Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
24 aug, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
Tack (om jag inte redan har sagt det) Miss Black
24 aug, 2012 19:46 |
|
Queen Boo
Elev |
kotte7Du är smart och hjälper alltid till när min hjärna inte funkar!
Filifjonkan Du är så snäll och rolig!!! Lolliga Lovegood Du är alltid hjälpsam och förstående! ni tre är det bästa som hänt mig! utom hp såklart... nej, NI ÄR BÄTTRE! jag är jättecoolig älska mig plz 24 aug, 2012 19:52 |
|
Borttagen
|
Lordlollo Jag kommer säkert få kyssjukan hehe! ♥
24 aug, 2012 19:52 |
|
kotte7
Elev |
Skrivet av Queen Boo: kotte7Du är smart och hjälper alltid till när min hjärna inte funkar! Filifjonkan Du är så snäll och rolig!!! Lolliga Lovegood Du är alltid hjälpsam och förstående! ni tre är det bästa som hänt mig! utom hp såklart... nej, NI ÄR BÄTTRE! naww tack men din hjärna slutar ju aldrig funka ?? 24 aug, 2012 19:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av kotte7: Skrivet av Queen Boo: kotte7Du är smart och hjälper alltid till när min hjärna inte funkar! Filifjonkan Du är så snäll och rolig!!! Lolliga Lovegood Du är alltid hjälpsam och förstående! ni tre är det bästa som hänt mig! utom hp såklart... nej, NI ÄR BÄTTRE! naww tack men din hjärna slutar ju aldrig funka ?? jag menar när jag inte kan tänka ordentligt.... om du bara visste hur ofta det hände................ jag är jättecoolig älska mig plz 24 aug, 2012 19:56 |
|
kotte7
Elev |
ja hela tiden
24 aug, 2012 19:56 |
|
Queen Boo
Elev |
jag är jättecoolig älska mig plz 24 aug, 2012 20:03 |
|
kotte7
Elev |
24 aug, 2012 20:03 |
|
cikki
Elev |
Tack Miss Black!
24 aug, 2012 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen