GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_E
Elev |
Har bara skickat en dvärg hittills, ska försöka komma på fler dikter nu...
Har ni skickat anonymt eller inte anonymt?
10 feb, 2013 14:08 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av Miss_E: Har bara skickat en dvärg hittills, ska försöka komma på fler dikter nu... Har ni skickat anonymt eller inte anonymt? De flesta skickar jag inte anonymt. Mina dikter suger verkligen, men det är kul att kasta ihop några ord med en vänskaplig innebörd till en dikt. I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 14:11 |
|
Miss_E
Elev |
Skrivet av Sirius Orion Black: Skrivet av Miss_E: Har bara skickat en dvärg hittills, ska försöka komma på fler dikter nu... Har ni skickat anonymt eller inte anonymt? De flesta skickar jag inte anonymt. Mina dikter suger verkligen, men det är kul att kasta ihop några ord med en vänskaplig innebörd till en dikt.
10 feb, 2013 14:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_E: Har bara skickat en dvärg hittills, ska försöka komma på fler dikter nu... Har ni skickat anonymt eller inte anonymt? Inte anonymt! Ska försöka göra en dikt! Men man behöver väl inte vara kär för att skicka dvärgar? 10 feb, 2013 14:27 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_E: Har bara skickat en dvärg hittills, ska försöka komma på fler dikter nu... Har ni skickat anonymt eller inte anonymt? Inte anonymt! Ska försöka göra en dikt! Men man behöver väl inte vara kär för att skicka dvärgar? Såklart inte
10 feb, 2013 17:29 |
|
Zmaragd
Elev |
Usch, jag har jättedåligt samvete för det här med dvärgarna... Det känns liksom som om alla sitter och dikar fina saker till varandra, och jag som är jättedålig på det, bara skriver fina komplimanger. Eller inte ens det är jag bra på.... Jag vill så gärna att alla ska bli glada när de får mina dvärgar, men det känns som om det står samma sak i alla...
![]()
10 feb, 2013 17:33 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Zmaragd: Usch, jag har jättedåligt samvete för det här med dvärgarna... Det känns liksom som om alla sitter och dikar fina saker till varandra, och jag som är jättedålig på det, bara skriver fina komplimanger. Eller inte ens det är jag bra på.... Jag vill så gärna att alla ska bli glada när de får mina dvärgar, men det känns som om det står samma sak i alla... Åh, samma här ;s Skickade ett långt meddelande till en, men det var ändå bara konstigt o..o (VOLDY
10 feb, 2013 17:39 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av Zmaragd: Usch, jag har jättedåligt samvete för det här med dvärgarna... Det känns liksom som om alla sitter och dikar fina saker till varandra, och jag som är jättedålig på det, bara skriver fina komplimanger. Eller inte ens det är jag bra på.... Jag vill så gärna att alla ska bli glada när de får mina dvärgar, men det känns som om det står samma sak i alla... Du, jag tror inte du behöver oroa dig. Jag tror att folk du väljer att skicka till blir JÄTTEGLADA om de får en dvärg där det bara står "hej" eller något. Man behöver nog inte göra FÖR STOR sak av det hela. Vists kan det vara kul att skicka och få dvärgar, men som sagt, jag vet att många känner att bara en person tänker på de och visar att man bryr sig om de så blir de otroligt glada. I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 17:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av T3DDY: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_E: Har bara skickat en dvärg hittills, ska försöka komma på fler dikter nu... Har ni skickat anonymt eller inte anonymt? Inte anonymt! Ska försöka göra en dikt! Men man behöver väl inte vara kär för att skicka dvärgar? Såklart inte Bra! Skrivet av Sirius Orion Black: Skrivet av Zmaragd: Usch, jag har jättedåligt samvete för det här med dvärgarna... Det känns liksom som om alla sitter och dikar fina saker till varandra, och jag som är jättedålig på det, bara skriver fina komplimanger. Eller inte ens det är jag bra på.... Jag vill så gärna att alla ska bli glada när de får mina dvärgar, men det känns som om det står samma sak i alla... Du, jag tror inte du behöver oroa dig. Jag tror att folk du väljer att skicka till blir JÄTTEGLADA om de får en dvärg där det bara står "hej" eller något. Man behöver nog inte göra FÖR STOR sak av det hela. Vists kan det vara kul att skicka och få dvärgar, men som sagt, jag vet att många känner att bara en person tänker på de och visar att man bryr sig om de så blir de otroligt glada. Jag håller med! Det är ju tanken som räknas! Och jag skulle verkligen bli JÄTTEGLAD om någon bara skrev någonting till mig! Jag hoppas att jag får några dvärgar....... 10 feb, 2013 17:43 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Molly Evans, det skulle inte förvåna mig efter det här inlägget
I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen