@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vaa det skulle jag aldrig göra usch! Skrivet av Hedwig96: VA... det står att Molly Evans är borttagen!?? Men det kan hon inte vara! Igår stod det att LauraTree hade tagit bort sig men senare när jag kollade fanns hon kvar, som tur var! Usch, jag gillar verkligen inte denna bugg! Och tur att det inte var sant om Molly heller ♥ ♥ 29 jul, 2013 20:20 |
|
Hedwig96
Elev |
LauraTree jag sökte på några medlemmar på söndagen när jag hade varit borta i 2 veckor, föratt se att alla var kvar o.s.v
Så kollade jag på dig o det stod Borttagen så jag satt sedan resten av båtresan o trodde att du hade tagit bort dig, du som hade sagt att du sku finnas kvar här tills du blir gråhårig eller hur det nu var...! ♥ 29 jul, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
omg.
i refrängen då han sjunger "not giving in" låter det exakt som att han sjunger "nakkivene" som på på finska betyder typ korvbåt. min bror märkte det i bilen då denna låt kom på radion och vi skrattade ihjäl oss hah x) men ofc, det kanske är mycket roligare om man kan finska.... 29 jul, 2013 20:53 |
|
lumos1
Elev |
29 jul, 2013 20:55 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: omg. i refrängen då han sjunger "not giving in" låter det exakt som att han sjunger "nakkivene" som på på finska betyder typ korvbåt. min bror märkte det i bilen då denna låt kom på radion och vi skrattade ihjäl oss hah x) men ofc, det kanske är mycket roligare om man kan finska.... jo, de låter faktiskt så... var nån låt jag hörde som det va nåt liknande i, som lät som ett finskt ord! 29 jul, 2013 20:59 |
|
Ginny00
Elev |
Är i Göteborgs skärgård ^^
29 jul, 2013 21:12 |
|
Borttagen
|
Gud, lyckades skapa en falsk konversation mellan mig och en annan… :O♥♥♥♥
29 jul, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Gud, lyckades skapa en falsk konversation mellan mig och en annan… :O♥♥♥♥ Va...? Vet någon någon sida där man kan se på alla game of thrones seasongerna? Annars vill jag gärna ha en användare På youtube som visar dem! 29 jul, 2013 21:19 |
|
baramin
Elev |
Sitter och tuggar på teblad. Så går det om man inte äter ordentligt... tydligen.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 29 jul, 2013 21:50 |
|
Godrica
Elev |
Snart 2000 inlägg ♥
29 jul, 2013 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen