GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Spelar ingen roll ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oki ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sure :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG 8DD Även om jag snart måste stänga av... vill någon rolla? HP? vilken tid? är ganska sugen på next gen privat eller typ 3? okej, 3, jag skapar tråd :3 10 feb, 2013 10:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Awesome 8DSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Spelar ingen roll ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oki ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sure :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG 8DD Även om jag snart måste stänga av... vill någon rolla? HP? vilken tid? är ganska sugen på next gen privat eller typ 3? okej, 3, jag skapar tråd :3 10 feb, 2013 10:34 |
|
t i l d a
Elev |
WARNING: OM NI FÅR EN DVÄRG AV MIG PÅ ALLA HJÄRTANS DAG, SÅ SKA NI VETA ATT JAG INTE ÄR ETT DUGG POETISK OCH ATT JA... jag suger helt enkelt på att skriva dikter xD ♥
10 feb, 2013 10:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av t i l d a: Jag skriver inte dikter, bara meddelanden 8DDDDWARNING: OM NI FÅR EN DVÄRG AV MIG PÅ ALLA HJÄRTANS DAG, SÅ SKA NI VETA ATT JAG INTE ÄR ETT DUGG POETISK OCH ATT JA... jag suger helt enkelt på att skriva dikter xD ♥ 10 feb, 2013 10:40 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av t i l d a: Jag skriver inte dikter, bara meddelanden 8DDDD WARNING: OM NI FÅR EN DVÄRG AV MIG PÅ ALLA HJÄRTANS DAG, SÅ SKA NI VETA ATT JAG INTE ÄR ETT DUGG POETISK OCH ATT JA... jag suger helt enkelt på att skriva dikter xD ♥ Testade att skriva, men nja... gick inte så bra xD Känner att jag ska köra på meddelanden i fortsättningen :3
10 feb, 2013 10:40 |
|
Ginny00
Elev |
Jag ska skriva dvärgar någon gång i veckan
10 feb, 2013 11:13 |
|
Borttagen
|
Vilka dvärgar? Har jag missat något??
10 feb, 2013 12:17 |
|
Lunamoni
Elev |
10 feb, 2013 12:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lunamoni: Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året)Skrivet av Borttagen: Alla HjärtansDag-Dvärgarna Vilka dvärgar? Har jag missat något?? 10 feb, 2013 12:20 |
|
Lunamoni
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaha, jo, man kan skicka dem till någon medlem som man gillar Skrivet av Lunamoni: Vad gör dom? (Jag var inte medlem förra året) Skrivet av Borttagen: Alla HjärtansDag-Dvärgarna Vilka dvärgar? Har jag missat något?? :3
10 feb, 2013 12:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen