Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13242 13243 13244 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag fyller snart ett år på mugglis tänk att jag har varit medlem i ett år och fått många nya vänner och ja tack mugglarportalen utan dig skulle det blivit ett tråkigt år

29 jul, 2013 23:12

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Godrica:
Skrivet av Hedwig96:
jaha, nu e klockan 12 igen (finsk tid)...jag e ensam hemma de e tyst o jag ska upp kl. 7!
Att jag alltid lyckas komma i säng i tid!

Aww, vad läskigt!

jepp, lite nog. Men min bror borde komma hem snart, men man vet aldrig med honom riktigt!

29 jul, 2013 23:12

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Godrica:
Skrivet av Hedwig96:
jaha, nu e klockan 12 igen (finsk tid)...jag e ensam hemma de e tyst o jag ska upp kl. 7!
Att jag alltid lyckas komma i säng i tid!

Aww, vad läskigt!

jepp, lite nog. Men min bror borde komma hem snart, men man vet aldrig med honom riktigt!
hm, hoppas han kommer då

29 jul, 2013 23:15

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Godrica:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Godrica:
Skrivet av Hedwig96:
jaha, nu e klockan 12 igen (finsk tid)...jag e ensam hemma de e tyst o jag ska upp kl. 7!
Att jag alltid lyckas komma i säng i tid!

Aww, vad läskigt!

jepp, lite nog. Men min bror borde komma hem snart, men man vet aldrig med honom riktigt!
hm, hoppas han kommer då

jo, äh jag har nog varit hemma ensam på nätter förut

29 jul, 2013 23:16

Sirius_Musta
Elev

Avatar


Alltså jag har inte kört duell på ett tag tror jag, har inte varit så aktiv här iofs. Dags att ta tag i det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

29 jul, 2013 23:17

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Godrica:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Godrica:
Skrivet av Hedwig96:
jaha, nu e klockan 12 igen (finsk tid)...jag e ensam hemma de e tyst o jag ska upp kl. 7!
Att jag alltid lyckas komma i säng i tid!

Aww, vad läskigt!

jepp, lite nog. Men min bror borde komma hem snart, men man vet aldrig med honom riktigt!
hm, hoppas han kommer då

jo, äh jag har nog varit hemma ensam på nätter förut
okay, lycka till haha

29 jul, 2013 23:17

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Godrica:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Godrica:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Godrica:
Skrivet av Hedwig96:
jaha, nu e klockan 12 igen (finsk tid)...jag e ensam hemma de e tyst o jag ska upp kl. 7!
Att jag alltid lyckas komma i säng i tid!

Aww, vad läskigt!

jepp, lite nog. Men min bror borde komma hem snart, men man vet aldrig med honom riktigt!
hm, hoppas han kommer då

jo, äh jag har nog varit hemma ensam på nätter förut
okay, lycka till haha

Tack men han kom hem nu + 2 kompisar, typiskt jag måste gömma mig xD

29 jul, 2013 23:23

Godrica
Elev

Avatar


Jag känner mig hopplös...

29 jul, 2013 23:26

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Skrivet av Godrica:
Jag känner mig hopplös...

Varför? :-(

29 jul, 2013 23:27

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Godrica:
Jag känner mig hopplös...

Bara att lyfta båda fötterna från golvet samtidigt så har du hoppet tillbaka
nejmen varför det?

29 jul, 2013 23:28

1 2 3 ... 13242 13243 13244 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.