@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Ugh, varför står det att jag har 4 följare när jag endast har 3?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2013 20:53 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ugh, varför står det att jag har 4 följare när jag endast har 3? twitter elle insta? :3 Hai 1 aug, 2013 20:56 |
|
Godrica
Elev |
Snart hemma ♥ Tanken på hemma är big love ♥
1 aug, 2013 20:57 |
|
Borttagen
|
bara för att det kom på tal här i tråden tänkte jag göra ett test på min mentala ålder.
det blev 45. AHAHHAHAHAHAHA xD 1 aug, 2013 21:07 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vart finns sånna test? bara för att det kom på tal här i tråden tänkte jag göra ett test på min mentala ålder. det blev 45. AHAHHAHAHAHAHA xD 1 aug, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Vart finns sånna test? bara för att det kom på tal här i tråden tänkte jag göra ett test på min mentala ålder. det blev 45. AHAHHAHAHAHAHA xD det är bara att googla typ "my mental age test" och så kommer det fram massa otroligt *cough* pålitliga test haha. blev 30 på ett annat x) i'm not that old o.o 1 aug, 2013 21:19 |
|
Obliviate_
Elev |
gjort två sånnadär test nuuu. Är 34/37 enligt dom :o
1 aug, 2013 21:29 |
|
LolFeelings
Elev |
1 aug, 2013 21:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Solkatten: Ugh, varför står det att jag har 4 följare när jag endast har 3? twitter elle insta? :3 Twitter! Har inte Instagram... ännu. Hehe... jag har gjort 20 tweets idag hittills (skaffade twitter idag! ♥). Dock är det mesta retweets but... Älskar att det var två (eller en?) som favoritserade min första tweet bara efter en stund att jag skickat den. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2013 21:44 |
|
LoonyMe
Elev |
1 aug, 2013 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen