@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Kattuggla Som att du har en gammal själ? (eller som att du är väldigt tråkig? Beror nog på vem som sa det) Hahaha, ingen aning. Jag hoppas verkligen inte att det innebar det sista iaf, då det var en nära vän som sa det. 1 aug, 2013 17:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: vården? alltså, jobbar du inom vården Jag är så kluven. Jag tycker om det jag jobbar med. Jag trivs som aldrig någonsin. Ändå när jag kommer hem, så slår alla tankar mig och jag gråter i några timmar. För att det känns som att jag inte gör tillräckligt mycket för att göra dem glada. Yes. Äldreboende. 1 aug, 2013 18:11 |
|
Hedwig96
Elev |
JAg är en häxa, jag är en häxa! det fungerade 1 aug, 2013 18:54 |
|
Borttagen
|
1 aug, 2013 18:56 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: vården? alltså, jobbar du inom vården Jag är så kluven. Jag tycker om det jag jobbar med. Jag trivs som aldrig någonsin. Ändå när jag kommer hem, så slår alla tankar mig och jag gråter i några timmar. För att det känns som att jag inte gör tillräckligt mycket för att göra dem glada. Yes. Äldreboende. Jobbar också på det (fast med dementa). Men har du en stund över, sätt dig o umgås med dom, gå en promenad. Det är egentligen allt du kan göra. Vården är skitstressigt och lämnar inte direkt mkt tid per dag att "förgylla" deras dagar. Finns alltid nått som ska göras lixom.. Men även om du känner att du gör för lite så har du iaf gjort någons dag bättre för en stund om inte annat. Försök se dom små ljusglimtarna 1 aug, 2013 19:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: vården? alltså, jobbar du inom vården Jag är så kluven. Jag tycker om det jag jobbar med. Jag trivs som aldrig någonsin. Ändå när jag kommer hem, så slår alla tankar mig och jag gråter i några timmar. För att det känns som att jag inte gör tillräckligt mycket för att göra dem glada. Yes. Äldreboende. Jobbar också på det (fast med dementa). Men har du en stund över, sätt dig o umgås med dom, gå en promenad. Det är egentligen allt du kan göra. Vården är skitstressigt och lämnar inte direkt mkt tid per dag att "förgylla" deras dagar. Finns alltid nått som ska göras lixom.. Men även om du känner att du gör för lite så har du iaf gjort någons dag bättre för en stund om inte annat. Försök se dom små ljusglimtarna Jag försöker Just här finns det faktiskt inte så mycket att göra. De är inte så många, och för det mesta är det dötid. Ibland sitter man och sjunger med dem eller så. Så visst känns det bra att kunna göra dem liiite glada iaf 1 aug, 2013 19:14 |
|
Solkatten
Elev |
No offense but if you say "no offense" then proceed to offend me,
I hope you die. No offense. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2013 19:21 |
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho Well, det är olika med vad du jobbar med. Gör så gott du kan helt enkelt.
Spela spel, sjunga, titta på tv, läsa tidningen tillsammans, gå en promenad, plocka blommor osv kan förgylla deras dagar lite Skönt för dig att du har så slappt jobb. Där jag jobbar har vi alltid saker att göra hela passen igenom. 1 aug, 2013 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Well, det är olika med vad du jobbar med. Gör så gott du kan helt enkelt. Spela spel, sjunga, titta på tv, läsa tidningen tillsammans, gå en promenad, plocka blommor osv kan förgylla deras dagar lite Skönt för dig att du har så slappt jobb. Där jag jobbar har vi alltid saker att göra hela passen igenom. Jag kan helt ärligt säga att jag förväntade mig väldigt mycket jobb, men jag hade fel. Det är mest runt frukost och lunch som det ska göras massa saker. Men ja, jag ska komma ihåg att göra det du har nämnt. Hoppas vädret är bättre imorgon så kanske kan vi gå på promenad (idag åskade det, inte det bästa vädret för promenader kanske) Så tack ^^ 1 aug, 2013 19:26 |
|
Borttagen
|
Det här är fan 5 gången idag intresseklubben avbevakas...
Fast det konstiga är att när jag kommer hit så står det att jag bevakar den men jag hittar den ingenstans där jag har mina bevakade inlägg... Bugg? Riktig jobbig i så fall! 1 aug, 2013 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen