@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noaidi
Elev |
Skrivet av EmahS: jag och Li har bokat flyg och hotell till London/Bournemouth. VI SKA TRÄFFA UNION J! och nu är ALLT klart! åh så kul! passa på och njut av tiden, för det kommer gå så himla fort En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 30 jul, 2013 21:43 |
|
stellaa
Elev |
shit, mitt hjärta exploderar
det lilla meddelandet, "aldrig", poppar upp på min mobil shit vad glad jag blir. älskar dig ♥ ![]() 30 jul, 2013 21:52 |
|
Borttagen
|
MTT INTERNET FUNGERAR omg YAYAYAYAYAYAYAY! ♥
30 jul, 2013 21:57 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Ginny Weasley 100: Är det någon mer än jag här som påverkas av fullmånen??? Jag brukar drömma läskiga drömmar som utspelar sig just där jag befinner mig.. Samma här Visst är det skrämmande.. Förra gången det var fullmåne så drömde jag att Slender man stog vid ett hörn utanför mitt rum och väntade på mig. När jag gick till hörnet så stog han där och stirra, sedan blev allting bara svart..:/
<3 It's a metaphor <3
30 jul, 2013 21:59 |
|
Solkatten
Elev |
Det har åskat två gånger här...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jul, 2013 22:14 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Godrica: Skrivet av themarauder: Nämen Elin... Stackars dig, stackars dig </3 Krya krya! ♥ Har flyttat upp alla mina grejor eftersom att jag flyttar i mitten av augusti. Pappa tappade sängen som landade på mitt huvud... jag har fruktansvärt ont i huvudet och tror att jag har fått en hjärnskakning. Har tagit tabletter, och gråtit konstant i flera timmar. Nu har det släppt lite, men usch.. Tack ♥ japp, hjärnskakning var det. Får ta det lite lugnt nu. Vi har åkt hem igen, och tar det lite lugnt =) men vi hann klart med lägenheten. =) - just like themarauder 30 jul, 2013 22:17 |
|
Solkatten
Elev |
Strömmen gick nyss, fast bara i typ två sekundeer.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jul, 2013 22:22 |
|
cirklar
Elev |
30 jul, 2013 22:43 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 100: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Ginny Weasley 100: Är det någon mer än jag här som påverkas av fullmånen??? Jag brukar drömma läskiga drömmar som utspelar sig just där jag befinner mig.. Samma här Visst är det skrämmande.. Förra gången det var fullmåne så drömde jag att Slender man stog vid ett hörn utanför mitt rum och väntade på mig. När jag gick till hörnet så stog han där och stirra, sedan blev allting bara svart..:/ Haha, Slendy? Haha, skulle varit glad att drömma om han ^^ Host... kanske inte, skulle pissat på mig. INTE OK SLENDY! Hai 30 jul, 2013 22:45 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag och EmahS är typ samma person.
without something there is no nothing 30 jul, 2013 22:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen