@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fyller snart ett år på mugglis tänk att jag har varit medlem i ett år och fått många nya vänner och ja tack mugglarportalen utan dig skulle det blivit ett tråkigt år
29 jul, 2013 23:12 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av Hedwig96: jaha, nu e klockan 12 igen (finsk tid)...jag e ensam hemma de e tyst o jag ska upp kl. 7! Att jag alltid lyckas komma i säng i tid! Aww, vad läskigt! jepp, lite nog. Men min bror borde komma hem snart, men man vet aldrig med honom riktigt! 29 jul, 2013 23:12 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Hedwig96: hm, hoppas han kommer då Skrivet av Godrica: Skrivet av Hedwig96: jaha, nu e klockan 12 igen (finsk tid)...jag e ensam hemma de e tyst o jag ska upp kl. 7! Att jag alltid lyckas komma i säng i tid! Aww, vad läskigt! jepp, lite nog. Men min bror borde komma hem snart, men man vet aldrig med honom riktigt! 29 jul, 2013 23:15 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av Hedwig96: hm, hoppas han kommer då Skrivet av Godrica: Skrivet av Hedwig96: jaha, nu e klockan 12 igen (finsk tid)...jag e ensam hemma de e tyst o jag ska upp kl. 7! Att jag alltid lyckas komma i säng i tid! Aww, vad läskigt! jepp, lite nog. Men min bror borde komma hem snart, men man vet aldrig med honom riktigt! jo, äh jag har nog varit hemma ensam på nätter förut 29 jul, 2013 23:16 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Alltså jag har inte kört duell på ett tag tror jag, har inte varit så aktiv här iofs. Dags att ta tag i det.
29 jul, 2013 23:17 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Hedwig96: okay, lycka till haha Skrivet av Godrica: Skrivet av Hedwig96: hm, hoppas han kommer då Skrivet av Godrica: Skrivet av Hedwig96: jaha, nu e klockan 12 igen (finsk tid)...jag e ensam hemma de e tyst o jag ska upp kl. 7! Att jag alltid lyckas komma i säng i tid! Aww, vad läskigt! jepp, lite nog. Men min bror borde komma hem snart, men man vet aldrig med honom riktigt! jo, äh jag har nog varit hemma ensam på nätter förut 29 jul, 2013 23:17 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av Hedwig96: okay, lycka till haha Skrivet av Godrica: Skrivet av Hedwig96: hm, hoppas han kommer då Skrivet av Godrica: Skrivet av Hedwig96: jaha, nu e klockan 12 igen (finsk tid)...jag e ensam hemma de e tyst o jag ska upp kl. 7! Att jag alltid lyckas komma i säng i tid! Aww, vad läskigt! jepp, lite nog. Men min bror borde komma hem snart, men man vet aldrig med honom riktigt! jo, äh jag har nog varit hemma ensam på nätter förut Tack 29 jul, 2013 23:23 |
|
Godrica
Elev |
Jag känner mig hopplös...
29 jul, 2013 23:26 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Godrica: Jag känner mig hopplös... Varför? :-( 29 jul, 2013 23:27 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Godrica: Jag känner mig hopplös... Bara att lyfta båda fötterna från golvet samtidigt så har du hoppet tillbaka nejmen varför det? 29 jul, 2013 23:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen