13 maj, 2013 21:27 |
|
_Bella_<3
Elev |
14 maj, 2013 15:39 |
|
Pinez 14
Elev |
Okej, äru kär i mig nu? Jag frågar anonyma frågor och det verkar vara mig.. Men.. det är väl så omöjligt, right? </3 ♥
14 maj, 2013 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen