GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
10 feb, 2013 12:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunamoni: Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom? Skrivet av Borttagen: Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar Skrivet av Lunamoni: Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året) Skrivet av Borttagen: Alla HjärtansDag-Dvärgarna Vilka dvärgar? Har jag missat något?? Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg" Jag kommer säkert inte få många! 10 feb, 2013 12:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej!!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunamoni: Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom? Skrivet av Borttagen: Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar Skrivet av Lunamoni: Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året) Skrivet av Borttagen: Alla HjärtansDag-Dvärgarna Vilka dvärgar? Har jag missat något?? Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg" Jag kommer säkert inte få många! 10 feb, 2013 12:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunamoni: Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom? Skrivet av Borttagen: Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar Skrivet av Lunamoni: Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året) Skrivet av Borttagen: Alla HjärtansDag-Dvärgarna Vilka dvärgar? Har jag missat något?? Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg" Jag kommer säkert inte få många! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunamoni: Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom? Skrivet av Borttagen: Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar Skrivet av Lunamoni: Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året) Skrivet av Borttagen: Alla HjärtansDag-Dvärgarna Vilka dvärgar? Har jag missat något?? Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg" Jag kommer säkert inte få många! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunamoni: Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom? Skrivet av Borttagen: Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar Skrivet av Lunamoni: Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året) Skrivet av Borttagen: Alla HjärtansDag-Dvärgarna Vilka dvärgar? Har jag missat något?? Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg" Jag kommer säkert inte få många! XD 10 feb, 2013 12:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu Har jag skickat 2! Kan man skicka hur många som helst? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunamoni: Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom? Skrivet av Borttagen: Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar Skrivet av Lunamoni: Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året) Skrivet av Borttagen: Alla HjärtansDag-Dvärgarna Vilka dvärgar? Har jag missat något?? Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg" Jag kommer säkert inte få många! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunamoni: Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom? Skrivet av Borttagen: Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar Skrivet av Lunamoni: Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året) Skrivet av Borttagen: Alla HjärtansDag-Dvärgarna Vilka dvärgar? Har jag missat något?? Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg" Jag kommer säkert inte få många! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunamoni: Åh, vad trevligt! Vart hittar jag dom? Skrivet av Borttagen: Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar Skrivet av Lunamoni: Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året) Skrivet av Borttagen: Alla HjärtansDag-Dvärgarna Vilka dvärgar? Har jag missat något?? Du klickar på medlemmens profil, och bredvid "Bli vän" och "Utmana på duell" finns det "Skicka en dvärg" Jag kommer säkert inte få många! XD 10 feb, 2013 12:31 |
|
Borttagen
|
Klara Weasley~ Ja! Hur många som helst! Och man behöver inte vara kär i någon bara för att skicka! Msn kan skicka till en kompis!
10 feb, 2013 12:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej! Tack för hjälpen!Klara Weasley~ Ja! Hur många som helst! Och man behöver inte vara kär i någon bara för att skicka! Msn kan skicka till en kompis! Här ska skickas dvärgar!! ♥ ♥ 10 feb, 2013 12:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej! Tack för hjälpen!Klara Weasley~ Ja! Hur många som helst! Och man behöver inte vara kär i någon bara för att skicka! Msn kan skicka till en kompis! Här ska skickas dvärgar!! ♥ ♥ Hihi! 10 feb, 2013 12:36 |
|
Borttagen
|
10 feb, 2013 12:50 |
|
Borttagen
|
Har just varit och åkt slalom. Det var kallt ^^
10 feb, 2013 12:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen