@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
30 jul, 2013 22:52 |
|
stellaa
Elev |
30 jul, 2013 22:52 |
|
Siriusis
Elev |
30 jul, 2013 22:58 |
|
Godrica
Elev |
30 jul, 2013 23:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Var så rädd för jobbet. Nu trivs jag där som ingen annanstans och jobbar övertid xD Vad har du för jobb? :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jul, 2013 23:03 |
|
Siriusis
Elev |
Hahaha, sitter och gråter bara för att jag lyssnar på låtar från Star wars. Tårarna är både av lycka och sorg (mest sorg)
http://www.youtube.com/watch?v=mpVxEncZ1gA Hai 30 jul, 2013 23:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 100: Är det någon mer än jag här som påverkas av fullmånen??? Jag brukar drömma läskiga drömmar som utspelar sig just där jag befinner mig.. Jag vet inte om det är att jag påverkas av den eller bara av en ren slump då eftersom jag vissa nätter har väldigt svårt för att sova, men jag brukar för det mesta aldrig kunna sova när det är fullmåne har jag märkt. Inte alls trött. Senaste gången det var fullmåne satt jag uppe hela natten och kollade på film och satt uppe tills det ljusnade... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jul, 2013 23:13 |
|
Verro_Luna
Elev |
30 jul, 2013 23:42 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
okej jag har bytt profilbild och jag är asful så kan folk stötta att jag lägger upp den ändå?
#jajagharbekräftelsebehov #leaveamandalone
30 jul, 2013 23:43 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer och tänka på en helt random sak bara (som jag gör ibland)... asså, när Justin var i Sverige... VARFÖR hade han en rånarluva på sig när han sprang till bussen? *skakar på huvudet* Patetiskt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jul, 2013 23:44 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen