Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: hessactually - jag fattar, jag sade egentligen inte emot (tror jag?) utan bidrog bara allmänt med tankar om rökning. Att skuldbelägga de som röker tjänar ju liksom ingenting till känner jag; ni inser ju som sagt själva med tiden att det inte är så bra. Håller med dig om feströkning, blir trött på när folk urskuldar sig med det. Ah, precis. Tror jag missuppfattade lite vad du skrev. Det är fruktansvärt! Ofta kommer de med en spydig kommenat "Ja, men du vet. Jag feströker ju bara så jag är i alla fall inte beroende och behöver lägga ut onödiga pengar eller få sjukdomar." Men, nähe? Så du får inte samma gifter i dig som alla andra? Är du högre stående för att du inte kan erkänna ditt eget beroende? Blir trött. 14 mar, 2014 00:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: hessactually - jag fattar, jag sade egentligen inte emot (tror jag?) utan bidrog bara allmänt med tankar om rökning. Att skuldbelägga de som röker tjänar ju liksom ingenting till känner jag; ni inser ju som sagt själva med tiden att det inte är så bra. Håller med dig om feströkning, blir trött på när folk urskuldar sig med det. Ah, precis. Tror jag missuppfattade lite vad du skrev. Det är fruktansvärt! Ofta kommer de med en spydig kommenat "Ja, men du vet. Jag feströker ju bara så jag är i alla fall inte beroende och behöver lägga ut onödiga pengar eller få sjukdomar." Men, nähe? Så du får inte samma gifter i dig som alla andra? Är du högre stående för att du inte kan erkänna ditt eget beroende? Blir trött. Det är klart att det är bättre ju mindre man röker, men om de nu inte är beroende varför kan de då inte bara sluta eftersom de vet hur skadligt det är? Det göt mig nästan mer provocerad. Ni andra erkänner ju åtminstone - okej, jag är fast, jag försöker sluta men det är jävligt svårt, typ. 14 mar, 2014 00:28 |
|
Miss Black
Elev |
Jag vet att detta är lite fånigt, men men...
Min lilla syster gick och fikade med sin gudfar alldeles nyss och jag var hemma när han kom, så han frågade om jag ville följa med, men jag ljög och sa att jag hade en massa läxor... och nu ångrar jag det. Ville också ha varm choklad!! D: Dessutom tror jag att han märkte att jag ljög... Som sagt är jag väldigt barnslig när det gäller sånt XD Min bokblogg
14 mar, 2014 15:07 |
|
Ginny_Power
Elev |
Jag fattar inte.
Är du kär i mig eller vad? Är jag kär i dig? Jag vill säga något till dig, jag vill prata om det. Men du känner inte alls likadant, eller hur?
14 mar, 2014 20:41 |
|
Ginny00
Elev |
Det går skit.
Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 14 mar, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
Du är inte dina prestationer. Du är inte din vikt. Du är allt det underbara som gör dig till den du är, och det är det enda som är viktigt. 14 mar, 2014 21:11 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: 'Du är inte dina prestationer. Du är inte din vikt. Du är allt det underbara som gör dig till den du är, och det är det enda som är viktigt. ♥ Jag är bara så van vid att vara det. För ibland vet jag inte vem mer jag är. 14 mar, 2014 21:33 |
|
lumos1
Elev |
Såå vi hade engelska Nationella Prov skrivdelen idag och uh jag vet inte. Känns som om det gick uruselt... Visst, jag kanske använder rätt grammatik osv. Men de flesta skrev hela häftet (4 sidor), fick till och med ta ett extra papper, medan jag bara skrev 2 sidor. Man skulle skriva om något speciellt minne, och de första 10 minuterna satt jag bara där och försökte komma på något att skriva om. Glömde typ hur allt stavades också. Mina kompisar ba "men alltså det var fett enkelt" och jag ville typ dö för att jag ändå pratar engelska hemma och kände mig plötsligt skitdålig, speciellt när engelska är ett av mina starkare ämnen. Vill verkligen få A i engelska, så gärna, antingen på NP eller slutbetyg. Men det känns verkligen inte som om jag kommer få det nu, som om jag sumpade min chans att visa att jag faktiskt kan.
"Write as much as you can. Correct Spelling gives extra Points." Och tror inte att min lärare kommer höja mitt slutbetyg heller, eftersom att jag tydligen inte är så bra som folk säger. usch, engelska var ju ett av de få ämnena som jag kände mig bra i. Nu vet jag inte längre. ;;
14 mar, 2014 22:00 |
|
Borttagen
|
lumos1: Jag är helt ärlig när jag säger att du är bäst på engelska i klassen. Du har bra uttal, kan prata och skriva sjukt bra och bara för att du inte fick A gör inte dig dålig på det. Det är säkert bara vår lärare som inte märker hur duktig du är
14 mar, 2014 22:24 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: lumos1: Jag är helt ärlig när jag säger att du är bäst på engelska i klassen. Du har bra uttal, kan prata och skriva sjukt bra och bara för att du inte fick A gör inte dig dålig på det. Det är säkert bara vår lärare som inte märker hur duktig du är Hah tack men usch jag känner mig så dålig. Jag sa att jag ville ha engelska som ett av ämnena att satsa mer på under våren på det där skumma utvecklingssamtalet och hon sa att hon hade tänkt ge extra-uppgifter till de som e på högre nivå men jag tror inte att hon kommer ge mig det alls. Du är den ända som har fått det tror jag. ;;
14 mar, 2014 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen