@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
Bråk på yt, underbart < 3
Hai 1 aug, 2013 14:02 |
|
Solkatten
Elev |
Åhhh. Kan inte skaffa en ny mail bara för att man måste skriva in en jävla kod som skickas till mobilen och jag kan varken ta skicka något sms/samtal eller ta emot. Vi får lämna in mobilen och få det fixas men åhhh, blir galen. :<
Edit; Haha, yey, fick låna min brors mobil. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2013 14:08
Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 1 kl. 14:22
|
|
Dream
Elev |
Obliviate_: Åh vad underbart, Flats är verkligen jättefina! Och valparna O.O De är oemoståndliga små svarta med djupa ögon. ♥ Hoppas det blir bra för er alla!
1 aug, 2013 14:15 |
|
Godrica
Elev |
På high chaparral
1 aug, 2013 14:31 |
|
Solkatten
Elev |
Varför kommer det inte fram några bilder på google bilder?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2013 14:35 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Dream: Obliviate_: Åh vad underbart, Flats är verkligen jättefina! Och valparna O.O De är oemoståndliga små svarta med djupa ögon. ♥ Hoppas det blir bra för er alla! Det blir det nog, sambon har extremt mkt hundvana så även om jag inte är så haj så fixar det sig 1 aug, 2013 14:56 |
|
stellaa
Elev |
hahah har sminkat mig, fixat håret och tagit på mig nice kläder
......av ingen anledning nästan ska ingenstans så eh ja. men det är väl fint att vara fin på sommarlovet i sin ensamhet antar jag ![]() 1 aug, 2013 15:20 |
|
Borttagen
|
idag är det en sån där jättefantastisk dag som gör sommarlovet värt att njuta av.
jag åt pasta och (bränd) kyckling till lunch. det är molnigt och grått ute. kom precis hem från en 40-minuters powerwalk (det började regna när jag gått halvvägs ♥) och så tog jag en dusch. sen kom mamma hem från jobbet och meddelade att mina böcker som vi beställde har kommit, så vi ska hämta dem senare idag. nu ska jag titta på friends i väntan på middag och att mitt hår ska torka. jag hoppas att ni har haft en lika skön dag, för jag känner mig så optimistisk och glad just nu. 1 aug, 2013 15:41 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Klockan är fyra och jag har inte stigit upp än!
1 aug, 2013 15:58 |
|
Borttagen
|
Min mentala ålder är tydligen 17? Hahahahaha XD
1 aug, 2013 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen