The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ yes ^-^
ska nog läsa boken sen så mår jag ännu bättre 22 feb, 2012 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Haha! vad blåst man blev! Och inte blev man mer sur när man hade sett här innan man klickade vad det stod, och ändå inte lyckades läsa. Först kunde inte jag se tecknen, jag såg bara att det stod BAD EYES där, men det kan ju hända att jag var för långt ifrån. Men sen testade jag igen och då funkade det! 22 feb, 2012 18:39 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Clementin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Clementin: jag med c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: låren flumelilum Jaa, Så Vad Flummar Alla Nu Då? xD Öh, okej. Vad nu det betyder... Hittade bästa skämtet nu: Röda ögon hundra ben gul rygg svarta räner!! Han: vet du vad som har röda ögon,hundra ben, gul rygg och svarta ränder Hon:Jag ger upp,jag har ingen aning Han: Jag vet inte heller men jag såg en sån krypa upp på ditt ben och fara under din kjol... Inte riktigt min humor, men den var väl kul :] "Vet du vad Eric sade då han hade gjort klart gurksalladen?" "Nej" "Han sa: Nu är gurksalladen klar!" Hahhahahahahaha, dööör ♥ ÄLSKAR sådana skämt! xP Först trodde jag att du menade Eric Saade, så nu sitter jag och tänker på honom när han står och gör gurksallad. C: Och nu sitter jag och tänker på honom när han äter gurksallad. xD Jag läste: ... nu sitter jag och äter på honom när han tänker gurksallad. Vad läskigt!!! XP Varför är det läskigt? C: 22 feb, 2012 20:21 |
|
Rut Luna
Elev |
Förut åt jag gurka som smakade surt hallon xP
Jag är faktiskt död. 22 feb, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rut Luna: Förut åt jag gurka som smakade surt hallon xP Hur kan en gurka smaka surt hallon? 22 feb, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: den var magiskSkrivet av Rut Luna: Förut åt jag gurka som smakade surt hallon xP Hur kan en gurka smaka surt hallon? 22 feb, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Hej flummisar :3
22 feb, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: den var magisk Skrivet av Rut Luna: Förut åt jag gurka som smakade surt hallon xP Hur kan en gurka smaka surt hallon? Hahaha! Vad gör alla? Jag ser på TV! 22 feb, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
^ Hejsan på dejsan.
Watt do jo doing? I iit bredd. Haha, jag älskar flum-engelska! 22 feb, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hej flummisar :3 Heij! Vad gör du då? 22 feb, 2012 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen