Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1328 1329 1330 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Undrar verkligen om det är bra att ha killkompisar (har bara 2 st) när man har en pojkvän...
vet att han är orolig och blir svartsjuk...dock kan jag förstå för jag blir samma om han pratar med nån tjej, vilket han aldrig brukar göra.
Vet inte om det är bättre att sluta vara vän med J och M så att min kille slipper oroa sig...för båda mina kompisar vet om att jag älskar min kille och att jag inte har några känslor whatsoever för dom (för J & M) och kommer aldrig ha heller.

vet inte vad jag ska göra...
För avbryter jag vänskapen mellan oss så har jag inga vänner kvar...


Kan ni inte umgås allihop någon gång, så kanske det känns tryggare för din pojkvän? Han måste ju kunna lita på att du inte gör något
Det låter väldigt fel, och tråkigt att du skulle behöva ge upp vännerna pga honom.




jo, det skulle vara något men både M och J har skola (dom går båda på folkhögskola och bor på skolan på vardagarna) varje vardag och ååker hem på helgerna och är knappt på stan så blir lite knepigt där + min kille är bara hos mig en gång i månaden
men tack för tipset, ska prata med min kille om han skulle vilja de


Gör det! Svårt att rå för vilket kön polarna har, det är ju liksom inte därför man valt att hänga med dem. Men är det mycket svartsjuka i ett förhållande kan det vara bra att prata om det och försöka komma fram till en lösning. För även om det känns hur bra som helst så får man ha i åtanke att det en dag kan ta slut. Och då kanske inte vännerna man "lämnade" finns kvar.

Lycka till


nej, de kan man ju inte rå för och jag brukar ändå aldrig vara med dem.
Men har frågat han men inte fått nå svar förutom att han älskar mig,så tror inte han gillar iden allt för mycket

16 mar, 2014 16:24

huffpuff
Elev

Avatar


BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS

NU ÄR JAG ARG PÅ RIKTIGT! MIN MAMMA TOG MIN MOBIL AV NÅGON ANLEDNING OCH KOLLADE IGENOM MINA SMS...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F99%2F41%2Fdb%2F9941dbb339c7ea05d1aa661301159c6a.gif

16 mar, 2014 17:32

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Någon som vill vara social på nåt sätt?^^
Uggla mig isådanafall xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

16 mar, 2014 17:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Någon som vill vara social på nåt sätt?^^
Uggla mig isådanafall xD

Jag kan alltid vara social! 8D

16 mar, 2014 21:29

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Någon som vill vara social på nåt sätt?^^
Uggla mig isådanafall xD

Jag kan alltid vara social! 8D
Alltså oj. Hade tänkt skriva det där i intresseklubben >.> Menmen o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

16 mar, 2014 21:35

Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Zendaya:
Min kompis mamma vet att jag har gett min kompis cigarretter omr

Röker du?

Jag har för mig att du bara är 13-14 år. Okej, ursäkta mig, jag borde inte lägga mig i vad du gör men jag är bara så emot rökning som man bara kan bli, men värst av allt är folk under 18 som röker.
Jag röker inte, men det finns ett cigarettpaket hemma som jag hittade. Min kompis ville ha för att använda till en bild sa hon och då fick hon tre st av mig med byte mot godis (ja, GODIS OKEJ sånt är livet).

17 mar, 2014 11:47

Borttagen

Avatar


Jag klarar inte riktigt av att min kompis tre-fyra gånger om dagen ringer eller smsar mig och skriver ''VARFÖR SUGER MITT LIV SÅ JÄVLA MYCKET?''

Jag vill verkligen att folk ska kunna komma till mig med sina problem, men saken är ju den att hon har inga problem. Hon har en tyken tjej i sin klass, och det är allt. Och hon ringer/smsar och gnäller varenda dag. Och saken är ju den att hon blir jämt sur för att jag inte ringer upp, men varenda gång jag tar upp min mobil efter en lektion så har hon ju ringt eller smsat, och det är aldrig något ''viktigt'' så att säga, hon bara säger jämt att hennes liv suger... förlåt, nu låter jag så in i helvetes självisk, jag vill verkligen finnas där för mina vänner men jag har faktiskt egna problem. Och när hon inte har några utan bara gång på gång frågar mig varför hennes liv suger så blir jag bara irriterad. Hon lyssnar inte ens på några av mina råd. Hon vill bara gnälla om och om igen, samma sak.

17 mar, 2014 19:48

Borttagen

Avatar


ntonks: Omg jag är som din kompis. Jag klagar och klagar men har inte något riktigt problem men har sjukt svårt för att sluta med det Men jag får väl försöka sluta gnälla heh.

17 mar, 2014 20:00

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag klarar inte riktigt av att min kompis tre-fyra gånger om dagen ringer eller smsar mig och skriver ''VARFÖR SUGER MITT LIV SÅ JÄVLA MYCKET?''

Jag vill verkligen att folk ska kunna komma till mig med sina problem, men saken är ju den att hon har inga problem. Hon har en tyken tjej i sin klass, och det är allt. Och hon ringer/smsar och gnäller varenda dag. Och saken är ju den att hon blir jämt sur för att jag inte ringer upp, men varenda gång jag tar upp min mobil efter en lektion så har hon ju ringt eller smsat, och det är aldrig något ''viktigt'' så att säga, hon bara säger jämt att hennes liv suger... förlåt, nu låter jag så in i helvetes självisk, jag vill verkligen finnas där för mina vänner men jag har faktiskt egna problem. Och när hon inte har några utan bara gång på gång frågar mig varför hennes liv suger så blir jag bara irriterad. Hon lyssnar inte ens på några av mina råd. Hon vill bara gnälla om och om igen, samma sak.
har också sånna i min omgivning. Otroligt jobbigt

17 mar, 2014 20:02

Luna Chang
Elev

Avatar


Alltså Hellvete.

Vi har friluftsdag imorgon.
Vi ska till en slalombacke.
Man kan även åka längdskidor och det finns en pulkbacke.

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte.
Jag har INGET där att göra. Jag har aldrig provat åka slalom. Jag hatar att åka längdskidor och jag har ändå inga. Pulkbacken åker man nerför en gång sen orkar man inte gå upp någon mer gång för det är inte värt det. Jag kommer inte ha någon där att vara med. Det ska tydligen komma dit en annan skola också. Jag kommer sitta i en snödriva hela dagen och göra ingenting.
Jag vill verkligen verkligen inte dit.
Men jag måste. För pappa försåt inte. Jag kommer inte få ut något som helst av dagen. Kanske någon köldskada på sin höjd.
Jag hade hellre haft en vanlig dag i skolan.
För inte nog med att jag inte har något där att göra, så måste vi sluta senare än en vanlig Tisdag. Jag tänker inte gå längre än en vanlig tisdag. Jag tänker inte göra det.
Kan inte lärarna förstå att inte alla åker slalom?
Att inte alla har något att göra där?
Sen hade jag kunnat dra mig til en av lärarna också, för hon är snäll och rolig och jag vet att hon gillar mig också. MEN hon ska stanna i skolan och rätta dagens Nationella prov så det går ju inte.
Alltså FAN. Jag började seriöst gråta nyss för jag vill verkligen inte dit. Jag har inget där att göra och jag kommer inte få ut något av dagen

Jag har försökt prata med pappa men han sa bara att han inte kan uppmuntra mig till att skippa skolan och så var det med det.
Alltså FAAAN.

Hej

17 mar, 2014 20:17

1 2 3 ... 1328 1329 1330 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.