Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13271 13272 13273 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Kattuggla Som att du har en gammal själ?

(eller som att du är väldigt tråkig? Beror nog på vem som sa det)


Hahaha, ingen aning. Jag hoppas verkligen inte att det innebar det sista iaf, då det var en nära vän som sa det.

1 aug, 2013 17:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag är så kluven. Jag tycker om det jag jobbar med. Jag trivs som aldrig någonsin. Ändå när jag kommer hem, så slår alla tankar mig och jag gråter i några timmar. För att det känns som att jag inte gör tillräckligt mycket för att göra dem glada.
vården? alltså, jobbar du inom vården


Yes. Äldreboende.

1 aug, 2013 18:11

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
nu har jag nästan 200 tummar!
Accio tumme!

JAg är en häxa, jag är en häxa! det fungerade tack Renesmee Cullen 1 och Siriusis

1 aug, 2013 18:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Hedwig96:
nu har jag nästan 200 tummar!
Accio tumme!

JAg är en häxa, jag är en häxa! det fungerade tack Renesmee Cullen 1 och Siriusis

Haha varsågod!

1 aug, 2013 18:56

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag är så kluven. Jag tycker om det jag jobbar med. Jag trivs som aldrig någonsin. Ändå när jag kommer hem, så slår alla tankar mig och jag gråter i några timmar. För att det känns som att jag inte gör tillräckligt mycket för att göra dem glada.
vården? alltså, jobbar du inom vården


Yes. Äldreboende.


Jobbar också på det (fast med dementa).
Men har du en stund över, sätt dig o umgås med dom, gå en promenad. Det är egentligen allt du kan göra. Vården är skitstressigt och lämnar inte direkt mkt tid per dag att "förgylla" deras dagar. Finns alltid nått som ska göras lixom.. Men även om du känner att du gör för lite så har du iaf gjort någons dag bättre för en stund om inte annat. Försök se dom små ljusglimtarna

1 aug, 2013 19:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag är så kluven. Jag tycker om det jag jobbar med. Jag trivs som aldrig någonsin. Ändå när jag kommer hem, så slår alla tankar mig och jag gråter i några timmar. För att det känns som att jag inte gör tillräckligt mycket för att göra dem glada.
vården? alltså, jobbar du inom vården


Yes. Äldreboende.


Jobbar också på det (fast med dementa).
Men har du en stund över, sätt dig o umgås med dom, gå en promenad. Det är egentligen allt du kan göra. Vården är skitstressigt och lämnar inte direkt mkt tid per dag att "förgylla" deras dagar. Finns alltid nått som ska göras lixom.. Men även om du känner att du gör för lite så har du iaf gjort någons dag bättre för en stund om inte annat. Försök se dom små ljusglimtarna


Jag försöker för det mesta sitter jag och spelar Yatzy med en, som blir så glad för något så litet och simpelt, som ett enkelt spel. Det är förresten lite just det som gör mig så ledsen också, att se dem vara så glada över små saker (fast man borde nog lära sig att uppskatta de små sakerna själv)

Just här finns det faktiskt inte så mycket att göra. De är inte så många, och för det mesta är det dötid. Ibland sitter man och sjunger med dem eller så. Så visst känns det bra att kunna göra dem liiite glada iaf

1 aug, 2013 19:14

Solkatten
Elev

Avatar


No offense but if you say "no offense" then proceed to offend me,

I hope you die. No offense.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 aug, 2013 19:21

Obliviate_
Elev

Avatar


InspiredPsycho Well, det är olika med vad du jobbar med. Gör så gott du kan helt enkelt.

Spela spel, sjunga, titta på tv, läsa tidningen tillsammans, gå en promenad, plocka blommor osv kan förgylla deras dagar lite

Skönt för dig att du har så slappt jobb. Där jag jobbar har vi alltid saker att göra hela passen igenom.

1 aug, 2013 19:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Well, det är olika med vad du jobbar med. Gör så gott du kan helt enkelt.

Spela spel, sjunga, titta på tv, läsa tidningen tillsammans, gå en promenad, plocka blommor osv kan förgylla deras dagar lite

Skönt för dig att du har så slappt jobb. Där jag jobbar har vi alltid saker att göra hela passen igenom.


Jag kan helt ärligt säga att jag förväntade mig väldigt mycket jobb, men jag hade fel. Det är mest runt frukost och lunch som det ska göras massa saker.

Men ja, jag ska komma ihåg att göra det du har nämnt. Hoppas vädret är bättre imorgon så kanske kan vi gå på promenad (idag åskade det, inte det bästa vädret för promenader kanske)

Så tack ^^

1 aug, 2013 19:26

Borttagen

Avatar


Det här är fan 5 gången idag intresseklubben avbevakas...
Fast det konstiga är att när jag kommer hit så står det att jag bevakar den men jag hittar den ingenstans där jag har mina bevakade inlägg...
Bugg?
Riktig jobbig i så fall!

1 aug, 2013 19:29

1 2 3 ... 13271 13272 13273 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.