Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
25 aug, 2012 09:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack själv! ^^Captain J., tack för en jättebra dag eller ja, kväll. :3 Blev jätteglad av det. :3 25 aug, 2012 09:38 |
|
OliverPhelps
Elev |
25 aug, 2012 10:09 |
|
Millson Lovegood
Elev |
25 aug, 2012 10:31 |
|
Tonks<3
Elev |
25 aug, 2012 10:35 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Till alla i Hufflepuff !
Jag tycker att ni är så duktiga som har så extremt mycket poäng i elevhemspokal tävlingen! Jag har aldrig sett något elevhem ha så mycket! Över 1000! Ni är så duktiga! Och ni är absolut inte en dåligt och "ni-som-blev-över-elevhem" som vissa säger! Jag tycker att ni är så coola allihop! Jag är själv inte i Hufflepuff men jag skulle vilja (om jag inte kände att jag hör hemma i Ravenclaw och älskade alla här)! Grattis! Ni har vunnit tävlingen igen! Bra jobbat! ♥
25 aug, 2012 10:50 |
|
Borttagen
|
25 aug, 2012 11:01 |
|
Lucy och Rose
Elev |
25 aug, 2012 11:15 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Komplimang till dig med ♥En stor komplimang till Tonks_xD för att hon är snäll och rolig att skypa med ♥ ![]()
25 aug, 2012 11:18 |
|
LoonyMe
Elev |
25 aug, 2012 12:12 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen