Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13273 13274 13275 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Ugh, varför står det att jag har 4 följare när jag endast har 3?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 aug, 2013 20:53

Siriusis
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Ugh, varför står det att jag har 4 följare när jag endast har 3?


twitter elle insta? :3

Hai

1 aug, 2013 20:56

Godrica
Elev

Avatar


Snart hemma ♥ Tanken på hemma är big love ♥

1 aug, 2013 20:57

Borttagen

Avatar


bara för att det kom på tal här i tråden tänkte jag göra ett test på min mentala ålder.

det blev 45.

AHAHHAHAHAHAHA xD

1 aug, 2013 21:07

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
bara för att det kom på tal här i tråden tänkte jag göra ett test på min mentala ålder.

det blev 45.

AHAHHAHAHAHAHA xD
Vart finns sånna test?

1 aug, 2013 21:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
bara för att det kom på tal här i tråden tänkte jag göra ett test på min mentala ålder.

det blev 45.

AHAHHAHAHAHAHA xD
Vart finns sånna test?

det är bara att googla typ "my mental age test" och så kommer det fram massa otroligt *cough* pålitliga test haha.

blev 30 på ett annat x) i'm not that old o.o

1 aug, 2013 21:19

Obliviate_
Elev

Avatar


gjort två sånnadär test nuuu. Är 34/37 enligt dom :o

1 aug, 2013 21:29

LolFeelings
Elev

Avatar


Följer strömmen.

Är 38 mentalt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

1 aug, 2013 21:34

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Siriusis:
Skrivet av Solkatten:
Ugh, varför står det att jag har 4 följare när jag endast har 3?


twitter elle insta? :3

Twitter! Har inte Instagram... ännu. Men nu är det som det ska (har endast 3 följare, eheh).

Hehe... jag har gjort 20 tweets idag hittills (skaffade twitter idag! ♥). Dock är det mesta retweets but...

Älskar att det var två (eller en?) som favoritserade min första tweet bara efter en stund att jag skickat den.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 aug, 2013 21:44

LoonyMe
Elev

Avatar


alltså mumford & sons är bättre än allt åh

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

1 aug, 2013 21:52

1 2 3 ... 13273 13274 13275 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.