Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13241 13242 13243 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Aaaaaaaj!!!


Slog i armbågen och nu har jag en liten liten knöl där och det gör ont D: Tyck synd om mig!!

29 jul, 2013 22:16

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
LauraTree jag sökte på några medlemmar på söndagen när jag hade varit borta i 2 veckor, föratt se att alla var kvar o.s.v
Så kollade jag på dig o det stod Borttagen
så jag satt sedan resten av båtresan o trodde att du hade tagit bort dig, du som hade sagt att du sku finnas kvar här tills du blir gråhårig eller hur det nu var...! ♥
juste ja det skulle ju du med! Jag kommer aldrig ta bort min användare här, det är för härligt här ♥

29 jul, 2013 22:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Aaaaaaaj!!!


Slog i armbågen och nu har jag en liten liten knöl där och det gör ont D: Tyck synd om mig!!

Stackars dig♥

29 jul, 2013 22:35

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Aaaaaaaj!!!


Slog i armbågen och nu har jag en liten liten knöl där och det gör ont D: Tyck synd om mig!!

Stackars dig♥


haha tack du!! ;P ♥

29 jul, 2013 22:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Aaaaaaaj!!!


Slog i armbågen och nu har jag en liten liten knöl där och det gör ont D: Tyck synd om mig!!

Stackars dig♥


haha tack du!! ;P ♥

Varsågod!

29 jul, 2013 22:40

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
LauraTree jag sökte på några medlemmar på söndagen när jag hade varit borta i 2 veckor, föratt se att alla var kvar o.s.v
Så kollade jag på dig o det stod Borttagen
så jag satt sedan resten av båtresan o trodde att du hade tagit bort dig, du som hade sagt att du sku finnas kvar här tills du blir gråhårig eller hur det nu var...! ♥
juste ja det skulle ju du med! Jag kommer aldrig ta bort min användare här, det är för härligt här ♥

japp inte jag heller!♥♥

29 jul, 2013 22:45

Siriusis
Elev

Avatar


OMG OMG OMG, HAR HÖRT ATT DET SKA KOMMA EN JEFF THE KILLER FILM 2014. JEFFYYYYYYY X3

Hai

29 jul, 2013 22:50

Ginny00
Elev

Avatar


Ska sova snart.. har en skön säng

29 jul, 2013 22:57

Hedwig96
Elev

Avatar


jaha, nu e klockan 12 igen (finsk tid)...jag e ensam hemma de e tyst o jag ska upp kl. 7!
Att jag alltid lyckas komma i säng i tid!

29 jul, 2013 23:05

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
jaha, nu e klockan 12 igen (finsk tid)...jag e ensam hemma de e tyst o jag ska upp kl. 7!
Att jag alltid lyckas komma i säng i tid!

Aww, vad läskigt!

29 jul, 2013 23:08

1 2 3 ... 13241 13242 13243 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.