@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ring dom o fråga Nån som vet, hur många poäng man måste läsa på universitetet för att få csn? : ) Funderade på att söka två 7,5 kurser (vilket då blir 15 hp totalt), räcker det? 31 jul, 2013 21:43 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Trezzan: HEJ JAG HETER THERESE JAG HAR TRÄFFAT EN KILLE FRÅN ENGLAND. ♥ Åh, så du hittade någon bättre än ditt ex? ♥ 31 jul, 2013 21:48 |
|
Borttagen
|
Isa och RAY fick samma fråga av anonym människa på ask: "Vi är två tjejer som typ är kära i YOHIO! Han är ju så söt i klänning! Men betyder det att vi är lesbiska?" Men vafan?
31 jul, 2013 21:48 |
|
Borttagen
|
31 jul, 2013 21:51 |
|
Salem
Lärare |
31 jul, 2013 21:53 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av Trezzan: HEJ JAG HETER THERESE JAG HAR TRÄFFAT EN KILLE FRÅN ENGLAND. ♥ Åh, så du hittade någon bättre än ditt ex? ♥ JA! Jag lyssnade på ditt tips och det var mer än awesome, tack så sjukt mycket! ♥ Känner en hel del från England men denna killen bor i sverige men är engelsman.. Alltså när han pratar. ._. ♥ Hihi tack för hjälper sötnos! ^_^ ♥
31 jul, 2013 21:55 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Trezzan: Skrivet av Godrica: Skrivet av Trezzan: HEJ JAG HETER THERESE JAG HAR TRÄFFAT EN KILLE FRÅN ENGLAND. ♥ Åh, så du hittade någon bättre än ditt ex? ♥ JA! Jag lyssnade på ditt tips och det var mer än awesome, tack så sjukt mycket! ♥ Känner en hel del från England men denna killen bor i sverige men är engelsman.. Alltså när han pratar. ._. ♥ Hihi tack för hjälper sötnos! ^_^ ♥ Herregud, inget att tacka för 31 jul, 2013 22:24 |
|
Borttagen
|
Läser om ESFD :'
31 jul, 2013 22:36 |
|
Looney673
Elev |
31 jul, 2013 22:39 |
|
Ginny00
Elev |
Har varit med kompisar hela dagen.. Badat, solat, cyklat, bakat, ätit tårta(åt minst av alla men jag åt!!) och sett HP1 ♥
31 jul, 2013 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen