@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Har flyttat upp alla mina grejor eftersom att jag flyttar i mitten av augusti. Pappa tappade sängen som landade på mitt huvud... jag har fruktansvärt ont i huvudet och tror att jag har fått en hjärnskakning. Har tagit tabletter, och gråtit konstant i flera timmar. Nu har det släppt lite, men usch..
=) - just like themarauder 29 jul, 2013 23:29 |
|
Ginny00
Elev |
Klockan är 23.54, jag har godkänt 08 som morgon och 09 äter vi frukost. Imorgon ska vi till Liseberg, jag kan inte sova och pappa tänkte inte ens på att ta med sömntabletter. Gick upp 08 imorse, har rest hela dagen.
Varför är jag inte en sådan som kan somna hur enkelt som helst? Kan sova hemma, men så fort jag kommer bort måste jag ha medicin. Och jag blir knäpp utan sömn. Bara skriver av mig.. 29 jul, 2013 23:58 |
|
baramin
Elev |
Vill så gärna ha en pastellfärgad Fiat.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 30 jul, 2013 00:03 |
|
Ginny00
Elev |
Minuterna går, åtminstone. 8 timmar.
30 jul, 2013 00:04 |
|
Siriusis
Elev |
HAHAHA Fanny frågar massa saker om mig. OCH hon är fel hela tiden. Hon trodde jag var född 98. Sen gissade hon på 00 .__.
Hai 30 jul, 2013 00:17 |
|
Borttagen
|
30 jul, 2013 02:26 |
|
The Noble Lion
Elev |
30 jul, 2013 02:43 |
|
Ginny00
Elev |
30 jul, 2013 08:41 |
|
Borttagen
|
30 jul, 2013 08:50 |
|
Borttagen
|
Hemma från Paris. Shit, vad många sidor det är på den här tråden. Tappade hakan...
30 jul, 2013 08:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen