@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Godrica: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Godrica: Glina2 haha blandar du ihop oss? Ja! Alltid! Ni två är super lika! Haha ofta? På vilket sätt? Men hon är awesome så jag tar det som en komplimang Jamen du och Solkatten har väldigt lika namn, ni är lika coola, lika mycket inne på forumen, känns som att ni är lika gamla,har chattat med er båda och ja, du fattar! Haha lika namn? Haha lika coola 30 jul, 2013 15:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Godrica: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Godrica: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Godrica: Glina2 haha blandar du ihop oss? Ja! Alltid! Ni två är super lika! Haha ofta? På vilket sätt? Men hon är awesome så jag tar det som en komplimang Jamen du och Solkatten har väldigt lika namn, ni är lika coola, lika mycket inne på forumen, känns som att ni är lika gamla,har chattat med er båda och ja, du fattar! Haha lika namn? Haha lika coola Haha mm... 30 jul, 2013 15:54 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av Solkatten: Känns likadant för mig OwO Varför känns det som fredag...? :s Vilken dag är det idag? O.o Hai 30 jul, 2013 15:55 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Godrica: Skrivet av Solkatten: Känns likadant för mig OwO Varför känns det som fredag...? :s Vilken dag är det idag? O.o Tisdag tror jag O.o 30 jul, 2013 16:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Godrica: Skrivet av Solkatten: Känns likadant för mig OwO Varför känns det som fredag...? :s Vilken dag är det idag? O.o Tisdag tror jag O.o Ja, tisdag... det känns seriöst jätteskumt. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jul, 2013 16:10 |
|
stellaa
Elev |
30 jul, 2013 16:10 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av stellaa: ÅÅÅH nu saknar jag msn kan inte det komma tillbaka och ta världen med storm igen Haha saknar också det! 30 jul, 2013 16:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av stellaa: ÅÅÅH nu saknar jag msn kan inte det komma tillbaka och ta världen med storm igen Det verkar som att jag fortfarande kan logga in om jag först laddar ner den senaste versionen... men jag saknar den tiden då det var jättepopulärt. xD Nu är det skype som gäller... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jul, 2013 16:13 |
|
Ginny00
Elev |
Ben and Jerrys. Om nom nom.
30 jul, 2013 17:01 |
|
stellaa
Elev |
aaw tror min kanin är sjuk ;__; jag ba typ "va ska vi göra"
pappa ba "vi får la se hur han mår senare" HAHA jo ellerhur. senare lär han ju vara död men nä, varför ens tänka pappa? ![]() 30 jul, 2013 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen