Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

GRYTHENPUFF

Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF

1 2 3 ... 1327 1328 1329 ... 1663 1664 1665
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Vilka dvärgar? Har jag missat något??
Alla HjärtansDag-Dvärgarna
Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året)
Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar
Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom?

10 feb, 2013 12:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Vilka dvärgar? Har jag missat något??
Alla HjärtansDag-Dvärgarna
Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året)
Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar
Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom?


Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg"

Jag kommer säkert inte få många!

10 feb, 2013 12:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Vilka dvärgar? Har jag missat något??
Alla HjärtansDag-Dvärgarna
Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året)
Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar
Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom?


Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg"

Jag kommer säkert inte få många!
Okej!!

10 feb, 2013 12:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Vilka dvärgar? Har jag missat något??
Alla HjärtansDag-Dvärgarna
Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året)
Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar
Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom?


Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg"

Jag kommer säkert inte få många!
Okej!!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Vilka dvärgar? Har jag missat något??
Alla HjärtansDag-Dvärgarna
Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året)
Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar
Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom?


Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg"

Jag kommer säkert inte få många!
Okej!!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Vilka dvärgar? Har jag missat något??
Alla HjärtansDag-Dvärgarna
Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året)
Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar
Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom?


Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg"

Jag kommer säkert inte få många!
Okej!!



XD

10 feb, 2013 12:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Vilka dvärgar? Har jag missat något??
Alla HjärtansDag-Dvärgarna
Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året)
Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar
Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom?


Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg"

Jag kommer säkert inte få många!
Okej!!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Vilka dvärgar? Har jag missat något??
Alla HjärtansDag-Dvärgarna
Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året)
Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar
Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom?


Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg"

Jag kommer säkert inte få många!
Okej!!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunamoni:
Skrivet av Borttagen:
Vilka dvärgar? Har jag missat något??
Alla HjärtansDag-Dvärgarna
Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året)
Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar
Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom?


Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg"

Jag kommer säkert inte få många!
Okej!!



XD
Nu Har jag skickat 2! Kan man skicka hur många som helst?

10 feb, 2013 12:31

Borttagen

Avatar


Klara Weasley~ Ja! Hur många som helst! Och man behöver inte vara kär i någon bara för att skicka! Msn kan skicka till en kompis!

10 feb, 2013 12:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Klara Weasley~ Ja! Hur många som helst! Och man behöver inte vara kär i någon bara för att skicka! Msn kan skicka till en kompis!
Okej! Tack för hjälpen!

Här ska skickas dvärgar!! ♥ ♥

10 feb, 2013 12:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Klara Weasley~ Ja! Hur många som helst! Och man behöver inte vara kär i någon bara för att skicka! Msn kan skicka till en kompis!
Okej! Tack för hjälpen!

Här ska skickas dvärgar!! ♥ ♥


Hihi!

10 feb, 2013 12:36

Borttagen

Avatar


Ahhh
Jag kommer inte hinna skicka alla dvärgar till alla FINA MUGGLISSAR!
Jag skulle vilja skicka till alla!! ♥♥♥♥♥


SÅ KRAAAAAAMMMMMMMMIIIIIIISSSSSSSSS
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F4.bp.blogspot.com%2F_DDkcc__uAgY%2FS3cyU4A__MI%2FAAAAAAAADrc%2FLySh4buq3Po%2Fs400%2Fvalentines_day_comment_graphic_13.gif

10 feb, 2013 12:50

Borttagen

Avatar


Har just varit och åkt slalom. Det var kallt ^^

10 feb, 2013 12:56

1 2 3 ... 1327 1328 1329 ... 1663 1664 1665

Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF

Du får inte svara på den här tråden.