Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
pardus
Elev |
Savi tack, underbara du! Du är bäst! ♥
We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 25 aug, 2012 12:16 |
|
scarhead
Lärare |
dear A Team,
jag älskar er. okej. jag älskar er. very muuuuch! ![]() alla ugglor jag har skickat till er och fått tillbaka, alla tinychats, alla skypekvällar. dear Quinney: SISTER FROM ANOTHER MISTER. you're srsly like a big sister for me. jag saknar dig. :c men snart ska vi ta tåg tillsammans och lyssna på musik tillsammans och fangirla allt möjligt och en dag får du komma hit så vi kan stalka min crush och snart kommer vi båda åka flera timmar till Santie för att sova där och äta fishfingers and custard. ♥ TEAM MINNEA ALL THE WAY dear Santie: TWINSIES. jag saknar dig meeed. :c ♥ jag saknar er båda. BUT SOON. snart kommer jag och Quinney och sover hos dig och äter fishfingers and custard och tumblar tillsammans och fangirlar och ser på doctor who och gråter över våra otps (i know you need us baby and it's gonna be alright we will be there with you when it's tough) och kahdfejoenhfkr jag ser fram emot det så mycket. snart älskling ♥ team Miri all the way! dear Sugar: (ahahaa i Brittana fandomen är Sugar Brittana's barn... insåg det nu omg so wrong i den här situationen) I LOVE YOU. you're still like that sister i never had. vi kan prata om vad som helst, ändå blir det aldrig tråkigt. snart träffas vi för första babe ♥ då ska vi fangirla 1d och skratta och prata och akdnsdrjenbfr jag älskar dig ok? ♥ dear Sara: (omg vi behöver ett Glee namn för dig) oh my god you're so nice AH GOD. i love you. snart träffas vi med, darling. ♥ snart, snart, snart!!! i love you. dear Ronka: i love you ok? och vi finns här för dig, vad som än händer. okej? jag hoppas vi syns snart, för jag vill träffa dig. so badly. finis. ♥ 15/7 2012 & 7-9/9 2012 - magiska dagar. ♥ ![]() ![]() ni andra borde veta en sak. ![]() (taggeli tagg HarryFreakingPotter si_tonks MonsterCookie Optic Tuggrus) 25 aug, 2012 13:02 |
|
Minerva McGoanagall
Elev |
25 aug, 2012 13:51 |
|
fox
Elev |
tack!
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
25 aug, 2012 14:17 |
|
Filifjonkan
Elev |
Skrivet av Queen Boo: kotte7Du är smart och hjälper alltid till när min hjärna inte funkar! Filifjonkan Du är så snäll och rolig!!! Lolliga Lovegood Du är alltid hjälpsam och förstående! ni tre är det bästa som hänt mig! utom hp såklart... nej, NI ÄR BÄTTRE! Tack, Snälla Queen Boo! evak forever. 25 aug, 2012 14:40 |
|
Borttagen
|
25 aug, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
Tack för en bra dag igen, Captain J..
Hehe... Du fick i alla fall se lite One Piece liknande människor. Bland annat Buggy och Ruffy. XD 25 aug, 2012 16:04 |
|
EMELESEL
Elev |
http://open.spotify.com/track/5ItmKyYJ7EIcjF3cQHVNHW
http://open.spotify.com/track/24lMtPOCzP5g4hrg3NklLa http://open.spotify.com/track/0zSSkuRAYb7ECEQVtldqm6 ♥LunaLovegood1♥ 25 aug, 2012 16:30 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Jag vill "komplangimera" några underbara personer:
_SanD_ HannaPanna Voldy0000 Jemma Potter & sofiemi21~ ni är några av de bästa och snällaste vännena och klasskamraterna som finns ♥ scarhead flr att hon är en helt otroligt awesome person, samma sak med HarryFreakingPotter ♥ AlexZz och Cindy är jättesnälla saker som är grymma på att rolla ♥ EMELESEL Är bäst så att ni vet ♥
25 aug, 2012 16:42
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-25 kl. 16:55
|
|
_SanD_
Elev |
25 aug, 2012 16:45 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen