@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Aaaaaaaj!!!
Slog i armbågen och nu har jag en liten liten knöl där och det gör ont D: Tyck synd om mig!! 29 jul, 2013 22:16 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: juste ja det skulle ju du med! Jag kommer aldrig ta bort min användare här, det är för härligt här ♥ LauraTree jag sökte på några medlemmar på söndagen när jag hade varit borta i 2 veckor, föratt se att alla var kvar o.s.v Så kollade jag på dig o det stod Borttagen så jag satt sedan resten av båtresan o trodde att du hade tagit bort dig, du som hade sagt att du sku finnas kvar här tills du blir gråhårig eller hur det nu var...! ♥ 29 jul, 2013 22:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Aaaaaaaj!!! Slog i armbågen och nu har jag en liten liten knöl där och det gör ont D: Tyck synd om mig!! Stackars dig♥ 29 jul, 2013 22:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Aaaaaaaj!!! Slog i armbågen och nu har jag en liten liten knöl där och det gör ont D: Tyck synd om mig!! Stackars dig♥ haha tack du!! ;P ♥ 29 jul, 2013 22:36 |
|
Borttagen
|
29 jul, 2013 22:40 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: juste ja det skulle ju du med! Jag kommer aldrig ta bort min användare här, det är för härligt här ♥ LauraTree jag sökte på några medlemmar på söndagen när jag hade varit borta i 2 veckor, föratt se att alla var kvar o.s.v Så kollade jag på dig o det stod Borttagen så jag satt sedan resten av båtresan o trodde att du hade tagit bort dig, du som hade sagt att du sku finnas kvar här tills du blir gråhårig eller hur det nu var...! ♥ japp 29 jul, 2013 22:45 |
|
Siriusis
Elev |
OMG OMG OMG, HAR HÖRT ATT DET SKA KOMMA EN JEFF THE KILLER FILM 2014. JEFFYYYYYYY X3
Hai 29 jul, 2013 22:50 |
|
Ginny00
Elev |
Ska sova snart.. har en skön säng
29 jul, 2013 22:57 |
|
Hedwig96
Elev |
jaha, nu e klockan 12 igen (finsk tid)...jag e ensam hemma de e tyst o jag ska upp kl. 7!
Att jag alltid lyckas komma i säng i tid! 29 jul, 2013 23:05 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Hedwig96: jaha, nu e klockan 12 igen (finsk tid)...jag e ensam hemma de e tyst o jag ska upp kl. 7! Att jag alltid lyckas komma i säng i tid! Aww, vad läskigt! 29 jul, 2013 23:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen