Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13240 13241 13242 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
VA... det står att Molly Evans är borttagen!??
Men det kan hon inte vara!
Igår stod det att LauraTree hade tagit bort sig men senare när jag kollade fanns hon kvar, som tur var!


Usch, jag gillar verkligen inte denna bugg! ♥♥♥♥
Vaa det skulle jag aldrig göra usch! ♥ ♥
Och tur att det inte var sant om Molly heller ♥ ♥

29 jul, 2013 20:20

Hedwig96
Elev

Avatar


LauraTree jag sökte på några medlemmar på söndagen när jag hade varit borta i 2 veckor, föratt se att alla var kvar o.s.v
Så kollade jag på dig o det stod Borttagen
så jag satt sedan resten av båtresan o trodde att du hade tagit bort dig, du som hade sagt att du sku finnas kvar här tills du blir gråhårig eller hur det nu var...! ♥

29 jul, 2013 20:26

Borttagen

Avatar


omg.


i refrängen då han sjunger "not giving in" låter det exakt som att han sjunger "nakkivene" som på på finska betyder typ korvbåt.

min bror märkte det i bilen då denna låt kom på radion och vi skrattade ihjäl oss hah x)
men ofc, det kanske är mycket roligare om man kan finska....

29 jul, 2013 20:53

lumos1
Elev

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.chzbgr.com%2FmaxW500%2F6095600384%2Fh13A6815A%2F

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

29 jul, 2013 20:55

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
omg.


i refrängen då han sjunger "not giving in" låter det exakt som att han sjunger "nakkivene" som på på finska betyder typ korvbåt.

min bror märkte det i bilen då denna låt kom på radion och vi skrattade ihjäl oss hah x)
men ofc, det kanske är mycket roligare om man kan finska....

jo, de låter faktiskt så... var nån låt jag hörde som det va nåt liknande i, som lät som ett finskt ord!

29 jul, 2013 20:59

Ginny00
Elev

Avatar


Är i Göteborgs skärgård ^^

29 jul, 2013 21:12

Borttagen

Avatar


Gud, lyckades skapa en falsk konversation mellan mig och en annan… :O♥♥♥♥

29 jul, 2013 21:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gud, lyckades skapa en falsk konversation mellan mig och en annan… :O♥♥♥♥

Va...?

Vet någon någon sida där man kan se på alla game of thrones seasongerna?
Annars vill jag gärna ha en användare På youtube som visar dem!

29 jul, 2013 21:19

baramin
Elev

Avatar


Sitter och tuggar på teblad. Så går det om man inte äter ordentligt... tydligen.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

29 jul, 2013 21:50

Godrica
Elev

Avatar


Snart 2000 inlägg ♥

29 jul, 2013 21:59

1 2 3 ... 13240 13241 13242 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.