@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Solkatten: Kommer och tänka på en helt random sak bara (som jag gör ibland)... asså, när Justin var i Sverige... VARFÖR hade han en rånarluva på sig när han sprang till bussen? *skakar på huvudet* Patetiskt. Hade han det?? Var det inte "Random making movies" som skämtade och sprang in i hotellet med luva på??? Okej jag ska inte säga nåt för jag vet inte.
30 jul, 2013 23:50 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Verro_Luna: Skrivet av Solkatten: Kommer och tänka på en helt random sak bara (som jag gör ibland)... asså, när Justin var i Sverige... VARFÖR hade han en rånarluva på sig när han sprang till bussen? *skakar på huvudet* Patetiskt. Hade han det?? Var det inte "Random making movies" som skämtade och sprang in i hotellet med luva på??? Okej jag ska inte säga nåt för jag vet inte. ![]()
30 jul, 2013 23:52 |
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Verro_Luna: Skrivet av Solkatten: Kommer och tänka på en helt random sak bara (som jag gör ibland)... asså, när Justin var i Sverige... VARFÖR hade han en rånarluva på sig när han sprang till bussen? *skakar på huvudet* Patetiskt. Hade han det?? Var det inte "Random making movies" som skämtade och sprang in i hotellet med luva på??? Okej jag ska inte säga nåt för jag vet inte. ![]() Det där liknade inte Justin! Mern somsagt! Jag vet inte. Han... Varför hadr han på sig luvan???!!!!??
30 jul, 2013 23:56 |
|
Siriusis
Elev |
"Ormen var listigast av alla vilda djur som Herren Gud hade gjort. "
YO, SLYTHERINS. ORMEEEEEEEEN. Hai 31 jul, 2013 00:06 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Seriöst vad tiden gått fort ändå. Nyss kändes 6 veckors sommarjobb jättelänge. Och att jag inte skulle klara det. Men tredje gången gillt, denna sommar har inte alls varit lika jobbig att jobba.
31 jul, 2013 00:16
Detta inlägg ändrades senast 2013-07-31 kl. 00:17
|
|
Siriusis
Elev |
FÅR JAG NU DÅLIGT BETYG I RELIGION - KRISTENDOM SÅ KOMMER JAG TRYCKA UPP BIBELN I RÖVEN PÅ INGER -.-
Hai 31 jul, 2013 00:16 |
|
Solkatten
Elev |
Både J.K. Rowling och Harry Potter fyller år idag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2013 00:18 |
|
Godrica
Elev |
Grattis Joanne
31 jul, 2013 00:57 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag har en vagel i mitt öga... EEEEWWWWWW.
Pretty awesome!!! 31 jul, 2013 00:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Verro_Luna: Skrivet av Solkatten: Kommer och tänka på en helt random sak bara (som jag gör ibland)... asså, när Justin var i Sverige... VARFÖR hade han en rånarluva på sig när han sprang till bussen? *skakar på huvudet* Patetiskt. Hade han det?? Var det inte "Random making movies" som skämtade och sprang in i hotellet med luva på??? Okej jag ska inte säga nåt för jag vet inte. Japp, har sett videos från när han springer ut ur hotellet med vakter och utan att ens hälsa på alla som stått och väntat i timtal direkt in i turnébussen i en rånarluva. Man kunde bara se ögonen och munnen. Så jävla löjligt asså... fattar inte varför. Och varför hälsade han inte på fansen? Snacka om att göra dem besvikna.... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2013 01:08 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen