Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13269 13270 13271 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Siriusis
Elev

Avatar


Bråk på yt, underbart < 3

Hai

1 aug, 2013 14:02

Solkatten
Elev

Avatar


Åhhh. Kan inte skaffa en ny mail bara för att man måste skriva in en jävla kod som skickas till mobilen och jag kan varken ta skicka något sms/samtal eller ta emot. Vi får lämna in mobilen och få det fixas men åhhh, blir galen. :<

Edit; Haha, yey, fick låna min brors mobil.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 aug, 2013 14:08

Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 1 kl. 14:22
Antal ändringar: 1

Dream
Elev

Avatar


Obliviate_: Åh vad underbart, Flats är verkligen jättefina! Och valparna O.O De är oemoståndliga små svarta med djupa ögon. ♥ Hoppas det blir bra för er alla!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

1 aug, 2013 14:15

Godrica
Elev

Avatar


På high chaparral

1 aug, 2013 14:31

Solkatten
Elev

Avatar


Varför kommer det inte fram några bilder på google bilder?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 aug, 2013 14:35

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Dream:
Obliviate_: Åh vad underbart, Flats är verkligen jättefina! Och valparna O.O De är oemoståndliga små svarta med djupa ögon. ♥ Hoppas det blir bra för er alla!


Det blir det nog, sambon har extremt mkt hundvana så även om jag inte är så haj så fixar det sig

1 aug, 2013 14:56

stellaa
Elev

Avatar


hahah har sminkat mig, fixat håret och tagit på mig nice kläder
......av ingen anledning nästan
ska ingenstans så eh ja. men det är väl fint att vara fin på sommarlovet i sin ensamhet antar jag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

1 aug, 2013 15:20

Borttagen

Avatar


idag är det en sån där jättefantastisk dag som gör sommarlovet värt att njuta av.

jag åt pasta och (bränd) kyckling till lunch. det är molnigt och grått ute. kom precis hem från en 40-minuters powerwalk (det började regna när jag gått halvvägs ♥) och så tog jag en dusch. sen kom mamma hem från jobbet och meddelade att mina böcker som vi beställde har kommit, så vi ska hämta dem senare idag. nu ska jag titta på friends i väntan på middag och att mitt hår ska torka.

jag hoppas att ni har haft en lika skön dag, för jag känner mig så optimistisk och glad just nu.

1 aug, 2013 15:41

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Klockan är fyra och jag har inte stigit upp än!

1 aug, 2013 15:58

Borttagen

Avatar


Min mentala ålder är tydligen 17? Hahahahaha XD

1 aug, 2013 16:18

1 2 3 ... 13269 13270 13271 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.