@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är så kluven. Jag tycker om det jag jobbar med. Jag trivs som aldrig någonsin. Ändå när jag kommer hem, så slår alla tankar mig och jag gråter i några timmar. För att det känns som att jag inte gör tillräckligt mycket för att göra dem glada.
1 aug, 2013 16:39 |
|
Borttagen
|
jag skulle muttra "oh my gods" och råkade säga "oh my shit"
hahhah xD 1 aug, 2013 16:53 |
|
Borttagen
|
Tänk om man skulle dricka óboy med att sätta pulvret i munnen och dricka mjölken för att skölja ner det
mitt huvud är en konstig plats. 1 aug, 2013 16:57 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: vården? alltså, jobbar du inom vården Jag är så kluven. Jag tycker om det jag jobbar med. Jag trivs som aldrig någonsin. Ändå när jag kommer hem, så slår alla tankar mig och jag gråter i några timmar. För att det känns som att jag inte gör tillräckligt mycket för att göra dem glada. 1 aug, 2013 17:15 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min mentala ålder är tydligen 17? Hahahahaha XD Min mentala ålder är 38. Hai 1 aug, 2013 17:24 |
|
Obliviate_
Elev |
fick just sagt till mig att jag ska döpa vovvä till hitler.
tack jonas. tack. älskar dig med. 1 aug, 2013 17:30 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2013 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min mentala ålder är tydligen 17? Hahahahaha XD Någon sa till mig en gång att jag är 860 år i sinnet. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det, men ja. 1 aug, 2013 17:39 |
|
Solkatten
Elev |
Fattar inte hur man ändrar sitt Youtube namn.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2013 17:50 |
|
Obliviate_
Elev |
Kattuggla Som att du har en gammal själ?
(eller som att du är väldigt tråkig? Beror nog på vem som sa det) 1 aug, 2013 17:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen